Mai aveam puțin și adormeam dar am fost trezită de o voce care venea de lângă ușa camerei în care ne aflam.Jeff s-a uitat spre ușă speriat după m-a legat de mâini și la gură.Mi-a șoptit pe un ton foarte serios.
"Varsă câteva lacrimi.De ce?Să creadă Zalgo că te-am violat."
M-am gândit la visul pe care l-am avut și am început să plâng.Jeff s-a pus pe o parte,eu fiind cu spatele la el și a început să îmi vorbească cu voce tare când ușa se deschisese.
"Nu mai plânge.Știu că ți-a plăcut.Sunt sigur."
Acesta mi-a prins lobul urechii și m-a tras de el până ce am icnit.M-am uitat în față și l-am văzut pe Zalgo.
"Ce faceți aici?"
"Noi?...păi am violat-o..nu-i așa pisică?"Am închis ochii și am dat afirmativ din cap.Jeff m-a plesnit peste șolduri și s-a ridicat din pat.
"Jeff,azi o vei ucide,nu?"
"Normal."Mi s-a pus un nod în gât.Jeff s-a uitat la mine și mi-a rânjit.Zalgo a râs și a ieșit din cameră.Jeff a încuiat ușa și s-a pus lângă mine pe pat.M-a tras în brațele lui și m-a sărutat pe frunte.
"Nu îl voi lăsa să îți facă rău.Îmbracă-te vom merge acasă."
M-am ridicat de pe pat și m-am îmbrăcat.Jeff a surâs și a deschis geamul.
"Sari"
"O-oke.."Am sărit și am aterizat într-un tufiș.După mine a sărit și Jeff.
"Caroline,Toby?"
"Eu stau de șase,tu fugi și îi salvezi."
"Oke.."Am luat-o la fugă spre temnița în care se aflau.Am ajuns în dreptul ei și aceștia când m-au văzut au zâmbit.Am vrut să descui ușa temniței dar am simțit două mâini care îmi prinseseră talia apoi am auzit o voce stranie.
"Unde vrei să pleci drăguță?"
M-am întors și am văzut un băiat cu părul lung,cu două coarne mari,și cu un cercel de taur în nas.Era îmbrăcat într-o jachetă neagră descheiată,lăsând la vedere un corp bine lucrat, și o pereche de blugi negri.
M-a prins de talie și m-a trânti de peretele făcut din stâncă.
"Cine ești?"
"Eu?Eu sunt fiul lui Zalgo.Sunt Lucifer."
"Lasă-mă..."
"S-o crezi tu!"L-am călcat pe picior și i-am descuiat pe Caroline și Toby.Am luat-o la fugă dar nemernicul m-a prins de picior.Am căzut pe burtă și când m-am întors l-am văzut pe Lucifer stând în picioare și pe Jeff care mă ținea de gleznă.Toby și Caroline au dispărut.Măcar ei să se salveze.
Jeff m-a prins de încheietură și m-a trântit de peretele din piatră.
"Să nu mai fugi,ai auzit?"
M-am uitat în pământ și nu am spus nimic.Lucifer a râs și s-a ascund în umbră.
"Jeff..eu..."
Jeff mi-a șoptit:
"Vom pleca mâine,promit!"
*A doua zi*
M-am trezit și speram să nu mor.Era 3 dimineața.La 14:00 îmi urma sfârșitul.Nu puteam dormi.Jeff mi-a spus că mă va scoate de aici dar nu-l văd nicăieri.
"Sasha,iubire!"
M-am uitat pe geam și l-am văzut pe Jeff.M-am urcat pe pervazul acestuia și mi-am dat drumul.Acesta m-a prins în brațe și a luat-o la fugă.
Până ce am ajuns la casa în care stăteam.
"Jeff?Cum de am scăpat așa ușor?"
"Cum?Păi draga mea,am discutat cu Zalgo și a zis că putem pleca "Am zâmbit și l-am strâns mai tare în brațe.Acesta m-a lăsat jos.L-am luat de mână și când am intrat în casă Jeff s-a văzut cu un cuțit în cap.
"Jeff ești bine?"
"Da..."Și-a scos cuțitul din cap și l-a aruncat pe jos.Și-a pus mâna în locul rănit și a vrut să urce sus dar Caroline a sărit de după canapea și i-a pus pistolul la cap la fel și Toby.
"Pleacă!Acum"
"AȚI ÎNNEBUNIT?CE NAIBA FACEȚI?"
"Te scăpăm de trădător.."
"Trădător?Ce?El m-a ajutat să ies.Lăsați-l în pace."Caroline și-a dat ochii peste cap și a lăsat pistolul jos.Toby însă nu a făcut asta ci a tras.Mi-am pus mâinile-n cap și am căzut la pământ.
"JEFF!"
Acesta a căzut la pământ după s-a ridicat de jos și a încercat să plece în camera care îi aparținea dar Toby l-a prins de glugă și a sărit la bătaie.A început să îl lovească cu pumni peste tot,Jeff s-a înfuriat și i-a băgat cuțitul în cap.
"Gata..Jeff,Toby,...gata!"
Eu și Caroline i-am despărțit.Jeff i-a arătat degetul magic și l-a înjurat.Toby a făcut la fel.Eu l-am luat pe Jeff de braț și l-am dus sus în camera mea.L-am ajutat să se așeze pe pat și am scos trusa de prim ajutor și i-am dezinfectant rana.
"Jeff..ești bine?"
"Da..sunt bine..glonțul nu mi-a ajuns la inimă,deci e oke.."
"Dar la cap...te doare?"
"Puțin.Sunt bine."L-am luat în brațe și l-am sărutat pe obraz.
"Nimeni nu îți va mai face rău,dacă se va atinge cineva te tine îl omor!"
Jeff m-a mângâiat pe creștetul capului și a surâs.
"Bestiuța mea.."
CITEȘTI
I Hate People | FINALIZATĂ
Fiksi PenggemarEa:O fată inocentă fără prea mulți prieteni. El:Un criminal cu sânge rece care în orice moment o poate ucide.