Capitolul 43

230 12 0
                                    

Viata mea e super, dar simt ca am un gol. Parca imi lipseste ceva. De  un an de zile, de cand mi-am pierdut memoria, joc fetele pe degete. Prietenii mi-au spus ca inainte de accident am iubit cu adevarat o fata, dar nu cred. Nu mi-o amintesc si in plus daca m-a iubit unde a disparut?

Zen:Frate ce faci?

Eu:Bine.

Josh:Stii ca in seara asta e balul bobocilor nu?

Eu:Stiu.

Josh:Si ce achizitie ai?

Eu:Prezentatoarea.

Josh:Uuuuu! Are niste craci! Hmmm…

Zen:E frumoasa tipa.

Eu:Voi cu cine veniti?

Josh:Mi-am luat o boboaca.

Eu:Cum arata?

Josh:Roscata, 1.70, ochi verzi, dotata.

Eu:Bravo nebunule.

Zen:Se compara cu Ginger?

Josh:Da nu poti sa taci?

Eu:Cine e Ginger asta?

Josh:Una nu-ti aduci aminte.

Eu:Da tu Zen cu cine vi?

Zen:Cu baietii lui Leo si cu el.

Eu:Agati direct acolo nebunule.

Zen:Pai nu-i asa mai frumos?

Josh:Ai si tu dreptate.

Baietii au plecat si eu m-am pregatit pentru bal. M-am dus am luat-o pe Stefani, asa o cheama pe fata si ne-am dus printre primi la bal. Josh mi-a trimis sms unde il gasesc. Stefani a urcat pe scena, iar eu m-am dus la baieti. Josh se saruta cu o fata roscata. Nu stiu de ce dar m-am simtit gelos. M-am dus la el si i-am dat un pumn.

Josh:Ce ai frate?

M-am blocat si m-am dus la baie. Am dat cu pumnul in oglinda si am inceput sa plang. Zen si Josh au venit si ei.

Zen:Esti bine?

Eu:Nu stiu ce e cu mine.

Fata era un rosu spalacit, mai mult portocaliu. Nu o cunosteam si nu intelegeam ce a fost cu reactia mea. Dar nu ma puteam controla.

Josh:Frate esti ok?

Eu:Nu stiu de ce am dat in tine.

Josh:Lasa nu mai conteaza.

Nu ma intelegeam. Am plecat de la bal lasand-o balta pe Stefani. Dimineata devreme m-am dus sa-mi iau un pachet de tigari. Mergand am trecut pe langa sectia de politie. Pe acolo trecea o fata.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum