Eram în acea peșteră.M-am ridicat de jos și am mers de-a lungul acesteia,dar când să ies două mâini mă prind de talie și mă trag înapoi.-Credeai că ai scăpat?
Era Liu.M-a prins de mână și m-a tras dupa el până la capătul peșterii.Acesta m-a lipit cu fața de pere iar acesta și-a lipit corpul de al meu.
-Nu îți face griji....Jeff nu te va mai căuta...
-Îh...Lasă-mă în pace...Jeff mă iubește!
-Visează!Mi-a muscat lobul urechii și mi-a pus mâinile pe sânii mei.L-am împins și m-am ghemuit jos cu picioarele la piept.
-Lasă-mă să plec.
-Dar nu îți voi face nimic rău...calmează-te.Stătea în fața mea cu cuțitul în mână și râdea.Îmi era frică.Cred că am și arătat-o.
-Îți e frică?Of....Ce păcat....Nu contează...Oricum o să mă ajuți...
-Hm?
-O să mă ajuți!O să mă ajuți să îmi crească adrenalina...Nu?M-am ridicat de jos și am început să urlu la el:
-ASTA DOAR DACĂ VREAU!ACUMA LASĂ-MĂ DRACU SĂ PLEC!
Și apoi am simțit.Mi-a dat o palmă de toată frumusețea.Era o palmă foarte dură după părerea mea.
-O dată...O dată și te ucid.
Acesta m-a legat cu niste lanțuri de piciorul stâng și lanțul l-a legat de o piatră.
-Să văd cum o să scapi.
Am rămas acolo plângând și sperând că Jeff mă va găsi.
****
Au trecut 3 zile de când sunt departe de Jeff...Nu m-a găsit.Liu tot mă lovea.Mereu.Orice făceam,orice ziceam el mă bătea.
-Și?Jeff?A mai venit?
Acesta se amuza pe faptul că îl iubeam pe Jeff.Mereu îmi povestea cât de rău poate fi Jeff și cât de dobitoc a fost și e.Dar mie nu îmi păsa...Tot ce voiam era să scap de aici și să merg la Jeff...Dar poate că Liu are dreptate.Nu cred că mă mai caută...Oare îi pasă de mine?
Râdea...Liu râdea de suferința și durerea mea.Plângeam.Se ridică de jos și ridică palma.A dat să mă lovească dar ceva l-a oprit.Mi-am ridicat privirea și l-am văzut pe Jeff.
-JEFF!
Am zâmbit și am vrut să îl iau în brațe dar eram legată.
-LIU!
-Frate!Bun venit!
-LIU DĂ-I DRUMUL!
-Ia-o...Jeff a venit lângă mine și m-a dezlegat.M-a luat în brațe și m-a scos din peșteră.
-Ești bine micuțo?
-Da.Sunt bine!Îmi las capul pe pieptul său și închid ochii.Acesta îmi mângâie capul și începe să fugă.
-Unde mergem?
-La Slender.Acolo vei fi în siguranță.
-Dar ai spus...
-Știu,dar acolo e singurul loc care e foarte sigur.
-Dar Liu ..
-El e proxy..Dar îl slujește pe Zalgo!
-Aha...Și ceilalți proxy?
-Păi se împart în două.Proxy de-ai lui Zalgo și proxy de-ai lui Slender.
-Aha....Mai avem mult?
-Nu prințesă.În câteva secunde ajungem în fața cabanei din lemn.Jeff deschide ușa și intră cu mine în brațe.Slender a ieșit din bucătărie cu un șorț de bucătărie roz și cu o spatulă în până.
-Ați ajuns!Unde ai găsit-o?
-Liu...a răpit-o.Am ajuns fix când voia să o lovească.
-Ce bine!Veniți la masă.Jeff m-a luat de mână și m-a dus în bucătărie.Acolo erau o grămadă de criminali.
-BEN,LA MASĂ!
Jeff s-a așezat pe scaun și mi-a făcut semn să mă așez lângă el.Când să mă așez pe scaun piticu porno(Ben) vine și mă împinge așezându-se lângă Jeff.Eu oftez și mă așez lângă Ben.
-Salut Jeff,salut Sasha!
Jeff se strâmbă și începe să mănânce.Eu fac la fel și după ce am terminat de mâncat Slender a zis:
-Bun...cum nu mai avem camere Sasha va sta în cameră cu Laughing Jill.
Slender a arătat cu degetul spre o fată cu fața albă și îmbrăcată într-un clovn monocrom cu nas în formă de con alb negru.
-Încântată,eu sunt Laughing Jill,dar îmi poți spune Jill.
-Eu sunt Saha.
-Bun.Acum duce-ți-vă toate fetele sus până ce eu discut cu băieții.Am plecat spre camera lui Jill.Era o cameră primitoare și frumoasă. Toată era alb negru.Patul ei era unul mare.În partea cealaltă se afla și patul meu.M-am pus în șezut pe marginea patului iar Jill a zis:
-Cred că vom fi bune prietene!
-Normal... dacă tu vrei.Normal că vom fi.
CITEȘTI
I Hate People | FINALIZATĂ
FanfictionEa:O fată inocentă fără prea mulți prieteni. El:Un criminal cu sânge rece care în orice moment o poate ucide.