Capitolul 10

664 61 6
                                    


Am apăsat pe trăgaci și când să o străpungă glonțul o tentaculă a salvat-o.Jeff vine,mă ia de mână și mă trage după el.Dar de cealaltă mână mă prinde o tentaculă.

-Jeff,stai sau îi rup mâna.

Jeff se întoarce la acea pocitanie și îl privește,cred,cu ură.

-Ce mai vrei?
-Nu ai de gând să vi la cabană? Îți va fi mai bine.
-Nu.

Jeff mă trage de mână,eu ajungând în brațele sale.

-Eu nu am ce caută acolo.Pleacă!

Jeff mă ia de mână și mă trage după el.Ne afundam în pădure din ce în ce mai mult.Acesta a ignorat strigătele arătarei.

Am tot mers până am ajuns în fața unei cascade.Era foarte frumoasă.Jeff se așează pe marginea lacului și își bagă picioarele în apă.Eu fac la fel și îl privesc.

-Ești bine?
-Da...Doar că nu vreau să merg acolo..E Liu..Și..
-Dar ai spus că l-ai ucis...
-Așa am crezut până când l-am văzut cu ochii mei....

Mi-am pus capul pe umărul său și am asta așa ceva timp.

-Îți e foame?
-Puțin ..
-Stai aici...Mă duc să fac rost de niste fructe...
-Merg și eu..
-Nu...Sunt și fructe otrăvitoare...Și na....Timp de 10 ani am avut timp să învăț care cum sunt...
-Adică ai 27 de ani?
-Da.
-Nu îți dădeam mai mult de 17...Nu pari..
-Eh...Eu plec.Stai aici.Bine?
-Bine..

Jeff plecă și mă lasă singură.Oftez și mă așez pe iarbă.Adorm în prospețimea acesteia.
..
...

Sunt trezită de o lamă rece care îmi ataca gâtul.Am căscat ochii și mi-am pus mâna pe pistol dar o mână mi l-a luat și mi l-a aruncăt în lac.

Îmi întorc privirea și văd un băiat cu părul castaniu,cu tăieturi pe față și cu ochii verzi.Acesta îmi apasă cuțitul pe gât și din el țâșnește sânge.

-Cine ești ?

Acesta nu a spus nimic și a continuat să facă asta.L-am împins cu piciorul și mi-am scos celălalt pistol din pantaloni.Am vrut să trag dar nu mai avea gloanțe.

Acel băiat a sărit pe mine și mi-a lăsat câteva zgârieturi pe față,mâini și gât.Am vrut să îmi scot cuțitul dar mi l-a smuls din mână.

-Ce vei face acum?

M-am încruntat și am încercat să îl lovesc dar m-a imobilizat imediat.Dintr-o dată am auzit un strigăt cunoscut.Era vocea lui Jeff.

-Jeff?JEFF..

Mi-a pus mâna la gură și m-a băgat într-un tufiș.Jeff a trecut prin fața lui și mă tot striga.

-SASHA?SASHA?UNDE EȘTI?

S-a uitat la cuțitul de jos care îmi aparținea.Jeff l-a luat și a luat-o la fugă spre partea din care venisem prima dată.Băiatul acela a râs și a spus:

-Credeam că fratele meu e mai isteț de atât.
-Fratele tau....Tu ești Liu?
-Deci ți-a spus de mine..

M-a prins de păr,s-a ridicat de jos și m-a tras după el.M-a dus până într-o peșteră adâncă.M-a împins înăuntru și îmi tot băga cuțitul în spate și îmi ordona să merg.

Mirosea a carne stricată.Era plin de șobolani.Cadavre zăceau pe jos.Dar cea mai macabră dintre toate a fost o femeie,care era legată cu funii de pereții peșterii.Intestinele îi atârnau până pe jos.

-Oprește-te!

M-am uitat la el iar acesta a sărit pe mine și m-a pus la pământ.Am dat cu spatele de o piatră.Am scâncit puternic și am lăcrimat de durere.

-De-abia aștept să mă distrez cu tine...Adică Jeff nu te va căuta.Nici nu îi pasă de tine.
-Ba da.Îi pasă.El mă iubește.

Acesta a început să râdă până la lacrimi.

-Ce prostii ți-a băgat în cap?El nu iubește pe nimeni.

S-a ridicat de pe mine și și-a băgat mâinile sub mine ridicându-mă.Era o durere îngrozitoare.S-a afundat tot mai mult în peșteră și m-a aruncat într-o parte a acesteia.

-Să vedem dacă Jeff te mai găsește...Sau dacă îi mai pasă de tine.
-Lui Jeff îi pasă...
-Mă îndoiesc dar...Fie...Fă cum vrei.

Și a plecat.Am așteptat ceva timp și după m-am ridicat și am încercat să ies din peșteră dar de-abia mai puteam merge.

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum