Capitolul 16

657 57 22
                                    


-Jeffy.

I-am sărit la gât și l-am luat în brațe.Acesta a râs și a urcat sus.Am mers după el iar acesta m-a lipit de perete.

-Te iubesc!
-Si eu te iubesc!

M-am uitat spre ușă și l-am văzut pe Ben cu laveta în mână.M-am întors cu fața la el iar acesta mi-a aruncat laveta plină de apă pe față.

-BEN!TRECI AICI ACUM...PITIC DE GRĂDINĂ NESUFERIT!

Am vrut să fug după el dar Jeff m-a prins de umeri.

"Iubito...ăm...trebuie să ne întoarcem la cabană...."
"De ce?"
"Păi..."

În momentul acela Jeff a căzut jos și a început să râdă ca un nebun.Apoi părul i s-a înnegrit,ochii i -au deschis la culoare la fel și pielea.Apoi s-a uitat la mine și era Jeff the killer...Jeff de care mă îndrăgostisem.

-P-p-p-păpușă....
-Jeff?Ești bine?
-POLIȚIA...
-Ce?
-Vine după mine.Și e doar din vina ta... dacă te ucideam acum nu mai trebuia să stau cu tine și să te păzesc....

Jeff s-a enervat și a sărit la gâtul meu cu un cuțit.

-Jeff...nu...

Jeff mi-a băgat cuțitul în gât.Mă durea îngrozitor.Acesta cu o simplă rotație a cuțitului îmi făcuse sângele să îl stropească pe față.Am început să plâng și să mă rog de el să îmi dea drumul.Acesta râdea fără oprire.Ușa este spartă și pe ea intră Ben.

-SASHA?JEFF LAS-O!

Ben aprins de cuțit și i l-a tras din mână.Jeff s-a înfuriat și a sărit la el la bătaie.Eu am căzut la pământ și am încercat să strig dar în zadar.Când să mai spun ceva au apărut polițiștii.

-Mâinile sus monstrule.

Atunci Jeff s-a potolit și a căzut în genunchi punându-și fața între palme.

-E doar vina mea...era să o omor pe Sasha și e doar vina mea!

Jeff a luat un cuțit și s-a înjunghiat în inimă după în cap.Sângele i se scurgea pe față și apoi pe podea.Corpul său zăcea pe jos.

Am început să plâng și să mă târăsc până în dreptul său.L-am luat în brațe și am început să urlu și să plâng.

-JEFF,JEFF...CE DRACU CREZI CĂ FACI IDIOTULE?MĂ LAȘI SINGURĂ? EȘTI UN IDIOT...NU TE LAS SĂ MORI...RIDICĂ-TE..M-AI AUZIT?RIDICĂ-TE..

Acesta își deschide ochii și își pune mâna pe obrazul meu și îmi șoptește:

-Acum vei fi în siguranță!
-JEFF...NU...JEFF.

Acesta a zâmbit și a închis ochii.Am simțit că mor.Am luat cuțitul de jos și mi l-am băgat în inima de nenumărate ori,până ce am leșinat de durere.

*****

M-am trezit pe patul de spital.M-am uitat în dreapta mea și pe patul celălalt era Jeff,în stânga mea mea erau Ben și Tata.

-Sasha ești bine?
-Da....Jeff..
-Jeff e bine..
-Tată?
-Da?Ei știu că noi suntem..
-Nu...dar Jeff nu mai e în formă umană deci asta e o problemă...dar nu avem ce face polițiștii l-au văzut deja.
-Jeff...

M-am uitat la el și era legat de pat.Am încercat să mă ridic din pat dar și eu eram legată de mâini.

M-am uitat nedumerită la tata dar când să spună ceva doctorul a intrat pe ușă și m-a dezlegat.

-Bun...deci domnișoară v-am legat deoarece polițiști ne-au spus că ați înnebunit...

Eu mă uitam la Jeff.Dintr-o dată acesta a început să urle și să se zbată.

-DESLEAGĂ--MĂ SAU TE UCID.

Doctorul nu spune nimic.Eu îl rog să îmi dea voie să merg lângă el,iar acesta a spus un nu...l-am rugat vreo 4 minute până ce a acceptat.

M-am dus și m-am pus pe scaunul din stânga lui Jeff.Mi-am pus capul pe pieptul său și am început să plâng.

-Jeff...de ce ai făcut asta?
-Sunt un monstru...nu mai vreau să mai trăiesc..nu mai pot rezista...

Acesta a început să urle și să plângă în disperare.L-am dezlegat dar nu mi-am ridicat capul de pe pieptul său.Acesta mi-a pus o mână pe capul meu și a început să plângă.Plângeam amândoi fără oprire.

-Jeff...ești cel mai bun din lume...nu ești un monstru... eu țin la tine...
-O fată așa frumoasă ca tine să țină la un monstru ca mine?
-Da tâmpitule,nu ești un monstru.Te...te iubesc!
-Și eu te iubesc fetițo,dar sunt un monstru...
-Jeff...nu ești... ești doar speriat...și..

Când să îmi termin fraza pe ușă au intrat niște polițiști care m-au împins și l-au luat pe Jeff de mâini și picioare și l-au scos din cameră.Eu am vrut să merg după el dar tata m-a prins înainte de a face un pas:

-JEFF,JEFF,HAI ÎNAPOI..TÂMPITULE...tămpitul meu..

Totul se învârtea în jurul meu.Îl voiam pe Jeff înapoi.Pe Jeff al meu...

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum