Capitolul 7

682 68 4
                                    


-Jeff ce vrei să faci?

Acesta și-a apropiat buzele sale de ale mele.Am rămas șocată.Voia să mă sărute.Nu...Nu puteam...Îmi era prea frică.Când să ni se atingă buzele am auzit un foc de armă.Jeff a scos un mic icnet și a căzut jos în genunchi.

-JEFF!
-Fugi..
-Ce?
-Fugi...
-Nu. ..Jeff...

Am început să plâng și să tremur.M-am pus în genunchi și l-am privit cu atenție.Era rănit.La mâna.Apoi am crezut mai mulți polițiști.

-Jeff...Vino!
-Fugi..Nu vreau să te implici și pe tine...Fugi...Te rog...Pentru mine..

M-am ascuns după un copac și am așteptat.Polițiștii au ajuns lângă Jeff și l-au ridicat de acolo,l-au băgat în mașină și au plecat.Credeam că îmi pierd mințile.

Am avut un pistol la mine și nu am fost în stare să îl folosesc.Ce fel de persoană sunt?De ce am fugit că o lașă?Trebuia să mă interesez de Jeff... Să văd unde e acum...Ce face?...

M-am hotărât să merg spre secția de poliție.Am ajuns acolo și era plin de mașini de poliție.Am intrat înăuntru și nu era nimeni.

Tot ce vedeam erau o grămadă de arme.Am luat 3 pistoale și le-am băgat în pantaloni.Am observat că nu se aflau camere de supraveghere.Era minunat.

Am înaintat pe un hol din fața mea și l-am auzit pe Jeff cum urla:

-CE?CREZI CĂ DACĂ M-AI ADUS AICI MĂ VEI FACE SĂ NU MAI UCID OAMENI?OH,BA DA!O VOI FACE!STAI NUMAI SĂ IES DE AICI,GUNOI BUN DE NIMIC!

Yep..Era Jeff.Am înaintat spre celula în care se alfa.Înaintea mea apare un polițist.

-Domnișoară ce căutați aici?E un criminal în poliție și...
-Știu...Am venit să îl vizitez...
-Pe bune?
-Da....
-Bine... Puteți să îl vedeți dar doar 30 de minute.
-Nici nu îmi trebuie mai mult.

L-am urmat pe coridorul imens până am ajuns în capătul acestuia,unde se afla camera în care era Jeff.Mi-a deschis ușa și acolo se afla Jeff care era legat de scaun și care era lovit de un polițist.Acesta când m-a văzut s-a uitat la mine și a zis:

-Ce te aduce aici?
-Ăm....Am venit să îi fac o vizită...
-Bine dar nu mai mult de 30 de minute.
-Bine...

Aceștia un ieșit și au închis ușa în urma lor.

-Sasha..
-Jeff...Te-a rănit? Ești bine?
-Da... Plecă...Oke?
-Nu...
-Ce vei face atunci?Ești doar o fetiță de 17 ani.....Ce poți tu să faci?
-Am 4 pistoale încărcate..
-Nu îmi spune că...
-Ba da.Sunt gata să ucid și sa te scot de aici..
-Nu ai avea tupeul...
-Ba da..
-Acum?
-Da...Dar ți-au mai zis ceva?
-Da..Au zis că mâine voi fi...Oarecum...ucis..
-Vom vedea cine moare primul.Vino!
-Ăm...

I-am luat cuțitul de pe masă și am vrut să îl dezleg dar în acel moment ușa s-a deschis.Am pus cuțitul pe masă și pe ea a intrat acel polițist

-Ieși..
-Dar nu au trecut decât 5 minute..
-Ăm zis să ieși...
-Iar eu am zis că nu au trecut mai mult de 5 minute.
-Fetițo am zis să ieși..Nu îmi pierd eu vremea cu tine..Ai înțeles?

Jeff a râs și a spus:

-Păi,domnule polițist...Sasha nu e altceva decât o fată simplă care s-a îndrăgostit de un criminal oarecare...
-Tsh...

Polițistul s-a făcut roșu la față și s-a întors cu fața la mine.În secunda următoare mi-am scos pistolul și am tras.În cap.Un glonț în cap și a căzut lat jos.Era amuzant.Sângele se împrăștia repede peste tot...Era foarte frumos...Foarte îmbietor...Mirosul ăla...

-Ce simți prințesă?
-Nu știu...Ceva ce nu am mai simțit...Ceva ce...
-Ceva ce se numește plăcere...
-Da..Cam așa..
-Ai de gând să mă dezlegi?
-A..Da..scuze.

L-am dezlegat de acea funie care îi lăsase răni pe încheieturile mâinilor.

-Bun.Cuțit am..
-Nu vrei un pistol?Ne mai distrăm..
-Dă-mi unul..

Am băgat mâna la cureaua pantalonilor de unde am scos un pistol.

-Hopa...Ce abdomen frumos...
-Nu te mai holba..

I-am aruncat pistolul în mână.Acesta a rânjit și a deschis ușa ieșind pe ea.L-am urmat și parcă dintr-o dată se umpluse secția de poliție.Eu și Jeff am rânjit și am început să tragem că nebuni.În cine apucam.

Nu conta...Mai bătrân,mai tânăr...Trăgeam în ei fără milă.Am făcut chestia asta până i-am ucis pe toți.După care Jeff l-a despicat pe unul în două și-a înmuiat mâna în sânge,la fel am făcut și eu și am început să 'decoram' pereții.

I-am mânjit de sânge și gând să plecăm Jeff a zis:

-Hai să ne semnăm...Vrei?
-Da...De ce nu?

Jeff a scris cu sânge :Jeff the killer and Sasha The killer...

-Dar nu sună bine Sasha The Killer...
-Nu contează...Tot ce contează e că te-am făcut să fi de-a mea.

Am ieșit din politie și ne-am plimbat prin oraș după care prin pădure.Jeff m-a oprit și ...

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum