Acum eram cu Jeff în pădurea dintre cele două orașe și ne ascundeam.Era grau deoarece durerile mă copleșeau iar Jeff abia putea merge.Dintr-o dată am auzit focuri de armă.Se apropiau tot mai repede...și câini...Jeff s-a uitat înapoi,pe urmă m-am luat de mână și m-a tras după el prin toată pădurea.Abia mai putea ține pasul cu el...durerile erau din ce în ce mai mari.
"Jeff mă doare..!"
"Nu-mi spune că naști prematur?"
"Nu știu ..dar parcă nu mai rezist..."
"Încă puțin iubire.. încă puțin.."Jeff m-a luat în brațe și m-a dus tip mireasă până ce am scăpat de sunetul de focuri de arme și de câini.Acum era intrați adânc în pădure unde nimeni nu ne va găsi.
Jeff s-a așezat în genunchi și m-a sărutat pe frunte.
"Va fi bine...va fi bine.."
"JEFF..."
"Ușor..ușor.."
"Se pare că soția ta are probleme.."Jeff s-a întors și a dat nas în nas cu o bătrână.Una cu piele zbârcită,părul gri și plin de frunze și scaieți,iar hainele erau niște zdrențe rupte.
"Te pot ajuta.."
"Cine ești?"
"Ai încredere..vreau doar să te ajut.."
"De unde știu că nu minți?"
"Nu îți mai aduci aminte de mine Jeffrey?"Jeff a rămas blocat apoi a luat-o în brațe și a râs bucuros.
"Bunica pădurii?"
"Da..."
"Jeff.."
"Iubire...Ea e bunica pădurii,așa îi spun toți criminalii...ea e singura care vindecă polile și rănile criminalilor..."
"JEFF..."
"Jeffrey du-te și adună niste frunze..repede.Și apă de la râu."
"Nu poate să nască..e doar în 6 luni.."
"Ba poate.Tu ești criminal...Toți criminalii renumiți se nasc prematur..și tu te-ai născut tot la 6 luni.."Jeff a dat afirmativ din cap și a plecat în fugă și s-a întors în câteva minute cu tot ce trebuia.
"Ține-o de mână!Bun, fetițo, respiră!"
Am inspirat și am expirat de câteva ori până ce durerea a început să se tot mărească, până ce nu am mai putut și am început să gem(urlu) de durere.
"JEFF,JEFF,ÎH..!"
"Ușor..împinge..împinge...."***
Eram în casa bunicii.Bunica noastră a criminalilor.Stăteam pe pat și îmi alăptăm copilașul de doar câteva zile.Era foarte agitat..dar Jeff și bunica mi-au spus că un copil de criminal agitat aduce doar noroc,oricum ar fi,eu îl iubesc.E copilul meu.Jeff era plecat în pădure să aducă ceva de mâncare.
Bunica a intrat în casă și s-a uitat la mine zâmbind vesel.
"V-ați gândit ce nume să-i dați?"
"Hmm...nu...Jeff a spus să-l lăsăm să-și aleagă singur numele..."
"Așa e cel mai bine..."
"Jeff mai spune că băiețașul său doar la un an își va primi numele..."
"Voi decideți..voi sunteți părinții acestei minunății de copil.."
"E cel mai bun lucru din viața mea."
"Jeffrey te iubește..vă iubește pe amândoi!"Fix atunci Jeff a intrat pe ușă plin de sânge.
"JEFF!Ce ai pățit?"
"Nimic iubire...nu îți face griji.."
"Jeffrey..ce ai pățit băiete?"
"Polițiștii...m-au găsit și...m-au nimerit.."
"Nu-ți face griji,te voi ajuta să te vindeci."Jeff și-a dat jos hanoracul lăsându-și la iveală corpul plin de vânătăi,răni,și tăieturi...
"Pune-te pe patul ăsta.Sasha vino și ajută-mă!"
M-am ridicat din pat și am mers lângă Jeff...acesta a sărutat copilul,iar acesta a râs și l-a prins pe Jeff de nas.
"Ce mult semănați...!"
"La ochi seamănă cu tine..are ochii verzi ca ai tai iubire.."
"Oare e normal ca un bebeluș de vârsta sa să aibă așa mult par..."
"Nu știu,dar știu că ai făcut un copil frumos!"
"Bun,Jeffrey ține copilul până ce terminăm de îți preparat alifia.Sasha adu-mi frunze de bambus din cămară,și un șarpe veninos din cutia cu șerpi.."Am adus ce mi-a spus și i le-am înmânat iar aceasta i-a preparat alifia verde...mirosea îngrozitor dar după spusele bunicii era alifia perfectă pentru răni de genul acesta..
"Dă-mi mie copilul,tu,Sasha să-ți soțul cu alifie."
Am făcut exact ce mi-a spus.În timp ce eu îl dădeam cu alifie acesta râdea și își tot lasă capul pe spate de la durerea aceea..
CITEȘTI
I Hate People | FINALIZATĂ
FanfictionEa:O fată inocentă fără prea mulți prieteni. El:Un criminal cu sânge rece care în orice moment o poate ucide.