-Știu..dar ce ar trebui să facem?
-Păi stai cu ea aici ceva timp până rezolvam....problema...
-Oke..
-Ce problemă?
-Nimic...
-Jeffy...mă dor picioarele..Mă așez și eu pe canapea lângă ei iar tata mă privește câteva secunde apoi se uită la Jeff .
-Deci.... v-ați tras-o?
-Ce?Pff....nu...
-Am eu față de prost?Jeff a oftat și a pus un "nuuuu".Tata a râs și ne-a spus că nu ne putem ascunde cu chestii de-astea de el.Jeff nu a mai spus nimic doar cât m-a sărutat pe obraz.
-Jeffy?
-Da?
-Mergem la vânătoare?
-Nu putem...prima dată trebuie să rezolv ceva...uite..vei sta acasă cu Ben până mă întorc..bine?
-Bine...Jeff și tata pleacă lăsând -mă singură.Aștept vreo 2 ore după care aud soneria.Merg și deschid și să un tip ca acesta:
-Hei Sasha!
-AAAAAAA
-AAAAAAAAm urlat și am închis ușa lovindu-l destul de rău.
-Ai futuți....Sasha deschide
-Nu știu de unde dracu' ști cum mă cheamă da eu nu deschid ușa violatorilor.
-Sunt eu Ben..
-Care Ben?
-Mai cunoști alt Ben?
-Dacă nu îmi spui care,nu deschid!
-Ben Drowned!
-Aha....care Drowned?
-Mă-ta...deschide...
-CARE DROWNED?
-ELFU CĂCAT LA CUR!Deschid ușa și îl las să intre înainte,eu râzând.
-Am știut că ești tu când ai spus că ești Ben...dar am vrut să zici și chestia cu elf căcat la cur...
-Ah,tu ..tu ..tu nenorocito..Acesta a sărit pe mine și a început să mă gâdile.
-BEN...HAHAH.. GATA...PHAHAHA...TE ROG....
Acesta a început sa râdă și s-a oprit când buzele sale erau aproape de ale mele.S-a uitat la mine și și-a apropiat buzele de ale mele,m-am speriat și i-am tras una între picioare.
-CE CREZI CĂ FACI?
-NU ȘTIU FĂCEAM CE FĂCEAI TU..
-PĂI ȘI CE FĂCEAM?
-NU ȘTIU.M-am ridicat de jos,am mers în bucătărie și am scos din dulap ingrediente pentru o pizza.
-Pot ajuta?
-Da sigur...dă-mi făina.Ben a luat făina și mi-a înmânat-o.Am desfăcut-o și m-am uitat la el cu coada ochiului.Apoi am luat punga de faină în mână și i-am aruncat-o pe față.Acesta a râs și a luat ciupercile din borcan și mi le-a turnat în cap.
Am început să rădem ca doi proști.Am luat sticla de cola de pe masă și i-am turnat-o în cap.Acesta a sărit din nou pe mine și a luat făina care a căzut jos și m-a făcut pe față cu ea.Toate nebunia ne-a fost distrusă de o voce cunoscută.
-CE DRACU S-A ÎNTÂMPLAT AICI?
În fața noastră era un bărbat care arată așa.
-Slender..e...amuzat...
-ȘI CE DRACU CAUȚI PESTE SASHA?M-am înroșit la fața la fel și Ben.S-a ridicat de pe mine și m-a ajutat să mă ridic și eu la rândul meu.
-Acum marș la baie!
Am urcat sus și am făcut un duș.Apoi am coborât jos și l-am așteptat pe Ben să vină să facem curat așa cum ne-a spus Slender.El ne-a mai spus că va sta cu noi cât timp Jeff e plecat.Adică aproximativ 2 ore.Ben a coborât jos și ne-am apucat să facem curat.
Noi fiind retardați am inceput să ne batem cu lavetele și mopurile.Slender urlă,iar noi ne continuăm treabă în liniște până îl mănâncă pe Ben în fund să râdă și să mă înjure.
-Proasto!
-Prostule..
-NU MAI COMENTAȚI ȘI STRÂNGEȚI!
-Bine....bine..nu te mai ambala așa...Ne-am continuat treaba.Am fost distrasă de mâna lui Ben care s-a dat de a mea făcându-mă să tresar.
-S....scuze..
-N...nu-i nimic...Ben se tot uita în ochii mei,iar eu în ai lui.Sunt distrasă de vocea lui Jeff.
-Sasha,iubire am ajuns!
CITEȘTI
I Hate People | FINALIZATĂ
FanficEa:O fată inocentă fără prea mulți prieteni. El:Un criminal cu sânge rece care în orice moment o poate ucide.