Jeff l-a ignorat și a mers înainte.Eu l-am urmat sperând că vom rămâne singuri.Am mers până totul în jur s-a făcut negru.Se întunecase.Voiam să nu mai fiu deranjată.Încărcăm și eu să îl cuceresc pe Jeff... Îl plăceam...Mă puteți judeca dar sunt o adolescentă cu drepturi depline la un criminal...-Sasha?
-Da Jeff?
-Voi merge la o mică vânătoare...
-Dar Jeff...Poliția ..
-Ai dreptate...Nu vreau ca o puștoaică ca tine să pățească ceva..
-1 la mâna nu sunt o puștoaică.
-În comparație cu mine...Pot spune că da....Uită-te la mine și spune-mi ...De câți ani păr?
-De....Hmm...18...Acesta a râs și s-a așezat pe iarbă.
-Te înșeli..
-Atunci?
-Doar nu crezi că îți voi spune,nu?Vei afla cu timpul...Acesta s-a lăsat pe spate și și-a pus mâinile la ceafă.
-Dar tu de unde ști câți ani am?
-Păi...Nu știu.... Știu multe despre victimele mele...Am zâmbit și m-am uitat la el.Era așa de drăguț.Nu cred că avea mai mult de 19 ani...Nu avea cum.Nu părea a fi mai mare decât mine.
-Sasha....Ai simțit vreodată o căldură în piept?
-Huh?....Da...
-Ai simțit că o persoană te poate face să te simți perfect?
-Da...
-Ai simțit cum că cineva te completează?
-....Da...Asta simt doar pentru o anumită persoană....
-Dar îmi e frică să îi spun ce simt.....Îmi pare rău că nu am apucat să îi spun cât țin la ea..Mereu am fost distras de ceva....A trebuit să existe o a treia persoană care să mă facă să fiu nesigur pe alegerea mea..
-Ce fel de alegere?M-a prins de încheietură și m-a întins pe iarbă punându-se deasupra mea.
-Acea alegere se bazează pe faptul că te vreau...
-Jeff...Te...Te....Te iubesc!
-Și eu te iubesc!Acesta s-a aplecat peste mine și m-a sărutat foarte flămând.Sărutul îmi scăpa de sub control.Acesta a coborât cu el pe gât.Spatele mi se arcuise din instinct.Acesta își puse mâinile sub mine și îmi zgâria spatele.
Mi-a dat jos geaca și a aruncat-o într-o parte.Și-a băgat mâinile pe sub tricoul meu și mi l-a rupt.Mi-a descheiat blugii și când să facă următoarea mișcare printre fețele noastre a trecut în viteză un cuțit,care s-a înfipt în copac.Jeff s-a uitat în direcția de unde a venit cuțitul.
Din umbră a ieșit o fată cu mască albă care avea ochii și buzele negre.Avea părul lung,negru,pe ea avea o rochie tot neagră.
-Jane?
-Jeff...Ne întâlnim din nou..Jeff și-a dat hanoracul jos aruncându-mi-l pe față.
-Ia ăsta pe tine!
M-am îmbrăcat cu hanoracul primit de la el.Jeff a rămas într-un tricou negru.
-Jane,ce vrei?
-Să mă răzbun,nenorocitule!Din vina ta port mască.Mi-ai ucis părinții!
-Jane au trecut câțiva ani de atunci!E trecut.Trecutul rămâne trecut!
-Ba nu.Eu îmi voi răzbuna familia.Fata aceea s-a apropiat de Jeff.Mi-am pregătit pistolul în caz de ceva.Jeff s-a încruntat și s-a pregătit de atac.Jane a sărit pe el și i-a pus cuțitul la gât.
Eu mi-am îndreptat pistolul spre ei și încercăm să o nimeresc pe Jane.Nu puteam,se zvârcoleau prin iarbă.Am luat cuțitul din copac și am sărit în spatele lui Jane punându-i cuțitul la gât.
-Lasă-l în pace!
-Te va răni.Și gândește-te că e mai mare decât tine.Lasa-mă să-l ucid.Doar își bate jos de tine.
-Ba nu...Jeff nu ar face asta.El mă iubește,iar eu îl iubesc pe el!I-am apăsat cuțitul pe gât.M-am apăsat pe ea și am dat-o jos de pe Jeff eu acum fiind deasupra ei ținându-i cuțitul la gât.
Jeff se uita la noi două cum ne luptam.Mi-am luat cuțitul în mână și i l-am pus la tâmplă.
-Să nu te mai atingi de Jeff al meu!AI AUZIT?
Am apăsat pe trăgaci și....
CITEȘTI
I Hate People | FINALIZATĂ
FanficEa:O fată inocentă fără prea mulți prieteni. El:Un criminal cu sânge rece care în orice moment o poate ucide.