M-am asezat pe iarba si am inceput sa privesc in gol. Omul de la telefon vorbea dar eu scapasem telefonul din mana. Nu realizam. Nu vroiam sa cred ce spunea ala acolo. Mi-am ridicat telefonul si l-am sunat pe Alex.
Eu:Raspunde! Da-o naibii de casuta raspunde!!!!!
G:An ce ai patit?
C:Ce are Alex?
In cele din urma imi raspunde aceeasi voce la telefonul lui Alex.
X:Domnisoara va rugam sa veniti la spital cat mai repede posibil.
Am inchis telefonul si am fugit pana la spital. Spitalul era in cealalta parte a orasului. Ginger, Chris si Andy au venit dupa mine desi nu stiau ce s-a intamplat. Cand am ajuns la spital si l-am vazut conectat la aparate am simtit ca imi cade cerul in cap.
Asistenta:Sunteti domnisoara Romanov?
Eu:Da.
Asistenta:Avem vesti proaste.
Mi-a expliat ca daca in noaptea aceea nu se trezeste nu se va mai trezi niciodata.
Eu:Un transplant nu l-ar ajuta? Nu stiu orice...
Asistenta:Vorbiti cu doctorul.
M-am dus la doctor. Nu am inchis usa rezevei dupa mine, asa ca cei trei tovarasi ai mei au auzit tot.
Eu:Nu puteti face ceva sa isi revina?
Dr:Nu avem ce sa ii facem domnisoara.
Eu:Cred ca nu realizati. El este tot ce mi-a mai ramas.
Dr:Domnisoara nu melodramati.
Eu:Acum doi ani mi-au murit parintii intr-un incendiu, daca Alex moare nu mai am nimic...
Dr:Domnisoara... cum spuneati ca va numiti?
Eu:Ana, Romanov.
Dr:Acesta este numele dumneavoastra?
Eu:Da.
Dr:Bine. Dati-mi va rog tot numele sa completez niste fise sau un act de identitate.
Eu:Fratele meu moare acolo si dumneavoastra vreiti sa completati niste hartii?
Dr:Intelegeti ca momentan nu avem ce-i face.
Eu:Vreau sa-l duc in Germania. La un spital cu medici reponsabili.
Doctorul a suras.
Dr:Nu cred ca va permiteti.
Eu:Anastasia Romanov ma numesc, iar cel care se zbate intre viata si moarte pe acel pat de spital este Alexander Romanov.
Doctorul m-a privit uimit. A scris in documentele lui ceva.
Dr:Parintii vostrii cum se numesc?
Eu:Se numeau Alexandra si Nicolae Romanov.
Dr:Poftim?!?
In urma cu doi ani in toata lumea pe toate canal se povestea despre incendiul din Viena unde a murit mostenitorul Tarului si sotia sa, dar si altii invitati la petrecere, invitati de seama. Tatal meu era mostenitorul tronului Rusiei. Din vina acestui scandal eu si Alex am parasit Austria. Rudele nefiind alaturi de noi. Am iesit din biroul doctorului si m-am dus pe acoperisul spitalului.
CITEȘTI
Roscata
AdventureVreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați citit și îmi citiți cartea. Am fost uimită să constat că vă place cartea mea. Cand reusim sa devenim celebri si atingem un nivel social tindem sa uitam ce am fost, dar oare cei care pierd tot, familie, faima, s...