Capitolul 13

681 58 10
                                    


M-am dus la acea persoană..Era Jill.Cufundată cu capul în pernă și plângând.

-Ce ai pățit?De ce plângi?

Acesta s-a ridicat și s-a uitat la mine.Machiajul de pe fața ei era șters.Pe obraji era neagră.M-a luat în brațe și a început să plângă și mai tare.

-Ce s-a întâmplat Jill?
-Nimic...vreau doar să plec...
-Hm?De ce?
-Jack... îl plac...dar sunt prea speriată să îi spun ce simt....
-Te ajut eu ..cred că și el te place...
-Crezi?
-Da...Te voi ajuta.
-Mersi...ești cea mai bună prietenă a mea...
-Și tu.Te iubesc!
-Și eu,mersi că îmi ești aproape...tu de ce plângeai?
-Păi...Offender e tatăl meu...și...
-Nu e de mirare că ai un corp wow...
-Da...dar nu mă simt bine că m-a mințit.
-Poate a încercat să te caute...și nu a reușit... adică e tatăl tău...te iubește!
-Crezi?
-Normal..

Ne-am mai îmbrățișat o dată și apoi am auzit vocea lui Jeff.Mi-am întors privirea spre el și l-am văzut stând în pragul ușii.

-Deranjez?
-Nu..
-Jill te cheamă Jack până jos.
-Laughing?
-Dap.
-Acum cobor.

Jill și-a șters lacrimile și tușul de pe fața și a coborât jos.Jeff a închis ușa în urma ei și a venit la mine.

-Sasha?Vrei să ne jucăm ceva?
-Sigur...ce?
-Păi...știu eu un joc...

Acesta a rânjit pervers și s-a urcat peste mine.M-am lăsat pe spate și mi-am pus mâinile după gatul său.

-Care sunt regulile?
-Regulile?Fi serioasă.

Mi-a dat jos bluza și a aruncat-o prin cameră.Mi-a dat sutienul jos și a început să mă muște de ei.A coborât cu sărutările pe abdomenul meu.S-a oprit la blugii mei.Mi i-a deschis și când să mi dea jos s-a deschis ușa și pe ea a intrat Slender.Acesta când ne-a văzut a rostit în obraji (cred)...și și-a pus mâna la ochii lui inexistenți.

-Sasha..Offender vrea să îți spună ceva....te așteptăm jos.

A ieșit din cameră și a lăsat ușa între deschisă.Mi-am luat tricoul pe mine și m-am pus pe marginea patului.

-Ce e pisică?
-Nu vreau să îl mai văd.

Mi-am pus capul pe umărul lui Jeff.

-E tatăl tău...îl doare să vadă că îl respingi...ai fost mai dură cu el.
-Dar nu pot fi altfel...ar fi putut să mă viziteze..
-Dar ai auzit ce a spus....nu i-ai permis mama ta...
-Poate ai dreptate...

M-am ridicat de pe pat și am coborât cu Jeff jos.M-am așezat pe canapea și m-am uitat la Offender.

-Deci?Ce ai de îmi zis?

Jeff mi-a pus mâna pe umăr și mi-a șoptit numele.Am oftat și m-am calmat puțin.

-Sasha...îmi pare rău...oi fi eu un afemeiat și chestii​ dar eu țin la tine.Esti fiica mea.Te iubesc!Ești sânge din sângele meu.
-Dar asta nu schimbă faptul că nu ai fost lângă mine când aveam nevoie.
-Știu...și îmi pare rău...am încercat dar nu am reușit...te rog să mă ierti.
-Nu pot....

Încep să plâng și să mă uit la el.

-Tu mai ierta?
-Da... fiindcă te iubesc!

L-am luat în brațe și am plâns și mai tare.După mi-am șters lacrimile și m-am întors cu fața la Jeff.Acesta mi-a rânjit și după când să spun ceva s-a auzit o bubuitură puternică.

M-am uitat la tata îngrijorată iar apoi la Jeff.Jeff s-a ridicat de pe canapea și a spus:

-Offender strigă-l pe Slender și spune-i că a venit timpul..
-Acum.

Tata s-a teleportat și a dispărut.

-TOBY!

Toby a apărut că prin minune și s-a uitat la Jeff.

-Ce s-a întâmplat?
-E timpul...
-Nu pe bune?Nu face mișto de mine..
-Nu....vorbesc serios...
-Super...și ce facem?
-Ai grijă de Sasha...du-o într-un loc sigur.
-Oke.

Toby m-a luat de braț și m-a tras afară din casă.M-a dus după el până la intrarea în oraș unde s-a oprit.

-Bun...acum e acum...

A spus nu știu ce incantație și s-a transformat în om...dar arăta diferit.

dar arăta diferit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-Toby?
-Bun...acum rândul tău.

M-am uitat confuză la acesta.

-Ce trebuie să fac?
-Repetă după mine.

Acesta a început să pronunțe niste cuvinte ciudate.Eu pronunțăm după el până ceva îmi părea a fi neregulă cu mine.M-am uitat la părul meu și era alb.Am luat de jos un ciob și m-a uitat în el.Arătam cu totul diferit.

Arătam cu totul diferit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-Bun...hai.

Aceasta m-a tras după el până în dreptul unui stâlp.

-Toby unde e Jeff?
-Jeff va veni și el!Vino...să te duc într-un loc în care vei fi în siguranță.

L-am urmat până la o casă mare.Pe lângă noi a trecut o mașină de poliție.M-am panicat și am vrut să fug dar acesta m-a prins de mână.

-Nu fugi.Nimeni nu știe că ești killer.

Polițistul a oprit mașina și a coborât din ea venind spre noi.A mers în fața lui Toby și a dat mâna cu el.

-Hei,ce faci?
-Bine.Merg acasă.
-Cu iubita?
-A nu...cu soră-mea..
-Înțeleg.. dacă vezi tu killer să mă suni
-Doar no-i sta să mă uit la el.

Polițistul a început să râdă și după plecă iar noi mergem în casă.Eram confuză.

-Știu ciudat,nu?
-Da..
-Eh...vrei ceva de mâncare?
-Nu.Eu vreau la Jeff...
-Va veni și el...dar nu acum..mai spre seară.
-Sigur?
-Promit.

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum