Capitolul 14

676 54 19
                                    


Au trecut ore bune de când îl așteptăm pe Jeff cu sufletul la gură.Aud o bătaie la ușa.Fug entuziasmată și o deschid.În pragul ei văd un băiat ca acesta de mai jos.

Și-a trecut o dată mâna prin păr și mi-a zâmbit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și-a trecut o dată mâna prin păr și mi-a zâmbit.I-am zâmbit și am vrut să închid ușa dar acesta a intrat în casă,m-a luat în brațe și m-a dus sus într-o cameră.Acesta a început să mă sărute pe gât sălbatic.Am început să tip și să îl lovesc.

Am luat o pernă și i-am aruncat-o pe față apoi am fugit în bucătărie unde era Toby.M-am ascuns după masă și am așteptat.

-Ce s-a întâmplat?
-A vrut să mă violeze...
-Cine?
-Ăsta care coboară acum.

Toby a luat un cuțit și a așteptat.Când tipu a calcat pragul Toby a aruncat cuțitul spre el.Tipu a prins cuțitul în mână și ne-a privit serios.

-Pe bune?Pe bune Toby?
-Jeff....amice...
-JEFF?
-Ce a fost cu tine femeie?
-De unde să știu că ești tu?
-A da...scuze..

Jeff vine la mine și mă ia în brațe.

-Îmi cer scuze...Toby?
-Hm?
-Poți pleca de aici mă descurc eu!
-Oke...pa.
-Pa.

Toby pleacă.Jeff încuie ușa de la intrare,mă ia în brațe și mă pune pe masa din bucătărie.

-Te iubesc!
-Și eu te iubesc Jeff!

Jeff începe să mă sărute pe gât.Mi-a îndepărtat bluza și sutienul foarte ușor.Și-a dat jos hanoracul și a rămas la bustul gol.Mi-a desfăcut cureaua de la blugi și mi-a dat jos.

-Mmm...ce corp!

Jeff mă ia în brațe și mă duce în camera de sus.Mă așează cu grijă în pat și își desface cureaua la blugi.

-Bun!Pisică,acum suntem doar noi doi...ești sigură ce vrei să o facem?
-Da... Cred....nu știu ..
-Da sau nu?
-Da.

Jeff rânjește și scoate din buzunar un plic de prezervative.Iși dă jos blugi și boxeri rămânând complet gol.Acesta mi-a dat jos lenjeria intimă și m-a luat de mână.

-Ești gata?
-Da...

Am închis ochii și am așteptat.Acesta a intrat în mine.

-AHHH

*****

Stăteam îmbrățișați în pat.Jeff stătea cu fața la mine iar eu cu fața le el.Mă jucam cu părul său.Acesta a clipit pentru prima oară de când îl cunosc.(acum avea pleoape).

-Ce ochi albaștri ai....
-Și ochi tăi căprui îmi plac la nebunie!
-Jeff?
-Da iubire?
-Ăm...tu așa arătai înainte de....
-Da..de ce?
-Doar întrebam..

Dintr-o dată îmi sună telefonul.Răspund și pe cealaltă linie era tata.

-Sasha?
-Da?
-Ești cu Jeff?
-Da..
-Vezi că vin până la voi să vă fac o vizită.

I-am închis telefonul și m-am ridicat repede din pat și m-am îmbrăcat.

-Ce e cu graba asta prințesă?
-Tata...vine..tata..
-Aha...deci asta era..

Jeff se ridică și el și se îmbracă.În nici mai puțin de 20 de minute aud soneria de la intrare.Deschid ușa și văd un bărbat.

Deschid ușa și văd un bărbat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ăm....cine ești tu mai exact?
-Tatăl tău...
-TATĂ?

Acesta râde și intră în casă.Se așează pe canapea și îl privește pe Jeff după spune:

-Jeff trebuie să avem grijă de ea...

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum