Capitolul 20

562 66 20
                                    


Eram cu Jeff și ne plimbam pe marginea unui râu.Totul era minunat.Jeff era chiar protector.Era drăguț.

"Sasha...ți-am mai spus că te iubesc?"
"Și eu te iubesc Jeff"

L-am luat în brațe și l-am sărutat pe gât.Când l-am eliberat din strânsoare nu mai era Jeff ci era Ben.Acum mă aflam în pat cu el.Stătea pe o parte și era aproape de buzele mele.Eram goi amândoi.

Acesta mi-a pus o mâna pe spate și m-a mângâiat.Apoi și-a pus capul în poala mea și a stat așa câteva secunde.Apoi fundalul s-a schimbat.

Mă aflam la intrarea în oraș.În jurul meu erau o grămadă de mașini de poliție și polițiști care aveau armele pregătite.În brațele mele se afla Jeff plin de sânge.I-am strigat numele și am început să plâng.Dintr-o dată aud un sunet de armă tresar și mă trezesc la pământ cu privirea încețoșată.

***

Sar că arsă în sus și mă uit în jur și realizez că era un vis.Răsuflu ușurată și privesc spre locul în care speram sa îl găsesc pe Jeff.

Tot acolo era.Își ascuțea cuțitul.M-am ridicat de jos și am mers în fața lui foarte bucuroasă.

"Jeff "

Acesta nu îmi răspunde,doar se ridică și pleacă spre ieșirea de pe culoarul pe care se aflau toate temnițele.După se întoarce cu o farfurie.Mi-o întinde fără a zice nimic.O iau și în ea se alfa o felie de pâine,Jeff mi-a mai întins și o cană cu apă.

Le-am pus deoparte și m-am așezat turcește în fața lui Jeff.Acesta m-a privit și după a chicotit.M-am uitat confuză la el dar după mi-am revenit.

"Jeff?"
"Hm?"
"Îmi pare rău...e doar vina mea.."
"Știu."
"Sunt un monstru....eu sunt singura vinovată."
"Vinovată,da.Monstru..nu."
"Dar ți-am frânt inima...și acum suferi și e doar vina mea.. "
"Corecție,e vina voastră.A ta și a lui Ben."
"Da dar am o explicație bună..."
"Care?"
"Ben...nu...eu....lasă...oricum nu cred că mă crezi.."
"Știam eu...mă minți"
"Nu.."
"Ba da..spune-mi în față.Spune că ai făcut sex cu Ben și gata.Nu mai inventa."
"Dar nu inventez..eu. ."
"Nu vreau să mai aud nimic."

Dintr-o dată aud o ușa trântindu-se și apoi o văd pe Caroline care îi ține cuțitul la gât lui Jeff.Toby a apărut și el ,mi-a descuiat ușa temniței ,m-a luat de mână și m-a tras după el.

M-am tras și am mers înapoi la Jeff.Am împins-o pe Caroline,am luat cuțitul de jos și m-am pus în fața lui Jeff.

"Sasha...noi am venit să te salvăm..."
"Nu îmi pasă.Nu te pot lăsa să îi faci rău lui Jeff."
"Ba pot."

Caroline a aruncat cuțitul spre Jeff dar m-am nimerit pe mine în cap.Sângele mi-a acoperit fața.Am suspinat o dată și am căzut la pământ.

****

M-am trezit în brațele calde ale lui Jeff.M-am uitat la el iar acesta m-a ridicat de jos și m-a dus într-o cameră.M-a așezat pe pat și m-a învelit.

"Jeff..."
"Nu o lua personal...nu mai îmi pasă de tine"
"Jeff eu țin la tine..."
"Nu se vede.."

M-am ridicat și i-am pus mâinile după gât și l-am tras peste mine.Acesta nu a refuzat mișcarea mea și m-a sărutat pe gât.Și-a dat jos hanoracul și a rânjit foarte pervers.La rândul meu i-am zâmbit și am trecut la treabă.

***

Eram pe pieptul lui Jeff.Stăteam pe pieptul său în timp ce el îmi mângâia umărul stâng.

"Jeff...unde sunt Caroline și Toby?"
"În temniță.Îi vom scoate de acolo și von fugi..bine?"
"Da..."
"Și îl voi ucide pe Ben."
"Deci mă ierți?"
"Nu am spus că te iert."
"Dar eu credeam că..."
"Dacă am făcut sex asta nu înseamnă că te-am iertat.."

Mi-am lăsat capul în pământ și am vrut să mă ridic dar Jeff m-a tras înapoi sărutându-mă pe creștetul capului.

"Normal că te iert nebuno"

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum