Capitolul 31

334 45 10
                                    

Sasha

Din cauza inconștienței mele,Jeff acum mă urăște.Am făcut un pact cu Ben..nu am voie să vorbesc doar atunci când spune el,si asta doar pentru că mi-a amenințat familia cu moartea....adică așa a spus el,Liu și Nina... Nina...niciodată nu am supotat-o...

Acum stăteam în genunchi și plângeam.Nu voiam ca Jeff  să mă urască.Dar o făcea...acum o să-l pierd și pe Nathan.Ben m-a luat de braț și m-a tras după el până în casa sa.

"Bun,iubire stai jos!"
"E DOAR VINA TA...DE CE AM AJUNS SĂ TE CUNOSC?DE CE AM AJUNS SĂ VĂ CUNOSC PE TOȚI?DE CE?"
"Fiindcă așa îți e scris!"
"Ai dreptate...așa e..!"
"Bun...deci batem palma?"
"Nu știu...eu...da!Batem palma!"
"Bun... îi vei ucide iar după îți vei petrece viața că un om normal și vei uita de toți!"
"Așa e cel mai bine..."

Apoi m-am dus în camera care după spusele lui Ben e cel mai bine.M-am așezat pe spate pe pat și m-am gândit la un plan...

Puteam să îmi ucid familia și să uit că i-am cunoscut...sau as putea să îi ucid pe ei și chiar daca Jeff și Nathan nu mă mai acceptă.....măcar vor fi bine...Da...așa e cel mai bine..acum hai să mă dau puțin la Ben să creadă că nu îl voi trăda...sau nu...dacă mă duc o să se prindă...îl las să vină el...

Cât eu eram afundată în gândurile mele în pragul ușii stătea Liu.

"Și frumoaso?Ce ai de gând să faci?"
"Să îi ucid..."
"Pe bune?Eu am crezut că ne vei trăda..."
"Nu voi face asta...și asta doar pentru că voi sunteți adevărata mea familie.."
"Chiar așa crezi?"
"Da...mie îmi place treaiul cu voi.."
"Chiar așa...oke...oke..să vedem ce părere ai diseară la cină...poate ți-o schimbi.."
"Adică?"
"Vei înțelege tu până diseară..sau nu?Eh...vom afla atunci..!"

Liu iese din cameră și mă lasă confuză.Dar toată confuzia îmi e spulberată de Nina.

"Și?Ce crezi?"
"Nina?Ce dracu vrei?"
"Credeam că îți place traiul cu noi.."
"Da îmi place...dar uneori mă scoți din minți.."
"Uneori?"
"Tot timpul.. ești fericită?"
"Aha..Ben are o surpriză pentru tine!"

Acesta râde și placă.Privesc confuză și dau din umeri.Mă ridic din pat și vreau să ies pe ușă dar sunt împinsă în pat.Privesc mai atent și îl văd pe Ben.

"B-ben?"

Acesta mă sărută foarte umed.Nu vreau să îi răspund dar aveam un plan,nu?

Mi-am pus mâinile după gatul său și l-am tras spre mine.Acesta a rupt sărutul și a râs.

"Acum știu de ce Jeff tânjea mereu după tine...acum știu de ce plânge și ucide fiecare lucru fără oprire..."
"Ce vrei să spui?"
"Vreau să spun că el, împreună cu Nathan ucid tot ce prin...și e posibil ca poliția să îi prindă...ști?Adică.. nah.."

Acesta s-a ridicat de pe mine și s-a pus pe marginea patului.M-am dus în spatele său și am început să îi masez umerii.

"Oricum nu îmi pasă."

L-am sărutat pe gât ca și când l-aș plăcea...dar nu era asta...voiam să îl ucid dar nu știam când să prind momentul bun...nu știam cum să fac....

Dintr-o dată Ben m-a trântit pe podea și a început să râdă ca și când a câștigat ceva.

"Crezi că nu îmi dau seama că vrei să mă ucizi?Îți știu gândurile murdare micuțo..."
"Ba nu le ști.."

I-am tras un șut în coaie dacă pot spune așa și m-am ridicat de jos.Am deschis geamul și am sărit în tufișuri,apoi am luat-o la fugă prin pădure până ce l-am zărit pe Jeff.

"Jeff...JEFF..!"

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum