Capitolul 19

348 18 0
                                    

Cand m-am dus la scoala, adica saptamana urmatoare, Stella era speriata. Am intrat in curtea liceului. Cei patru baieti peste care am dat in prima zi se legau de Stella.

Eu:Da voi nu aveti treaba?

X1:Poate oricine sa se teama de tine mie nu mi-e frica.

Eu:Las-o!

X2:Daca nu ce?

A venit spre noi cel de al patrulea, adica cel care nu s-a bagat prima data cand i-am batut.

X4:Tu iti cam iei nasul la purtare.

Eu:Lasati-o!

X4:Hai sa-ti explic ceva. Prietenii mei fac legea. Ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte sa faci ceva.

Eu l-am scuipat pe fata. A vrut sa-mi de-a un pumn, dar glasul lui Xavier l-a oprit.

X:Ce faci frate?

J:Cumintesc o javra.

Eu nu m-am stapanit. Am scos rozeta si i-am dat un pumn.

X:Iubit-o!

M-a prins de mana si mi-a luat rozeta.

X:De acum nu mai folosesti asa ceva. Iar tu Josh daca aflu ca te-ai atins de ea, tu sau astia, te fac una cu pamanantul.

J:Frate asta e iubita ta?

X:Da!

Mi-a luat si cealalta rozeta. De obicei am cel putin doua la mine, apoi m-a sarutat.

X:Iubit-o care e problema?

Eu:Ma descurc si singura.

X:Dar nu esti singura.

Stella simtind ca nu mai e stransa de par a fugit la mine in brate plangand.

Eu:Calmeaza-te Stel!

Eu si Stella am plecat in clasa.

X:Te doare?

J:Trebuie sa recunosc ca are ceva forta. Cred ca o sa se umfle.

X:Asta e!

J:De cand esti cu ea?

X:Aproape o saptamana.

J:Cat a chiulit.

X:Cam asa.

J:Te iubeste?

X:Eu zic ca da.

J:Dar tu?

X:Daca m-am bagat intre tine si ea, tu ce crezi?

J:Asa e. Man eu nu spun altceva decat sa va tina. Fata are ceva special. Nu gasesti una ca ea oriunde.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum