Am ramas socat.
Josh:Aia nu e An?
Randy:Se pare ca am aflat unde a plecat.
Baietii vorbeau, dar nu-i auzeam. In minte parca imi rula un film pe repede inainte. In acea aclipa mi-am amintit tot. Acum intelegeam de ce tineam la Andra. Semana cu An.
Zen:Voi stiti cum o cheama pe An?
Josh:Nu.
Randy:De unde sa stiu?
Zen:Il sun pe Leo.
In scurt timp se intoarce.
Josh:Deci?
Zen:E An.
Randy:An e nepoata Tarului?
Zen:Da!
Josh:Acum inteleg stirea cu Ducele Alexander. Am crezut ca e doar o coincidenta.
Eu:Ea e fata de care imi vorbeati voi?
Zen:Da! Ea e An de care erai indragostit tu.
Randy:Seamana cu Andra, nu?
Acum intelegeam. Inima mea inca o iubea si o cauta in orice fata care ii semana. Am ascultat toti patru reportajul. Spunea ca Ducesa Anastasia va mosteni tronul si ca nu se stie nimic despre cel care va conduce alaturi de ea. Nu se mai punea problema. Trebuia sa ajung in Moscova. Dimineata m-am dus la aeropor si am cumparat trei bilete spre Moscova. A doua zi la amiaza eram in Moscova. Vroiam sa o vad neaparat, dar noi nu stiam rusa, iar oamenii nu stiau engleza. La palat nu ni s-a permis sa intram.
Zen:Stai linistit gasim noi o cale.
Eu:Da? Care e aia?
Josh:Hei aia nu e Stella?
Josh ne-a aratat o fata bruneta, simpatica, inalta.
Zen:Stella!
Fata s-a intors. S-a indepartat de masina, o data cu ea s-au indepartat de masina din care coborase si doua matahale.
Stella:Josh?!? Zenon?!? Xavier!! Ce cautati aici?
Josh:Vrem sa vorbim cu An.
Zen:De fapt Xavier vrea sa-i vorbeasca.
Stella:An nu va vorbi cu voi.
S-a indepartat de noi.
Eu:Stel imi aduc aminte. Acum imi amintesc si inca o iubesc.
Stella nu s-a intors. A intrat in palat si nu am mai vazut-o. Noi ne-am cazat la un hotel. A doua zi am incercat iar la palat, dar tot nimic. Ziua urmatoarea ne-am trezit cu Ryan la usa de hotel.
Josh:Ryan cum o mai duci?
Ryan:Foarte bine! Voi?
Zen:Nu chiar asa de bine. Dar ce cauti aici?
Ryan:Stella i-a spus Anastasiei ca o cautati, iar ea m-a trimis dupa voi.
Eu:O pot vedea?
Ryan:Bineinteles!
Ne-am dus toti la palat, dar de data asta insotiti de Ryan ni s-a permis sa intram. Stella si Ginger au parut fericite sa ne revada. Si eu ma bucuram. Ma bucuram cel mai mult ca mi le amintesc. Ele ne-au condus afara. Am mers prin gradina si am ajuns la o casa. Avea un etaj si era moderna. Era ascunsa in interiorul gradini palatului asa ca nu o observau multi.
Ginger:Noi aici stam. Era prea multa galagie pentru An.
Am intrat.
CITEȘTI
Roscata
AdventureVreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați citit și îmi citiți cartea. Am fost uimită să constat că vă place cartea mea. Cand reusim sa devenim celebri si atingem un nivel social tindem sa uitam ce am fost, dar oare cei care pierd tot, familie, faima, s...