Mi-am arcuit spatele și am început să îl rog să îmi dea drumul,dar acesta a refuzat.M-a lipit complet de copac și și-a lipit corpul de mine.Am simțit ceva tare...nu voiam să cred că era ceea ce credeam eu că era.
Acesta m-a întors cu fața la el și mi-a prins bărbia între degetele sale după care m-a sărutat în continuu pe gât.
"Te iubesc Sasha...te ador...te vreau"
Am început să plâng și să îl rog să îmi dea drumul.Acesta mi-a prins sânul drept în mână și mi l-a strâns cu putere.Am icnit și am încercat să îl împing.
În secunda următoare am auzit o voce de fată.Era o voce foarte lină și caldă.
"Ben,dă-i drumul!"
Ben s-a întors și a spus:
"Caroline?Ce naiba faci tu aici?Parcă Slender te-a pedepsit...Cum?De ce?Când..?
Acesta a făcut o fată serioasă și după a spus pe un ton copilăros făcând o față perversă:
"Dacă mai pui multe întrebări îți bag cuțitul în fund. >:>"
Ben a râs spunându-i că nu mai spune nimic,după s-a aplecat spre urechea mea și a spus pe un ton excitat:
"Reluăm diseară"
Caroline i-a pus mâna pe frunte și l-a împins pe jos.
"Hei eu sunt Caroline!"
"Eu sunt Sasha.."
"Ben?E iubita ta?"
"Nu sunt iubita lui.."Ben se ridică de jos și spune:
"E iubita lui Jeff...dar v-a renunța la el..."
Mi-am dat ochii peste cap și am mers spre casă.Caroline ne-a urmat până în fața casei.
"Pot sta cu voi?"
"Sigur...de ce nu?"Am intrat în casă unde Toby stătea pe canapea și mânca vafe.Caroline când l-a văzut s-a înroșit la față.
"Hei Sasha,hei Ben,hei tipă pe care nu am mai vazut-o pe nume Caroline"
Toby stă câteva secunde după scuipă toate vafele din gură și vine în fugă spre Caroline.
"CAROLINE?CUM? CÂND?UNDE?DE CE?"
Aceasta a râs și i-a sărit în spate lovindu-l deasupra de fund.
"DII,SPRE APUS ..DII"
Toby a făcut o fată specifică acestei întâmplări și a luat-o la fugă prin toată casa cu Caroline în spate.
"MAI REPEDE!DII!"
Toby fugea de colo colo până s-a împiedicat de covor și a căzut jos.Caroline a oftat că un copil mic și a spus:
"Of....poneiul meu e defect..."
S-a ridicat de pe Toby și s-a pus pe canapea mâncând vafe.Toby a mers la ea încercând să îi ia vafele.Cum a pus mâna pe farfurie cum Caroline a strigat:
"NU,SUNT ALE MELE...TOBY NU!DACĂ NU IEI MÂINILE DE PE FARFURIE ÎȚI BAG CUȚITUL ÎN FUND."
"Oke... 0_0"Toby a dat drumul farfuriei și s-a așezat pe jos.
"Ce bune sunt ^•^.....vrei și tu?"
Toby a dat afirmativ din cap și s-a ridicat de jos.
"Îți dau!"
"YEY!"
"Dacă..."
"NOOOO"
"Dacă mă mai duci în spate."
"Oke..te duc în spate"
"Și mă scoți la un suc"
"Da..te scot la un suc."
"Bine.Poftim"Caroline îi dă vafele și se întinde pe canapea cu picioarele peste picioarele lui Toby.
Eu îmi pun mâinile în cap și îmi dau părul în spate și urc sus să fac un duș.Intru în baie și îmi dau jos hainele.
***
După duș m-am dus în camera mea și m-am pus în fața dulapului gândindu-mă cu ce să mă îmbrac.Cât eu stăteam în fața dulapului am simțit două mâini în jurul taliei mele.
Apoi o respirație pe gâtul meu.Am tresărit și m-am întors să văd un Jeff transpirat care gâfâia.
"JEFF!"
L-am luat în brațe,iar acesta m-a împins în spate pe pat.S-a urcat deasupra mea și m-a sărutat pe gât după care mi-a desfăcut capotul.
"Ce bine arăți...mi-a fost dor de tine nebuno"
"Și mie..."Acesta s-a ridicat și mi-a spus că merge să facă duș.A ieșit din cameră iar eu m-am ridicat din pat și am mers și mi-am luat o rochie neagră dar când să închid ușile dulapului am simțit din nou două brațe în jurul taliei mele.
Trebuia să fie idiotul de Jeff.Am zâmbit,i-am luat mâinile și i le-am plasat pe sănii mei.Am râs încet și m-am întors cu fața la el,dar nu era Jeff ci Ben.
"Ah...ce m-ai excitat pisică..."
M-a luat în brațe și m-a sărutat pe gât punându-mă pe pat.
"Ben..gata...te rog... încetează..."
Acesta mi-a desfăcut halatul și l-a aruncat undeva prin cameră.M-am zbătut dar degeaba.
Acesta mi-a legat cu o funie mâinile deasupra capului și a început să se dezbrace până a rămas gol.
Apoi am simțit o durere coplesitoare.Una de nedescris.
***
Stăteam pe marginea patului legată la mâini și plângeam.Ben era în spatele meu și mă săruta pe gât și spate.Aud cum sună clanța zgomotos.
Pe ușă intră Jeff.Acesta când ne vede își scapă din mână cuțitul și rămâne mut.Mă uit la el cu ochii în lacrimi dar nu puteam spune nimic.
Ben m-a amenințat că dacă îi voi spune lui Jeff ce s-a întâmplat mă va ucide.
Ben nu a oprit săruturile,ba din contră le-a mărit.Săruturile devenind mușcături.Am început să plâng și să nu spun nimic.Jeff nu a ezitat și a spus:
"Sasha....TE URĂSC!NU VREAU SĂ TE MAI VĂD ÎN VIAȚA MEA.AI AUZIT?"
Apoi a ieșit din cameră trântind ușa.
"Ben ești un dobitoc..."
"Shh...nu mai plânge...nu faci altceva decât să mă exciți..."Mi-am șters lacrimile și m-am ridicat să plec dar Ben m-a prins de mână și m-a tras în pat din nou.
CITEȘTI
I Hate People | FINALIZATĂ
FanficEa:O fată inocentă fără prea mulți prieteni. El:Un criminal cu sânge rece care în orice moment o poate ucide.