Capitolul 13

399 27 0
                                    

Nu mai puteam rezista asa ca pe 25 septembrie mi-am pus cateva lucruri intr-un gheozdan si restul am ars. Am plecat din Londra. Uram Anglia. Tot ce tinea de ea. Am luat un avion si am plecat la New York. Nimeni nu stia unde am plecat. La New York mi-am inchiriat o camera la un motel pentru o saptamana. Aveam timp sa gasesc ceva de inchiriat. Cand am deschis televizorul era un reportaj cu bunicul, Tarul Rusiei.

Reporterul:Ce parere aveti despre balul organiat in cinstea raposatului dumneavoastra fiu?

Tarul:Va asteptati sa spun ca a fost formidabil sau grandios? Va inselati. Nepotul meu a murit intr-un accident in Londra, iar ei la abea doua saptamani sarbatoresc? Asta inseamna comemorare? Dar nepoata mea Anastasia unde era? Ea sufera singura pe undeva, iar ei sarbatoresc.

Reporterul:Alteta doriti sa-i transmiteti ceva nepoatei dumneavoastre?

Tarul:Da. Anastasia esti bine venita oricand la palat...

Am inchis televizorul si am iesit afara. Sa fumez ceva. Cum hoinaream pe strazi un tip se ia de mine.

Tip:Papusa esti noua pe aici? Facem o tura?

Baiatul era cu mai multi prieteni. Era blondut.

Eu:Sunt noua nu blonda.

Se pare ca remarca mea l-a suparat. A venit la mine si m-a tras de vesta. Eu am scos rozeta si l-am lovit la tampla. A cazut jos.

Eu:Iti repet sunt noua, dar nu blonda.

Ceilalti nu s-au legat de mine. Hoinaream asa pe strazi. De fapt pe stradutele intunecate. Am vazut un baiat de cam 20 si ceva de ani dandui  intr-un pliculet unui pusti un praf alb, droguri. M-am dus la el.

Eu:Vreau si eu vreo cinci.

El:Nu vand fetelor.

Eu:Te platesc.

Pustiul:In natura nu merge.

Scot niste bani si ii intind dealer-ului.

Eu:Acum imi dai?

El a zambit.

El:Se pare ca nu e prima data cand te drogezi.

Pustiul:De unde stii?

El:Stie pretul exact.

Eu:Deci?

El:Bine. Ia!

I-am dat banii si am luat drogurile. Apoi m-am indepartat.

El:Cum te numesti?

Eu:Nu conteaza.

Acum aveam provizii pentru azi si maine dimineata. Am ajuns in fata unei scoli. Am intrat si m-am dus la director.

Directorul:Cu ce va pot ajuta?

Eu:As dorii sa ma inscriu aici.

Directorul:Aveti documentele necesare?

Eu:Da.

Am scos din ghiozdan niste hartii. Directorul le-a citit

Directorul:Vin-o cu un adult si te poti inscrie.

Eu:Semnez eu.

Directorul:Nu este posibil.

Eu:Auziti fratele meu a murit recent. El era singurul pe care il mai aveam.

Pana la urma m-a lasat sa semnez eu. Orele incepeau de a doua zi. M-am intors acasa si mi-am luat portia. Dimineata am servit ce mi-a mai ramas, am facut un dus si m-am imbracat apoi am mers sa-mi iau ceva sa mananc. Am mancat niste covrigi si m-am dus la scoala. Vroiam sa uit tragediile intamplate. Cand am intrat in clasa proful m-a prezentat.

P:Ea este noua voastra colega.

Eu:Mi se spune Ana.

P:Ia un loc!

M-am asezat in spate langa o pustoaica bruneta.

Ea:Buna eu sunt Stella.

Eu:Ana.

S:Sper ca ne vom intelege bine.

Eu:...

Ora a inceput. Era plictisitoare, dar taceam. In pauza toti au dat navala peste mine ca de unde sunt, cum ma cheama, daca am prieten... bla bla bla... . Am iesit afara. Un grup de baieti au dat peste mine.

Eu:Da credeti ca daca sunt noua ma tem de voi sau cum?

X1:Papusa tu stii cine suntem noi?

Eu:Daca ati fi Dumnezeu eu as fi dracu.

X2:Da ai tupeu.

Eu:Da vrei sa te invat?

X1:Papusa...

Eu:Stii ceva eu nu sunt papusa cu tine.

X3:Da ce vrei sa fi bitch?

Eu:Poftim?

X2:Esti surda?

Am bagat mana in buzunar mi-am pus la spate rozeta pe mana si l-am lovit pe cel care mi-a spus "bitch". Ceilalti doi au sarit pe mine. I-am lovit si pe ei. Mi-am luat si eu cateva, dar si ei.Baietii care au dat peste mine erau patru. Unu statea si ne privea.

X4:Fratilor gata!

X2:Nu vezi ce tupeu are?

X1:Da frate. Uite ce i-a  facut.

X4:Gata!

Eu:Nu eu am inceput clar.

Am plecat. Pe cel care imi spuse "bitch" l-am batut serios. Ceilalti doi au primit doar cate un pumn doi din cand in cand. Ca sa ma apar. Cand am ajuns in clasa Stella ma privea speriata.

S:Nu ai facut bine.

Eu:Adica?

S:Aia sunt cei mai duri din liceu.

Eu:Ei si?

Orele s-au terminat si eu m-am dus acolo unde l-am vazut pe cel care mi-a dat drogurile.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum