Capitolul 33

286 15 0
                                    

Lucrurile se schimbau in bine. Am hotarat sa merg cu Alex si Ginger in New York. Chris ne-a promis ca o sa ne viziteze. Hotararea odata luata ne-am cumparat bilete de avion. Ne-am luat la revedere de la Ryan, John si Ianis. Toti ne-au promis sa ne viziteze. Am hotarat chiar sa ma cumintesc.

Si zilele trec … zborul a fost ok. La aeroport ne asteptau Stella, Josn, Zen si bineinteles Xavier. Cand l-am vazut i-am sarit in brate. Imi era foarte dor de el. Trecuse mai bine de o luna de cand nu ne-am vazut.

G:El e Alex.

Z:Arati bine frate.

J:Vezi ce impresii dai.

A:Stati calmi! Normal ca arat bine pentru un orb.

Am omis intentionat sa-i spun lui Xavier ca Alex e orb.

X:Orb?

Eu:Glumeste si el.

A:An poate nu e momentul.

Ne-am dus la vila lui Xavier, unde le-am povestit totul. I-am lasat pe baieti sa discuit, iar noi fetele ne-am dus sa cumparam cipsuri, suc, alune, pizza si alte lucruri necesare pentru a ne simti bine.

S:Ana pot sa-ti spun ceva?

Eu:Spune.

S:Dar nu stiu cum.

G:Suntem fete stai linistita.

S:Da, dar mi-e oarecum … si …

G:Spune odata!

S:An imi cam … nu lasa uita.

Eu am prins-o de mana.Avea lacrimi in ochi.

Eu:Sa nu-mi spui ca iti place de fratele meu.

G:Fetito iti alegi baietii de care sa te indragostesti foarte prost.

Eu:Adica?

Stella a pus capul in pamant.

G:An, cand ti-am spus ca Ryan ii arata florile de fapt ii explica ca nu ar trebui sa aibe sentimente fata de Dima.

Stella s-a facut rosie.

G:Kevin a lamurit-o ca nici John nu e bun pentru ea sau pentru vreo fata in general.

Stella era din ce in ce mai stanjenita.

G:Iar acum Alex. Deci nu stiu cum reuseste.

Eu:Ginger asta ramane intre noi. Stel nu vreau sa-ti fac rau sau sa te sperii, dar uita tot ceea ce simti fata de fratele meu. Alex e unul din baietii rai.

S:Si eu pot fi rea.

M-am intors.  Ori nu intelegea ori inocenta ei nu vroia sa-i arate realitatea, in schimb Ginger ii deschidea ochii cu forta.

G:Alex a impuscat oameni, pe altii i-a bagat in spital plus ca nu stii nimic despre el. Tu nu intelegi ca nu e totul asa roz cum crezi tu?

S:Dar…

Eu:Stii ca iti era frica de Josh si baietii lui, da?

S:Da…

Eu:Alex e de zece mii de ori mai rau.

S:Dar pare asa bland si cald.

G:Pentru ca te percepe drept o amica a surori lui, dar atat.

Eu:Haideti sa ne intoarce!

S:Da…

G:Ne-am inteles?

S:Da…

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum