Capitolul 2

726 29 2
                                    

Eu:Zi repede, ce vrei?

El:Papusa fumam ceva?

Eu:Diseara.

El:Fac eu cinste.

Eu:Cand ma intorc de la scoala.

El:Pe bune? Tu la scoala?

Eu:Daca ai ceva de comentat tine pentru tine.

El:Deci papusa la doua sunt in fata liceului tau.

Eu:Vezi ca ne intelegem. Hai pa!

I-am inchis in nas. Nu avea cum sa se supere, asa fac eu. Acest baiat era unu Andy. E unu din tovarasii mei. Nu sunt prieteni sunt tovarasi de fumat. Impartim dorgurile, tigarile sau bautura. Cand am ajuns la scoala un boboc a dat peste mine. Toti din jur il priveau cu mila.

Eu:Da esti orb sau vrei sa devi?

El:Pai...

Eu:Vezi ca-ti introc mutra aia de prost la spate.

El:Imi pare rau.

Eu:Si crezi ca ma incalzeste cu ceva?

El:...

L-am scuipat si am plecat calma. Cand am intrat in clasa deja le-am auzit pe dive.

Diva1:Uite cine si-a amintit drumul spre scoala.

D2:Ma intreb cum de a nimerit clasa?

Eu:Ia mars ca daca nu, va fac eu vant si ramaneti fara coama.

D1:Ai venit cu tupeu?

Eu:Bitch tu vrei batuta si nu stii cum? Te rezolv.

D2:Fara violent...

Logic ca nu am lasat-o sa termine.

Eu:Dispareti din fata mea ca va arunc pe geam.

S-au asezat fetele cuminti in banci. Prin clasa a noua s-au luat tare in gura cu mine, dar atunci le-am batut. De atunci mai fac glume pana vad ca ma enervez putin si dupa tac. A intrat dirigul in clasa insotit de doi baieti.

Dirigu:Ei sunt noii vostrii colegi.

Boy1:Buna ma numesc Ryan.

Boy2:Hei eu sunt Dima.

Ryan s-a dus si a facut cunostinta cu toata lumea dintr-un colt in altul. Dima a venit direct spre mine. Dirigu' ma privea speriat. Si de fata cu directorul il batusem pe unu si aveam mereu la mine macar o rozeta.

D:Salut eu sunt Dima.

Eu:Am auzit odata crezi ca sunt surda?

Dima a zambit calm.

D:Deci cum te cheama?

Eu:Dispari!

D:Ma bucur sa te cunosc.

Nu i-am intins mana desi el statea cu ea in aer. Vazand ca eu nu reactionez ma prins de mana. Atunci i-am dat un pumn, iar el pentru a nu cadea din picioare s-a sprijinit de o banca. Cu toate astea Dima s-a asezat in banca cu mine. Ryan s-a apropiat de mine.

R:Eu sunt Ryan.

L-am privit dezgustata. Uram prostiile astea cu "Eu sunt bla bla bla". Cui ii pasa retine si fara sa iti spui numele de zeci de ori.

R:Poti sa-mi spui cum te numesti?

Eu:Poti sa dispari sau te ajut?

Nu a mai intrebat nimic si a trecut la urmatorii colegi.

Dirigul:Ma bucur sa vad ca sunteti toti. Sper sa ramaneti tot atatia si in timpul anului. Bla bla bla...

Era aproape unu jumate asa ca nu ma grabeam. Cand dirigu' a plecat Ryan a venit la mine.

R:Vreau sa-ti spun ca as vrea sa fim prieteni.

Eu:E bine sa vrei.

D2:E doar politicos baiatul. In realitate nimeni nu vrea asta.

Eu:Bitch nu crezi ca ai intercut pentru azi limita?

D2:Stii ceva mie nu mi-e frica de tine.

Eu:Repeta!

D2:Nu mi-e frica de tine!

I-am dat un pumn de a cazut in genunchi.

Eu:Repeta!

D2:Nu mi-e...frica..de...

Eu:Hai zi!

D2:Nu ma tem de tine...

I-am dat un picior in burta. Ea a inceput sa planga. Ryan m-a prins de mana. Colegii, adica baietii din clasa, au sarit la mine spunand sa-i iert azi.

Eu:Daca inchid ochii imi sariti in cap.

Boyx:Asa pentru inceput. Daca mai comenteaza vreuna la tine o batem noi.

Eu:Azi fac o exceptie, dar nu o sa se mai repete.

Am iesit si m-am intalnit cu Andy.

Eu:Ne vedem la locul nostru. Merg acu' acasa.

A:Am venit pana aici degeaba?

Deja ma indreptam spre autobuz. Am ajuns acasa si i-am lasat lui Alex un bilet sa stie unde sunt apoi mi-am luat o caciulita rosie si m-am dus in padure, locul nostru.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum