Capitolul 8

711 70 22
                                    


Jeff m-a oprit și s-a uitat la mine.

-Sasha...Ăm...Vreau să îți zic ceva..
-Da Jeff?

M-a prins de mâinii și și-a lipit corpul de al meu.

-Jeff?

Mi-a pus un deget la gură semn să tac.Și-a apropiat buzele de ale mele și când să mă sărute s-a auzit un zgomot din tufiș.Acesta a luat cuțitul și s-a îndreptat spre el.

A rămas în poziție de atac.Eu m-am dus în spatele lui și am privit spre tufiș scoțându-mi pistolul din pantaloni îndreptându-l spre tufiș.

Când să atacăm 'inamicul' din el a sărit un spiriduș blond,îmbrăcat în verde.

-Hei Jeff!
-Ben...waw -_-
-Mi-a fost dor de tine...
-Aham... -_-..Vino Sasha...
-Uuu Jeff și-a tras gagică..
-Taci și nu mă mai urmări...
-Jeff cine-i spiridușul ăsta?
-Sunt elf...Și mă cheamă Ben.
-Eu mă numesc Sasha..
-Jeff...De ce nu te întorci înapoi?Slender spune că trece cu vederea peste ce ai făcut...
-DAR CE AM FĂCUT?DOAR PENTRU CĂ AM FOST FUGĂRIT DE POLIȚIE I-AM PUS MICUȚA FEBLEȚE ÎN PERICOL?I L-AM PUS PE MICUȚUL DE LIU ÎN PERICOL?EL M-A DAT AFARĂ.EU CE VINĂ AM?HA? FAPTUL CĂ SUNT UN MONSTRU MĂ DEFINEȘTE,NU?

Elful tăcu...Eu la el.Jeff în schimb părea nervos.Și încă cum.M-am dus lângă el și l-am atins pe spate..

-Jeff..
-DA MAI LASĂ-MĂ ȘI TU ÎN PACE!
-Ăm... Bine... Dacă asta vrei..

Am dat să plec dar acesta m-a oprit.

-Iartă-mă dar nu am vrut să îmi descarc ieșirile pe tine...Scuze...Nu prea știu să mă opresc din asta...Așa sunt...Și...Îmi pare rău...Doar că...Trecutul...E....Ști?...
-Un coșmar?
-Da...

L-am luat de mână și am început să ce afundăm în pădure.Elful căcat la cur a venit după noi.

-Chiar trebuie să vină elful asta cu noi?
-Ben..Marș  acas'.

Ben i-a scos limba lui Jeff și a zis:

-Slends a zis să te stresez până vi acasă....Deci...Hai acasă.
-Nu.
-Te rog,te rog,te rog,te rog,te rog,te rog....
-NU.ȘI DACĂ NU TERMINI TE BAG CU CURU' ÎNTR-UN BĂȚ!
-Hopa 0-0

Am chicotit și m-am uitat la Jeff care avea un băț în mână.Ne-am oprit și m-am uitat în ochii săi.Erau așa strălucitori.Albastru acela palid...Îmi plăcea.

-Jeff..

Mi-am apropiat buzele de ale sale și am închis ochii.Am crezut că am făcut contact cu buzele lui dar era obrazul lui Ben care stătea în mijloc sărutului nostru.

-Ce dulce!Mersi pentru pupic.

Jeff s-a șters pe gură la fel și eu.Ben în schimb își masa obrajii și facea o față ce copil mic.

-Deci...vi?
-O,fi-rar să fie....
-Sasha...Spune-i să vină.
-Mai bine dorm în boscheți decât să vin în casa aia...Ai auzit?
-Oke...Eu am incercat...Pa.
-Pa.

Însfârșit.Puteam rămâne singură cu Jeffy...Îl puteam săruta pe nebun (în sensul bun).Ben pleacă.Nu apuc să zic ceva că Jeff mă trântește de copac

-Credeam că nu mai pleacă...
-Așa credeam și eu..
-Jeff..
-Hm?

Mi-am apropiat buzele de ale sale și doar ce i-am atins buzele și când sărutul să continue am fost ridicați de două tentacule cu capul în jos.

-Jeff,aici erai.Hai acasă.
-NU!ȘI LASĂ-MĂ JOS.

Acea creatură fără față ne-a lăsat jos.Am căzut pe solul dur.

-Sasha ești bine?
-Da...Sunt oke.
-Am auzit ce s-a întâmplat azi...
-Bine.Vino Sasha.
-Stai!Uite,îmi pare rău că te-am dat afară...Vino înapoi.

M-am uitat la Jeff iar acesta a spus un NU foarte serios.

-Bine...Dar dacă te răzgândești ști unde mă găsești...

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum