Capitolul 22

497 54 17
                                    


*A doua zi*

M-am trezit pe marginea patului.M-am uitat în spate și l-am văzut pe Jeff care se uita la o poză.M-am dus lângă el și l-am sărutat pe obraz.

"Ce s-a întâmplat?"
"Poza asta....e..."

Când să continue o lacrimă i-a căzut peste poză.M-am uitat la el și apoi la poză.Era o poză cu o femeie,un bărbat și doi băieți.Unul dintre ei era Jeff înainte de a se mutila.

"Jeff?Sunt părinții tăi?"
"Da...cel de lângă mine e Liu .."
"Îmi pare rău..."
"Nu trebuie... adică e vina mea...mie ar trebui să îmi pară rău...și îmi pare...dar nu voi sta și îmi voi plânge de milă."

Jeff și-a șters lacrimile și a dat să iasă din casă dar l-am oprit.

"Jeff...cu toți mai plângem uneori...cu toți avem probleme​ și greutăți peste care ar trebuie să trecem...Ăsta e trecutul.."
"Dacă i se spune trecut de ce nu trece?De ce durerea îți rămâne înfiptă ca un pumnal în inimă?De ce?"
"Ăm...eu..."
"Nu știi ce să mai zici deoarece ști că am dreptate.."
"Da...ai dreptate,dar de când te-am cunoscut am învățat că orice s-ar întâmpla trebuie să zâmbești.Și mai ales să râzi în fața pericolului.."

Jeff a râs și m-a luat în brațe.

"Pentru o fetiță de 16 ani ești foarte deșteaptă!"
"Am 17."
"Nu contează,și eu am 27.."

Jeff m-a pus în pat și s-a așezat peste mine.

"Ști ce mi-am dorit mereu?"
"Jeff...."
"Un copil...unul care să ucidă ca tatăl său...Ce zici? Încercăm?"
"...nu știu ..Jeff..."
"Oh,haide...până acum ne-am tot protejat...dar acum nu mai vreau asta..vreau un copil de la iubirea mea."

Acesta vorbea în șoaptă și foarte senzual.Am închis ochii și am dat afirmativ din cap.

"Bun iubire.Așa te vreau.Nu îți fie frică.Totul o să fie bine"

Jeff și-a băgat mâinile pe sub tricoul meu până ce a ajuns la sâni,unde mi i-a strâns cu putere.

"Dacă ai ști cât am așteptat să fac asta...te iubesc nebuna mea."

Am râs iar acesta mi-a atacat gâtul cu săruturi umede.Mi-am lăsat capul pe spate în așa fel în cât gâtul meu să îi aparțină lui.Jeff și-a băgat o mâna sub mine și m-a lipit de el.

Aud niște pași venind spre camera noastră.Jeff îi ignoră și continuă foarte dornic ceea ce a început.

Ușa s-a deschis și pe ea a intrat Caroline.Când ne-a văzut a căscat ochii și a rămas șocată.

"Ăm...Sasha...a venit tatăl tău cu Ben...ăm..vă las..."
"Nu..stai,acum vin.."

M-am ridicat de pe pat și am coborât jos urmată de Jeff și Caroline.Când am ajuns la parter Ben văzându-l pe Jeff a rămas mască.Jeff m-a luat de mână și m-a pus în poala sa pe fotoliul din dreapta canapelei.

Tata a zâmbit foarte mândru.Toby se tot strâmba la Jeff iar Caroline se uita pe geam după nu știu ce om..Aceasta s-a întors și a spus pe un ton plictisit.

"Nu am încredere în el..."

Jeff a râs și nu a mai spus nimeni nimic.Eu m-am uitat la Jeff care tot mă pișca de fund.

"De ce nu ai avea?M-a salvat.."
"Tu ai pentru că ești îndrăgostită lulea de el și nu prea gândești."
"Ba gândesc,sunt conștientă,dar știu că nu mă va trăda."
"Jeff are 27 de ani.Tu 17,chiar crezi că te place?"
"Da."

Caroline a râs și s-a dus în bucătărie.Toby a plecat după ea,iar tata ne-a zis:

"Jeff ai grijă de ea,eu voi fi plecat câteva luni.Te rog ai grijă să nu pățească nimic."
"Nu va păți,e pe mâini bune!"
"Și fără surprize,Jeff."
"Adică?"
"Nu vreau să nască pe aici.!"
"Și dacă o va face?"
"Jeff tu ai 27 de ani,ești doar puțin mai mic ca mine."
"Sunt cu 10 ani mai mic ca tine."
"Oricum,nu vreau să aibă copii cu unul care e mai mare cu 10 ani decât ea."
"Așa ai fost și tu cu Talia."
"Nu o băga pe Talia în povestea asta."
"Nu poți să îi prezinți fetei mama?Nu...tu mergi să stai și să te fuți cu ea aproape în fiecare zi.Dar să i-o prezinți fiică-tii nu."
"Jeff nu te mai băga în familia mea."
"Ba mă bag,deoarece Sasha o să se căsătorească cu mine."

Toby,Caroline și tata au spus un cor:

"O să vă căsătoriți?"
"O să ne căsătorim?"
"Da.Trebuia să fie o surpriză da' nu poți ține secrete într-o casă de nebuni.Adică uite-te și tu ce face Caroline?"
"Dar ce fac?"

Caroline stătea pe jos și mâzgălea pereții cu sânge și cu culori.

"E ceva normal."

Toby și Ben s-au alăturat ei.Eu m-am uitat puțin la pereții plini de culori și sânge și am vrut să mă altur și eu dar Jeff m-a oprit.

"Nici să nu te gândești domnișoară!"
"Of...ești cel mai plictisitor soț din lume."

Jeff m-a luat pe sus ca pe un sac de cartofi și a urcat cu mine la etaj,în timp ce eu ripostam și mă zbăteam.

"TE DAU LA CASA DE COPII!JEFF TU MĂ AUZI?TE DAU SPRE ADOPȚIE!JEFF!CHIAR VREI ASTA?CAROLINE ADU-MI TELEFONUL SĂ-L DAU PE ĂSTA LA CASA DE COPII."
"ȘI EU PE TOBY!"

Toby a luat-o și pe ea la fel ca pe mine și a dus-o în camera sa.Jeff m-a dus în camera lui și m-a pus pe pat.A încuiat ușa și și-a dat jos hanoracul.

"Să ști că vreau o fată la fel de frumoasă ca tine."
"Tu chiar ai vorbit serios?"
"Da.Ne vom căsători.."

Jeff mi-a acoperit buzele cu ale sale și a trecut la treabă.

*****

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum