Capitolul 32

276 14 0
                                    

Era Alex sau visam? Mi s-a parut. Da mi s-a parut.

C:An! Esti bine?

Eu:Da...

C:Hai sa plecam.

Eu:Vreau sa ne intoarcem.

C:An barbatul acela seamana cu Alex. Esti sigura ca vrei sa ne intoarcem?

Eu:Da!

C:Bine atunci.

Ne-am intors in cafenea. M-am dus la pianist si am inceput sa cand piesa preferata a lui Alex. Xen a zambit bland si m-a acompaniat de la pian. La refren a inceput sa cante si el. Era vocea lui Alex. Imi curgeau lacrimile pe obraz.

Eu:Alex sunt eu ... sunt...

Xen:Stiu cine esti.

Eu:Chiar?

Imi tremura vocea.

Xen:Esti noua solista.

Am izbucnit in hohte de plans. Pianistul a inceput sa rada si mi-a pipait fata, apoi stergandu-mi lacrimile. Chris ne privea surprins. Xen a spus in rusa:

Xen:Anastasia sora mea, ducesa Anastasia cum sa nu te recunosc?

Emotionata am adaugat tot in rusa:

Eu:Duce Alexander mi-a fost extreme de dor de tine.

C:Dar de mine ati uitat?

A:Chris hai sa te salut.

Ma uitam cu mila la el, dar ma bucuram ca l-am regasit. Ne-am dus acasa. Cand am intrat Ginger era in bucatarie fumand calma. Chris l-a dus pe Alex in dormitor. Usa de la bucatarie era inchisa. Am intrat la Ginger.

Eu:Da-mi si mie una.

Mi-a intins o tigara. Suna un telefon. Era telefonul ei. Nu a raspuns desi era pe masa. Telefonul suna incontinu.

Eu:Inchide-l.

G:Imi place melodia.

M-am uitat la cel care o suna. Era mama ei. Sunase de peste treizeci de ori. Am fumat in liniste amandoua. Aproape uitasem ca l-am regaset pe Alex.

G:An tatal meu s-a spanzurat.

De asta a reactionat asa.

G:Inteleg ca ai intentii bune, dar ...

Eu:Nu te parasesc Ginger. Hai sa-ti dau o veste buna.

G:Care?

Eu:Vin-o!

Ne-am dus in dormitor amandoua. Alex statea pe pat amintindu-si cum arata camera inainte, iar Chris ii spunea ce s-a schimbat.

G:Alex! Traiesti!

Eu:Da.

L-a strans in brate si a inceput sa planga. Chris ne-a lasat singuri.

G:Nu-mi vine sa cred. De ce nu te-ai intros la noi?

A:Nu vedeam drumul.

G:Ce profund esti.

Eu:Nu Ginger . Alex e ..

Am lasat capul in jos nu puteam spune ca e orb.

A:Sunt orb.

G:Poftim?!?

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum