Capitolul 25

360 45 3
                                    


Era ora 23:30...Adică timpul să plecăm....Îmi va fi dor de Caroline...de Toby...de unchiul Slender...și de tata...

"Îmi va fi dor de voi..."
"Și nouă dragă!Dar ține minete nu te lăsa prinsă niciodată."
"Niciodată."

I-am luat în brațe și apoi l-am luat pe Jeff de mână.Le-am făcut cu mâna și am ieșit din casă.Am mers pe jos timp de câteva ore.Începeam să obosesc și nu doar asta...îmi era fi foame...

"Jeff?"
"Da iubire,ce s-a întâmplat?"
"Îmi e foame..."
"Bine că am adus de mâncare."

Jeff mi-a întins un măr și a spus că mai târziu ne vom opri și vom mânca.

Am tot mers până ce o mașină ca asta a oprit fix lângă noi.

Am tot mers până ce o mașină ca asta a oprit fix lângă noi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Jeff a râs și s-a apropiat de mașină.

"Jeff nu cred că ar trebui să..."

Jeff a deschis ușa șoferului și la volan era Laughing Jack.

"Pe bune Jack?Free Candy?Lumea va crede că ești ceva pedofil care n-are ce fute și merge la furat de copii..."
"Da?Atunci de ce am prins până acum 10 copii?"
"Hai că deja te întreci cu minciuna.."
"Deschide ușile din spate să vezi.."

Jeff a deschis ușile din spate și am văzut 9 cadavre neînsuflețite și un copil care râdea și mânca bomboane fără oprire...zici că era posedat...

"Vă duc undeva?"
"Da..în celălalt oraș...la vechea mea acasă..."
"Bun urcați."

Jeff a urcat în față iar eu în spate unde se află acel copil.Jeff și Jack au povestit despre ceva crime și când să le atrag atenția copilul a sărit pe mine și a început să mă atace.Jeff s-a întors,a sărit peste scaune și a străpuns corpul copilului doar cu mâna.Copilul a scos un țipăt și a căzut jos fara suflare.Jeff m-a luat în brațe și mi-a spus că totul va fi bine.De la sperietura pe care am tras-o am început să tremur al naibii de mult.

"Calmează-te...calm...te-ai speriat?"
"D-da...mult...Jeff...trebuie să plecăm mai repede..."
"De ce?"
"Nu auzi?"

Jeff a stat câteva secunde fără să zică nimic apoi l-a anunțat și pe Jack.

"JACK, ACCELEREAZĂ!"
"De ce mă rog?"
"Sirenele poliției...se apropie....ACCELEREAZĂ CLOVN TÂMPIT S-AU VOM FI PRINȘI..!"
"Liniște!"

Apoi toți am auzit sirena unei mașini de poliție venind chiar din spatele dubitei.

"La dracu!"

Jack a accelerat și ne-a spus să ne ținem bine.Jeff m-a strâns de mână și după și-a pregătit cuțitul.

"Bun..iubire...dacă poliția mă va prinde ține mine un singur lucru...să nu fi prinsă...bine?"
"Jeff..."
"Shh..."
"Ce vrei să faci?"
"Vei vedea.Jack.."
"Da?"
"Ai grijă să nu pățească nimic."
"Bine frate.Baftă.."
"N-am nevoie..."

Jeff și-a dat jos gluga din cap lăsându-și la iveală fața mutilată.Apoi a deschis ușa din spate a dubiței și a sărit pe capota mașinii.Ușa s-a închis în urma sa.

"JEFF!NU...JACK OPREȘTE...JEFF...OR SĂ-L PRINDĂ."
"Sasha...l-ai auzit ce a zis..nu te lăsa prinsă.."
"Același lucru a spus și tata...crezi că?"
"Că știa ce se va întâmpla?Da.."
"Ticălosul.."

Am privit pe geamul de la dubiță și l-am văzut pe Jeff la volanul mașinii de poliție.

"E teafăr..."
"Ce face?"
"Conduce mașina..."
"E nebun?"
"Se pare că e al dracu de nebun..."

Apoi mi-a sunat telefonul,am răspuns și pe celălalt capăt era Jeff.

"Jeff?"
<Iubire spune-i lui Jack să facă stânga după a treia casă,eu vă scap de celelalte mașini..oke?>
"Jeff...vei fi bine,nu?"
<Da>
"JACK!STÂNGA DUPĂ A TREIA CASĂ."

Jack a făcut exact cum i-am spus și a accelerat ceea ce ne-a mai dat timp.M-am uitat din nou pe geam și de data asta Jeff era pe capota mașinii și se pregătea să sară pe capota dubiței.

"Sasha...Jeff e dus?"
"Cred că da..."

Apoi l-am văzut sărind și am simțit o bubuitură pe capotă.Jack a deschis geamul din față și a așteptat ca Jeff să își facă apariția.

"Te rog,te rog Jeff..."

Când să mai rostesc și ultimul "Jeff" acesta a intrat pe geamul din față și a râs isteric.

"Nu mai avem scăpare.."
"Și de ce râzi?"
"Deoarece realizez că e capăt de drum idiotule."
"Ba nu,nu e."

Jack a accelerat până ce am ieșit din oraș.Toți am fost foarte fericiți.Jack și-a întors capul pentru câteva minute și apoi eu și Jeff am urlat la unison:

"JACK,RÂPĂ!"

I Hate People | FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum