Capitolul 12

367 26 0
                                    

Profu':Cum de te-ai intors?

Am trecut pe langa el si m-am dus in banca. Nu auzeam si nu vedeam nimic.

Profu':Domnisoara treci la tabla.

Nu i-am raspuns. Priveam in gol pe fereastra.

R:Ana.

Profu':Da nu auzi?!?!

Mi-a sunat iar telefonul. Nu stiam numarul. Nu am mai iesit am raspuns acolo, proful uitanduse la mine.

X:Domnisoara sunt doctoral Jenson. Va sun sa va dau tragica veste ca fratele dumneavoastra a murit in urma unui incendiu.

Eu:Poftim?!?

X:A avut un accident. Taxiul in care se afla s-a accidentat cu un autobus. Ambele explodand.

Profu':Cum iti permiti?

Eu:...

X:Ne pare rau! Condoliante!

Andy a intrat cu directorul in clasa.

Directorul:Domnule profesor sper ca nu va suparti daca va cer sa o invoiti pe Ana si sa-i iertati comportamentul are niste probleme personale.

D1:Ce i-a murit jaful de frate?

Andy cand a auzit si-a indreptat privirea spre mine. Bineinteles ca nu m-am stapanit. M-am dus la ea si am dat-o cu capul de banca pana am vazut sange.

Dirctorul:Domnisoara!

A:An gata!

A venit la mine si ma luat in brate. Mi-am luat gheozdanul si am plecat cu Andy.

Profu':Dar ce s-a intamplat?

Directorul:Fratele ei era in spital. L-au externat si a murit intr-un accident in drum spre casa. Vroia sa-i faca o surpriza si...

Clasa a ramas masca. Cea pe care o dadusem cu capul de banca plangea.

Nu l-am inmormantat. Nu stiam care e cenusa lui si care e a altora. Am plans o zi, atat. Dupa am inceput sa nu mai dau pe la scoala. Ma intalneam cu tovarasi si ma drogam, fumam si beam. Eram mereu ba drogata ba beata.

D:An lasa ca trece.

G:Tu nu te uiti la ea?

A:Gandeste-te ca tot ii aminteaste de el.

C:An esti bine?

Nu mai vrobeam cu nimeni. Trecusera doua saptamani. Urma in scurt timp ziua mortii alor mei. Nu mai suportam orasul asta. Peste tot il vedeam pe Alex. Il visam, il auzem. Nu mai rezistam.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum