Capitolul 18

336 18 0
                                    

Fumam tigara dupa tigara. Deja terminasem jumatate de pachet, dar nu ma opream. Vroiam sa ma calce un tren ceva. Din senin imi suna telefonul. Nu stiam numarul.

Eu:Nu am timp.

X:Unde esti?

Eu:Nu e treaba ta.

X:Esti bine?

Eu:Dispari!

Am vazut trenul asa ca i-am inchis. De acasa faceam cinci minute pana la gara. Xavier a venit si m-a luat de pe sine.

Eu:Lasa-ma!

X:Esti nebuna?

Eu:Da! Asta e treaba ta?

X:Da!

Eu:De ce?

X:Pentru ca te iubesc!

Spanand asta m-a sarutat. Eram uimita. Nu mintea. Ne-am intors acasa. Logic ca nu m-am dus la scoala. I-am trimis Stellei mesaj ca imi este rau.

X:De ce ai vrut sa faci asta?

Eu:Nu conteaza.

X:An eu chiar te iubesc.

Eu:Si eu ce sa-ti fac?

X:Sa nu ma mai ranesti. Suna-l pe ala cum ii zicea? Hmmm… Alex suna-l si zii ca iti e dor de el.

Am cazut jos. Xavier m-a asezat pe pat.

Eu:Alex e…

Nu am putut spune. Am adormit plangand. Cand m-am trezit Xavier era langa mine.

X:Imi pare rau!

Eu:Poftim?!?

Si Zen era acolo. Ii povestisem odata lui Zen ca fratele meu e mort.

Z:Asta e fratele tau, nu?

Zen mi-a aratat poza cu mine si Alex.

Eu:Da…

X:Totusi de ce nu ai putut sa-mi spui de la inceput cine e?

Ochii imi erau umezi. M-am ridicat si am iesit la aer.

Z:Fratele ei a murit recent. De asta s-a mutat din Londra aici. Nu mai are pe nimeni.

X:Ce prost am fost.

Z:Cam asa.

Cand am intart inapoi Xavier si-a cerut scuze de mii de ori. Imi place ca isi face griji pentru mine, asa ca am acceptat sa fiu iubita lui.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum