Capitolul 12

723 62 10
                                    

*După câteva luni*

M-am trezit și m-am dus în camera lui Jeff să văd ce face.Am ciocănit la ușa și nimic.

-Jeff ești acolo?

Am intrat în cameră și l-am văzut pe Jeff la bustul gol având în jurul bazinului legat un prosop.

-Jeff...iartă-mă..eu...

Când să plec acesta a închis ușa cu cheia și m-a lipit de perete.

-Sasha...

Jeff și-a lipit buzele de ale mele și m-a sărutat pasional.I-am răspuns la sărut și mi-am plasat mâinile pe gâtul lui.

-Jeff...

Acesta mi-a prins bărbia între două degete și mi-a ridicat privirea spre tavan.M-a sărutat tandru..după am simțit ceva rece ce mi-a atacat gâtul.Am închis ochii și am așteptat.

Acesta mi-a apăsat cuțitul puțin pe gât după l-a aruncăt într-o parte a camerei și și-a pus mâinile în cap căzând în genunchi.Am început să râdă și să își smulgă părul din cap.

-NU!...

M-am dus lângă el și l-am luat în brațe.

-Jeff?
-Nu...sunt un monstru...NU!PLEACĂ....te voi ucide....nu poți sta lângă un asemenea monstru....NU....
-Nu ești un monstru...e doar o simplă ieșire...se mai întâmplă...nu-i nimic...
-BA NU...MEREU FAC AȘA...MEREU..
-Mă voi obișnui...
-NU... MINȚI...VEI FUGI ȘI TU..
-Nu voi fugi...jur..te rog...calmează-te...nu îmi pasă că mă poți ucide...eu tot te voi iubi...
-Dar îți fac rău...nu pot permite asta...nu..

L-am îmbrățișat mai strâns și mi-am pus capul pe umărul său.

-Mie nu îmi pasă dacă mă poți ucide...mie îmi pasă de tine...tu să fi bine..
-Te..te iubesc...tu nu ești că celelalte persoane...tu mă iubești..
-Normal tontule...

A râs și s-a ridicat de jos.

-Jeff..
-Hm?
-Slender a spus să vi la masă.
-Acum vin.Ne întâlnim jos.
-Bine.

Îl sărut pe obraz și cobor jos.Ajung în pragul bucătăriei și îl aud pe Slender vorbind cu fratele lui Offender...nu îl suportam...

-Și ce propui?Să îi spun?
-Da...adică pentru ea ești ca un tată.Nu-i va fi greu.
-Ba da.Tu cum ai reacționa când ai afla că tatăl tău e cel mai mare violator din istorie?
-E fata mea.Ori îi spui tu,ori mă ocup eu singur de asta.Adică Sasha e fata mea.

Mi-am pus mâna la gură și i-am privit.Aceștia s-au întors cu fața la mine.Offender s-a apropiat de mine și a zis că are o explicație bună..am început să plâng și m-am întors să fug dar m-a oprit Jeff.

-Unde mergi?

Nu am spus nimic doar l-am împins și am luat-o la fugă prin toată pădurea.Nu mă opream din fugit.Nu pot să cred că de câteva luni stau aici în casa asta iar ei mă mint.

Am ajuns în fața unui copac.M-am așezat în fund lângă acesta și am încercat să mă calmez.Am auzit un zgomot venind din tufiș.M-am ridicat de jos și din tufiș a sărit un lup.Mi-am căutat cuțitul dar degeaba...nu îl aveam la mine.M-am speriat și am luat-o la fugă spre partea opusă.M-am afundat tot mai tare în pădure până am ajuns la o fundătură.Lupul a venit spre mine ușor.Am apucat o piatră și a ridicat-o sus fluturând-o în aer.

-Dacă te apropii te voi nimeri...

Lupul și-a lăsat capul în jos,a schelălăit și a fugit.

-HA! AȘA FUGI!MÂNCA-MI-AI MĂMĂLIGA!

Am simțit o respirație în spatele meu.M-am întors și l-am văzut pe Laughing Jack.

-Ce faci aici?
-Fugeam...tu?
-Mă plimbam...și...stăteam și încercăm să uit unele chestii...
-Și eu vreau să uit multe chestii...
-Păi atunci vino cu mine.

L-am urmat până deasupra unei stânci de pe care puteam vedea toată pădurea.

-Wow...e frumos aici..
-Știu...și ce ziceai că vrei să uiți?
-Anumite lucruri...tu?
-La fel...mai ales pe Jill.
-Ce s-a întâmplat?
-O plac prea mult pe fata aia...și...vezi tu...nu pot să îi spun...când vreau să vorbesc cu ea fuge...
-Poate te place și ea....
-Mă îndoiesc...

Oftez și nu mai spun nimic.După câteva ore de stat am plecat spre casă.Când am intrat înăuntru Jeff a venit la mine și m-a luat de mână bruscându-mă.

-Unde ai fost?
-Să mă plimb și să mă calmez...

Când să mai spun ceva aceasta m-a îmbrățișat și s-a uitat la Jack cu o privire ucigașă.

-Doar nu ai stat cu ăsta,nu?
-Ba da..am discutat..
-Aham...bine..Jack poate pui mâna pe ea.

Jack și Jeff sunt întrerupți de Slender și de Offender care se ascundea în spatele lui Slender ca un copil mic.

-Sasha..ia loc.

M-am așezat pe canapea și nu am spus nimic.

-Sasha...poate o să doară dar Offender are de îți spus ceva.

Jeff m-a strâns mai tare în brațe,iar Offender s-a pus pe scaunul din fața mea.

-Bun...Sasha... știu că tu și mama ta ați petrecut puțin timp împreună din cauza muncii și a....accidentului.... ți-ai cunoscut tatăl?
-Nu ..mama mereu îmi spunea că nu are timp să îți piardă din timp pentru mine...
-A fost prea dură....ea te ținea departe de mine...eu încercam să te vizitez dar ea nu îmi dădea voie...urla la mine...și când am venit m-a alungat...a sunat poliția și am fost nevoit să fug...dar tu tot fiica mea rămâi.

Acesta s-a apropiat să mă ia în brațe dar l-am oprit.

-Nu îmi pasă de ce ai tu să îmi spui...
-Dar...
-Mai bine lasă așa.Prefă-te că nu mă cunoști.

M-am dus sus în camera mea și am trântit ușa.M-am așezat pe pat și mi-am cufundat fața în pernă începând să plâng.Mi-am întors privirea și se pare să mai plângea cineva....

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum