Capitolul 4

528 22 0
                                    

D:Esti dura, dar sa vedem cat rezisti.

Eu:La prosti nu rezist si ii fac praf.

Atunci l-am vazut pe Chris cu Ginger. Ginger e o pustoaica de 16 ani. A ajuns printre noi din intamplare, dar e o fata ok asa ca nu are ce strica.

G:Hei An vad ca ai o zi grea.

Eu:Pai cum altfel.

G:Asa-i!

C:El e noul dealer, Dima.

G:Ginger. Vad ca ai facut cunostinta cu An.

D:Da. E cam inchisa.

G:Da' e o fata buna.

Eu:Da-ti in SF-uri.

Ginger s-a asezat langa mine si mi-a cerut un foc.

C:Nu vrei sa incerci ce vinde tovarasu'?

G:An tie ti-a placut?

Eu:Merge.

G:Atunci da-mi si mie.

Pustoaica asta locuieste singura. Parintii abea isi mai aduc aminte de ea. Asa a ajuns ea printre drogati.

G:Da' Alex unde e?

Eu:Pff cat e ceasul?

C:Aproape patru.

Eu:Hai ca am plecat.

C:Te conduc?

Eu:Stai calm.

G:Sanatate!

Eu:Da merci!

~Din perspective lui Ginger~

Eu:Hei domnu' dealer nu te mai uita asa dupa ea.

C:Ginger!

Eu:Nici sa nu aud Chris. Tu nu i-ai spus? Nu-i nimic ii spun eu.

D:Ce sa-mi spuneti?

Eu:Nu te mai uita asa lung la ea. Nu stii de unde poate aparea unu sa te faca una cu pamantul doar pentru ca te uitai la ea. Datorita ei ceilalti drogati, dealeri si gastile nu ne creaza probleme si ne lasa in pace. Ba chiar unii ne respecta.

D:Nu inteleg.

C:Alex e prieten bun cu toti mafiotii important din Londra, dar An si-a facut singura dreptate. Orice probleme a avut si le-a rezolvat singura de asta multi o respecta si se tem de ea.

D:Dar Alex asta e iubitul ei?

Eu:Hai ca esti amuzant. An nu se complica cu relatii, promisiuni, romantism si sentimente. Asta e chiar amuzant.

~din perspective lui An~

Am  intrat in apartament.

Eu:Man am ajuns!

Alex:Sunt in bucatarie.

Cand am intrat Alex statea pe un scaun fumand langa geam. Imi parea furios.

Eu:Ce ai patit?

Alex:Te-ai uitat pe masa din hol?

M-am dus la masa cu pricina. Acolo puneam noi tot ce gaseam in posta. Erau reclame, facturi si spre surprinderea mea o scrisoare ciudata cu blazon. Am ridicat-o. Destinarat...

Eu:Anastasia Romanov. Pff! Man ce e cu asta?

Alex:Deschide-o!

Scot scrisoarea propriu-zis si incep sa citesc cu voce tare:

Eu:Dragi mei nepoti stiu ca nu v-am mai trimis vesti de ceva timp, dar nu am reusit sa gasesc noua vostra adresa. Dupa cum sigur stiti pe 25 septembrie se implinesc trei ani de la moartea scumpului meu cumnat si al sotiei lui, adica a dragilor vostrii parinti. Tu si fratele tau sunteti invitati la palatul de la Venetia. Va vom trimite biletele de avion, iar la Venetia va va astepta un sofer care sa va conduca. Vor fi prezenti toti membri familiei noastre. Ne este foarte dor de voi si...

Nu am mai citit am aruncat scrisoarea indignata.

Alex:Ai vazut de la cine era?

Eu:Mai conteaza?

Ales:Uita-te!

O ridic din nou.

Eu:Olga Romanov. Pff!

L-am sunat pe Chris.

Eu:Veniti la club.

C:Da' ce-ti veni?

Eu:Eu nu repet.

Cand eu si Alex am ajuns la club, adica unde lucreaza Alex si Chris, tovarasii nostri erau acolo.

A:Da' ce e cu fetele astea la voi?

Eu:In seara asta bem.

G:Eu nu ma supar.

C:Da' cine se supara.

Am platit eu, din banii care imi intrau lunar in cont.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum