Jeff și Toby abia ce au plecat.Aceștia ne-au spus că vom pleca diseară.Eu și Caroline ne-am făcut bagajele și am fost gata de plecare."De abia aștept să mergem doar noi 4..."
"Despre asta...Sasha... Toby a spus că fiecare pe cont propriu...mai exact eu plec cu el iar tu cu Jeff..."Mai aveam puțin și plângeam.Caroline era ca și sora mea...nu putea pleca ..nu acum.... O să îmi lipsească.
"O să îmi lipsești...."
"Și tu mie..."Ne-am luat în brațe și după am început să râdem ca niște nebune.
"Zi de fete?"
"Zi de fete."Am luat niste perne și am început să aruncăm una în alta.Până ce Caroline a aruncat în mine cu o prăjitură.Am chicotit și am luat din tortul pregătit de ea și i l-am întins pe față.
"Ah...să vezi ce-ți fac!"
Aceasta a fugit sus,eu după ea și când nu mă așteptam m-a stropit cu apă dintr-un pistol de jucărie.
"De unde îl mai ai și pe ăsta?"
"Am multe jucării...Dar nu sunt importante.."Cât ea îmi povestea de jucăriile din camera ei eu am prins ocazia de a fugi jos la parter după pămătuful ăla pe care nu l-am folosit nimeni niciodată.
"Sasha...o să te prind.."
"ASTA DACĂ NU TE PRIND EU PRIMA"Am vrut să sar pe ea dar am sărit pe lângă.
"Waw....aproape că ți-a ieșit.."
M-am ridicat de jos și am dat-o cu pămătuful pe față.Aceasta s-a înecat.Eu continuăm până când aceasta a făcut semnul de pauză.
"Ești bine?"
"Puf în gură....puf în gură."Am bătut-o pe spate iar aceasta și-a revenit,apoi (dracu știe de unde) a scos o pungă de faină.Mi-a turnat-o în cap și a râs.Eu, pregătită,am aruncat cu zahar în ea.
Apoi amândouă am fugit spre bucătărie de unde am luat frișcă și am început să ne batem cu frișcă,dulciuri,torturi, prăjituri deserturi și ?ulterior fructe moi... știți voi...banane....și cam atât...hapsânii ăia doi au mâncat aproape toate fructele.
Apoi am început să ne batem cu vafe ca niște copii mici și să urlam una la alta.
"CÂȘTIG!"
"NICI GÂND,EU CÂȘTIG!CAROLINE CÂȘTIGĂ MEREU!MUAHAHAHAHA"
"ȘI DACĂ EI FAC ASTA?"Am luat apa de pe masă și am aruncat-o pe Caroline.Ne-am oprit și am făcut o pauză de câteva secunde apoi am început să urmăm,fugind una spre alta cu tort în mână.
"AAAAAAAAAAAAAAA"
"AAAAAAAAAAAAAAA"Și fix atunci au intrat băieții pe ușă.
"Ăm....."
"Ăm....ne-am întors..."
"VAFELE MELE! MONSTRULE....DE CE?NU VAFELE!"
"TORTUL MEU...NUUU"
"FRIȘCA ..DE CE?DE CE AȚI FĂCUT ASEMENEA CRIME?"I-am privit puțin pe băieți apoi am fugit spre ei și i-am mânjit de tort pe față.Aceștia au râs și au participat la jocul nostru.Ne-am bătut cu perne,am aruncat cu apă unul în altul,cu făină,cu tort,cu vafe(chiar dacă Toby s-a împotrivit,i-a futut Caroline o pernă în cap și a fost deacord).
Când distracția era mai mare ușa s-a deschis și pe ea au intrat Slender,tata și Splendor care nu s-au alăturat.Tata a început să arunce în Slender cu budincă iar Slender în noi toți cu pisici de plus,iar Splendor arunca cu comfetii și cu baloane peste tot.
Când toți s-au calmat eu și Caroline ne-am urcat pe masă și am aruncat cu frișcă in ei.
Am ținut-o așa vreo trei ore până când Toby și Jeff ai decis că e destul și că ar trebui să mergem să facem duș.După duș ne-am strâns toți la un loc și ne-am luat în brațe deoarece nu se știa când o să ne mai întâlnim ..
CITEȘTI
I Hate People | FINALIZATĂ
Fiksi PenggemarEa:O fată inocentă fără prea mulți prieteni. El:Un criminal cu sânge rece care în orice moment o poate ucide.