După plecarea lui Jeff nu mai mâncam nimic,nu beam nimic...nici nu vorbeam sau zâmbeam.. stăteam izolată.Au trecut 3 săptămâni,3 săptămâni în care mă chinuiam să îl găsesc...dar Toby și Caroline mi-au spus că nu mai are rost.
Stăteam pe canapea și mă uitam pe pereți.Toby era plecat la fel și Caroline.Eram singură...Ben a dispărut.Parcă îl înghițise pământul.
Îmi îndrept privirea spre geam și văd doi ochi albaștri strălucitori.Mă ridic de pe canapea și pun mâna pe geam.Nu știu dacă mi se părea sau chiar era cine cred eu că era.
Dar totul mi s-a confirmat când acel om își dăduse părul din față și trecuse la lumină.Era Jeff.Lacrimile au început să îmi curgă șuroaie.
Am vrut să ies după el dar două mâini îmi spun puse pe umere.Mă întorc și îl văd pe Jeff.Vreau să îl iau în brațe dar mă trântește de perete.
"Jeff...mi-a fost..."
"Gura..nu vreau să ne audă nimeni...voi termina repede"Jeff mă leagă la gură cu o eșarfă roșie și la ochi cu una neagră.Mă leagă cu o funie de mâini și picioare și mă pune pe umărul său.
Deschide ușa și o ia la fugă.Fugea repede.Știu asta deoarece vântul îmi invada fața.După ceva timp de oprește și mă trântește jos.
Era piatră.M-a trântit pe piatră?Unde naiba mă aflam?Vreau să mă ridic dar îmi e prea frică.
Jeff mă dezleagă la ochi și tot ce am văzut a fost negru și roșu.Atât.În fața mea se afla un tron imens și pe el o creatură cu coarne.
"Am adus-o stăpâne."
M-am uitat la Jeff iar acesta m-a dezlegat și la gură.Creatura s-a ridicat și mi-a prins bărbia între ghiarele sale.
"E perfect"
Avea o voce ca și cum ar fi fost posedat.S-a așezat înapoi pe tron și m-a privit foarte sfidător.
"Cine ești?"
"Zalgo..regele tuturor criminalilor"
"Pe bune?Mie îmi pari doar un măscărici"
"Ce amuzantă poți fi...JEFF DU-O ÎN TEMNIȚĂ ȘI AI GRIJĂ SĂ NU SCAPE."Jeff dă afirmativ din cap și mă pune pe umărul său și mă duce într-un loc unde mirosea a mort.Mă aruncă într-o temniță,o închide cu cheia și se așează pe un scaun în fața mea și începe să își ascută cuțitul.
Mă zbat până reușesc să mă dezleg.Pun două secunde mâna pe podea și când să mă ridic sunt trasă de ceva.
Mă uita ce era și văd un om a cărei fețe era carne vie.Am țipat și m-am dus în fața ușii de la temniță.Acel om de apropia târâș spre mine.Se sprijinea într-o mână care era doar din oase și puțină carne.
"Jeff... scoate-mă de aici.Te rog.Jeff...te rog.."
"Să te scoată Ben."Mă uita la el cu ochii în lacrimi și încep să suspin.Acel om mă prinde de gleznă și mă trage în jos.Cad jos și acesta incepe să se urce pe piciorul meu.
Eram așa speriată că nu știam cum să reacționez.Ușa de la temniță este descuiată apoi un cuțit i de înfige în cap și cade lat la pământ.
Mă uit în spatele meu și îl văd pe Jeff.Acesta închide ușa de la temniță,își ia cuțitul și mi-l pune la gât.
"Nu vreau nimic mai mult doar să îmi spui...de ce?"
"Jeff.."
"Ce căutai cu Ben.În pat cu Ben."
"Eu..."
"Continuă...zi..tu.."
"Ben..a..eu ..adică...el m-a...m-a..a zis că dacă îți spun mă va ucide și...eu am..el.."
"Oricum vei pieri în maxim 2 zile.Zalgo nu te va ține mult."
"Jeff..."
"Și nu te va ucide oricine ci eu."Am început să plâng și să suspin și mai tare.Îmi era frică.Jeff urma să mă ucidă și asta doar din vina lui Ben.Unui elf căcat la cur care e doar un nemernic și care profită de toată lumea.
Am profitat de moment și l-am luat în brațe în ciuda faptului că cuțitul îmi străpungea pielea.
"Jeff...dacă tot mă ucizi iartă-mă...te rog!"
"Nu,"Jeff se ridică de lângă mine și iese din temniță.Se așează din nou pe scaun și își ascute cuțitul.Eu mă pun jos,îmi strâng genunchii la piept și încep să desenez în cadavrul acestui om.Îmi plimbam degetul în cadavrul său.
Dintr-o dată Jeff a izbucnit în râs ceea ce m-ai făcut să tresar.
"Ști ce e amuzant?"
"Ce?"
"Că eu am ținut la tine iar tu mi-ai frânt inima pe care dacă te întrebi o am...și doare...dar îmi va face plăcere să te ucid.."Mi-am lăsat capul în pământ și am început să plâng deoarece știam că e vina mea.L-am făcut să își piardă încrederea în mine.
CITEȘTI
I Hate People | FINALIZATĂ
FanfictionEa:O fată inocentă fără prea mulți prieteni. El:Un criminal cu sânge rece care în orice moment o poate ucide.