Capitolul 30

329 41 7
                                    


Jeff povestește:

Toate speranțele ți se năruie de la o vreme...mai ales când afli că persoana iubită suferă de o boală foarte rară...mai ales când realizezi că e capăt de drum...

Acum eram cu Nathan în casa făcută de noi 3.Eu,Sasha și fiul nostru,Nathan.

Nathan e un băiat nemilos care nu cruță nici o muscă.Uraște copii,dar își iubește mama cel mai mult.Pentru el,viața de killer e totul.Adoră să ucidă din plăcere și niciodată nu renunță dacă se ivește să apară autoritățile.Cu toate că e un încăpățânat are o inimă bună,asta dacă ajungi să-l cunoști.

Mama sa,Sasha...e foarte bolnavă.Nu știm exact ce are..pielea sa albă și firavă s-a făcut ca și coala de hârtie,ochii ei verzi s-au albit de la sine,vocea ei blândă a amuțit,auzul îl avea mai dezvoltat,nu am ce comenta la asta,dar nu o mai puteam auzi cum îmi spunea "te iubesc"...acum nu mai putea spune nimic.Uneori regret nașterea lui Nathan..dar uneori mă bucur că am un fiu ca el,care să îmi arate ce a mai ucis,și să îmi spună că nu se va lăsa niciodată din ucis.E un copil bun.

Stăteam pe canapeaua din piele,furată de Nathan.Priveam la fereastra spartă,când dintr-o dată coboară Nathan râzând ,zgomotos și fugind de...de Sasha...care îl alerga.

"Sasha vino aici!"

Aceasta dădea exasperată din mâini și deschidea gura să urle dar nu ieșea nimic.Nathan râdea și fugea cu  rochia mamei sale prin casă.

"Dacă ai putea vorbi acum cred că m-ai înjura!"
"Nathan,ce ai acolo?"
"Rochia asta!Mama și-a luat-o pe ea și după ce s-a schimbat a vrut să o arunce,dar...am luat-o eu!"
"Dă-o încoace!"

Nathan mi-a întins rochia.Am luat-o în mână și era o rochie roșie cu un decolteu uriaș la spate.După părerea mea era o rochie până deasupra genunchilor,cu un decolteu rotund la spate cu dantelă.Era o rochie roșie...un roșu așa intens încât tânjeam să o văd pe Sasha în ea.

"Iubire, îmbracă-te cu asta,mergem la o mică plimbare prin pădure,o, plimbare de seară,.."

Aceasta a dat afirmativ din cap,a luat rochia și a urcat sus cu ea.A coborât jos câteva minute mai târziu.Arăta uimitor.

"Iubire!"

Am luat-o de mână și am ieșit cu ea din casă.Ne-am plimbat câteva ore tăcute...nu putea decât să îmi facă anumite semne.La un moment dat s-a oprit și s-a așezat jos.A luat un băț și a scris în pământ:"Jeff sunt obosită,vreau acasă!"

"Mai rămânem puțin..."

Ne-am mai plimbat până ce am auzit focuri de armă.

"Super!Iarăși a ieșit Nathan la vânătoare..fix acum.."

Sasha m-a împins pe jos și am privit cu oroare cum a căzut jos plină de sânge.Apoi m-am uitat în direcția "agresorului".Și ce am văzut m-a calcat pe nervi.Era Ben cu un pistol în mână.

"BEN,TÂMPITU' DRACU VREI SĂ O UCIZI?"
"Nu...e a făcut jurământ.."
"J-jurământ?Sasha despre ce vorbește?"

Aceasta s-a uitat în direcția lui Ben și a închiriat în sec.

"Poți vorbi micuțo!"

Sasha și-a mușcat buza apoi a scos pe gură cuvintele care m-au lovit.

"Jeff,am făcut un jurământ...dar...nu ai înțelege de ce...uite...e...nu...nu ai înțelege..am făcut-o pentru tine și Nathan.."
"PENTRU CINE?MI-AI TRĂDAT ÎNCREDEREA IMBECIL-O!DU-TE DRACULUI LA BEN AL TĂU SI LASĂ-MĂ-N PULA MEA ÎN PACE!JURĂMÂNTUL PULII"

Am plecat lăsând-o pe Sasha în urma mea auzind-o cum plânge și îmi strigă numele.O urăsc.

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum