Capitolul 41

278 11 0
                                    

Viata mea incepea sa fie din ce in ce mai buna. Relatia cu Xavier era minunata. Stella si Ginger s-au mutat cu mine si Alex in una din vilele familiei Genovese. Zen, Ryan, Chris si Josh ne sunt prieteni adevarati. Au trecut sase luni de cand viata mea s-a imbunatatit. Mi-am terminat studiile si am dat bacul pe care l-am luat. Astazi este ziua lui Chris asa ca toti mergem in Miami sa sarbatorim. Asta a fost dorinta lui. Xavier si Alex s-au dus la aeroport dupa Ryan si Chris. Eu, Ginger, Stella si  Josh pregatim vila oferita de John pentru petrecere. Zen e prin oras sa cumpere diverse lucruri.

Eu:Stel suna-l pe Zen si spunei ca ne mai trebuie baloane.

G:Spunei ca ne mai trebuiesc si confeti.

S:Bine!

Dupa o ora Zen o sun pe Stella. Eu si Ginger eram la etaj decorand.

S:An Zen vine in 10 minute si a spus ca vrea sa vorbeasca cu tine urgent.

Eu:S-a intamplat ceva?

S:Nu stiu.

G:Ceva nu e in regula.

J:Si eu cred asta.

Intr-un sfert de ora Zen intra agitat in casa.

Eu:Hei ce s-a intamplat?

Z:Hai sa vorbim.

Eu:Ok…

Ne-am dus pe terasa.

Z:Stii ca Xavier s-a dus dupa Ryan si Chris.

Eu:Da. Cei cu asta?

Z:S-a intamplat ceva pe drum spre intoarcere.

Primul meu gand a fost ca au avut accident. Nu vroiam sa cred asta, dar ceva imi spunea ca asa e. M-am uitat in casa. Stella plangea in bratele lui Josh, iar Ginger a venit spre noi.

Eu:Nu-mi spune.

Z:Ma descurc.

G:Nu cred. An trebuie sa mergem la spital.

Eu:Nu se poate.

Ginger m-a luat de brat si m-a dus in casa. La televizor era vorba de un accident. In masina lui Xavier a intrat un taxi. Soferul taxiului si pasagerii din fata ai bmw-ului, masina lui Xavier, erau la spital in coma. Pasagerii din spate ai bmw-ului au scapat cu cateva fracturi minore. Ne-am urcat toti in masina lui Zen si ne-am dus la spital.Era multa agitatie.

Asistenta:Cine sunteti?

G:Ea e sora si iubita pasagerilor din fata ai bmw-ului.

Asistenta:Veniti cu mine domnisoara.

M-am dus cu asistenta si l-am vazut pe Alex in patul de spital. Eram la pamant. A doua zi Ryan si Chris au parasit spitalul. Eu am ramas alaturi de Alex si Xavier care nici macar nu se trezisera. Ginger si Zen au ramas cu mine, iar Stella si Josh au plecat cu baietii. O saptaman au stat baietii in coma. Nu i-am parasit decat cand ma duceam la baie. Nu mancam, nu beam, nu faceam nimic decat ii priveam. Ginger m-a convins sa imi aduca sa mananc ceva.

Z:Linistestete isi vor reveni.

Nu vorbeam cu nimeni. Din senin pulsul lui Alex a inceput sa scada.

Z:Ma duc dupa doctor.

Au incercat doctorii sa il stabilizeze dar a murit in urmatoarele cinci minute. Nu am plans. M-am asezat langa patul lui si i-am spus in rusa:

Eu:Du-te intr-o lume mai buna. Macar tu ii vei revedea.

Doctorul:Domnisoara unde sa ii trimitem corpul?

Z:Il vom inmormanta aici.

Doctorul:Nu doriti sa-l duceti acasa? In Rusia?

Z:Poftim?!?

G:Zen An este rusoaica.

Doctorul:Domnisoara!

Eu:Vorbiti la ambasada sa inceapa demersurile.

De a doua zi pe toate posturile de stiri se anunta ca nepotul tarului a murit intr-un accident de masina in Miami. Asa a aflat Zen cine sunt si odata cu el Josh si Stella. Dupa doua zile de la moartea lui Alex s-a trezit Xavier. Eram mai fericita, macar pe el nu l-am pierdut. Dar Xavier nu-si amintea nimic. Nu-si amintea de nimeni, nici de familia lui, dar nici de mine. Doctorii au spus ca nu stiu cand se va trezi din amnezia asta. Inmormantarea lui Alex trebuia sa fie duminica. Azi e vineri. Nu am vrut sa merg la inmormantarea lui. I-am trimis bunicului o scrisoare cum ca nu vreau sa ma caute.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum