Capitolul 23

371 49 13
                                    


Peste câteva luni:

Stăteam pe canapea și mă uitam la televizor.Pe ușă intră Jeff cu un buchet de flori în mână.

Acesta vine și mă ia în brațe.Mă sărută pe creștet și îmi șoptește un "te iubesc".

"Și eu te iubesc Jeff!"
"Sasha...eu trebuie să plec...ști..."
"Ce?De ce?"
"Și eu,și Toby."

Caroline a coborât scările și s-a uitat la noi câteva secunde apoi a zis:

"TOBY CE?"
"Vom pleca,și eu și Toby, în pădure...."
"VOI AȚI ÎNNEBUNIT?VOI RĂMÂNEȚI AICI CU NOI,FETELE CARE VĂ FAC DE MÂNCARE,CARE VĂ SCHIMBĂ ȘI CARE VĂ SPALĂ."
"Eu mă schimb și mă spăl singur ..."
"Tu da...DAR TOBY NU O SĂ SE DESCURCE.EL E FRAGIL.DACĂ ÎL ATINGI SE SPARGE...DAR TOBY ARE ALERGIE LA ALUNE... ȘI ÎN PĂDURE SUNT ALUNE.."

Caroline îl ținea pe Jeff de guler și urla la el cu o voce de disperată, în timp ce eu o priveam confuză.

"TU CE TE UIȚI?OPREȘTE-I FEMEIE!"
"Dar.."
"DAR CE? OPREȘTE-ȚI GAGIU NEBUNA LU PAVEL."
"EA E NEBUNA MEA.CINE E PAVEL?"
"E O ZICALĂ."
"BINE"
"BINE"
"BINE"
"DA DE CE URLAȚI ÎN PLM?"

Ne-am oprit din urlat și l-am văzut pe Toby cu o sacoșă în mână.Caroline l-a luat de guler și a început.

"MĂI FOCĂ CU OCHELARI,TU NU PLECI NICĂIERI!CINE ÎȚI VA MAI FACE VAFE?CINE TE VA MAI SPĂLA?CINE TE VA MAI ÎMBRĂCA?"
"Ăm..."
"ȘI CE SĂ CAUȚI TU ÎN PĂDURE?TU CARE EȘTI ALERGIC LA ALUNE..."
"Ăm...sunt alergic la afine.."
"VEZI AFINE... ȘI LA ALEA EȘTI ALERGIC..."
"Ți-a zis Jeff măcar de ce mergem în pădure?"
"NU.DE CE?"
"Să vedem unde vom pleca toți killeri... în ce zone ne vom împrăștia..."
"ȘI FĂRĂ MINE?"
"Normal că și tu vi cu mine...Te iubesc!"
"ȘI EU TE IUBESC,COPCIL FRAGIL!"
"Copil cum?"
"Fragil."

Caroline s-a calmat ca un copil mic și l-a luat în brațe pe Toby.Jeff m-a luat în brațe și m-a dus sus în camera sa.M-a pus pe pat și m-a privit câteva secunde.

"Iubire?Ai mers la doctor să vezi cum mai e sarcina?"
"Nu...tata nu știe de sarcină..."
"Nici nu o să afle nebuno."
"Dar ...."
"Shh...vom merge la doctor și vom vedea când vei naște...oke?"
"Oke..."

Jeff s-a ridicat de pe mine și s-a schimbat de hainele pătate cu sânge,apoi s-a schimbat în formă umană.

M-am schimbat într-o bluză mai lungă și o pereche de jambiere apoi am coborât de mână cu Jeff.

"Pa Caroline."
"Pa Sasha.Să ne aduci vești bune!"

Am ieșit din casă și am luat-o spre spital.Am ajuns și acolo și am mers sus la ecograf.

"Bună ziua!"
"Bună ziua!Cu ce ocazie pe aici?"
"Ăm... soția mea s-ar putea să fie însărcinată...credeți că..."
"Da.Domnișoară așezați-vă aici..."

M-am așezat pe un pat și am așteptat.Doctorul mi-a pus peste burtă dracu știe ce aparat și l-a mișcat.

"Arată bine..."
"Ce?Ce arată bine?"
"Jeff calmează-te..."
"Dar sunt calm..."
"Domnule soția dumneavoastră..."
"Ce e cu ea?E bine?"
"Da..e bine....e însărcinată în 6 luni.."
"Și e fată?Doamne să fie fată!"
"Și mai bine,e băiat"

Jeff la auzul acestor cuvinte a căzut lat jos.Doctorul s-a uitat la mine confuz,și eu la el.

****

"Deci...e mort?"
"Nu cred...Se trezește."
"Hui...ce bine...mă bucur că nu e mort."

Jeff s-a trezit și s-a uitat la mine.

"Cum am ajuns acasă?"
"Te-am adus cu un taxi.."
"Cum?"
"L-am sunat..."
"Nu...am spus cum îți e sarcina..."
"Tu nu mai ții minte nimic?"
"Nu..."
"Sunt însărcinată cu un băiețel..."
"Ce?"

Jeff a dat să leșine dar Toby i-am dat o palmă peste obraz.

"REVINO-ȚI OMULE,IUBITA TA E ÎNSĂRCINATĂ CU UN BĂIAT IAR TU ÎN LOC SĂ FI FERICIT LEȘINI CA O MUIERE PROASTĂ.REVINO-ȚI!"

Jeff s-a uitat la Toby și a dat afirmativ din cap apoi m-am saturat pe buze și și-a sărutat fiul.

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum