- D1 | ELEVEN -

4.9K 192 14
                                    

Vandaag is de dag dat ik mijn vrienden terug heb. De afgelopen week hebben Grayson en ik een paar dates gehad.

Het feest is om acht uur. Haley, Yara en ik gaan straks naar de stad om onze jurken te zoeken en Scott gaat met de jongens hun kleren kopen. Scott ging normaal gewoon met ons mee maar in de week waren we allemaal te druk met school dus hebben ze nog niks kunnen gaan kopen.

Over school gesproken... de leerkrachten haten me nu al ik ben elke dag er minstens een keer uitgestuurd. Ik doe niet eens iets mis.

Ik word onderbroken van mijn gedachten door mijn telefoon die aan het trillen is. Ik zie Yara's naam op het schermpje staan en neem op.

"Hey Star, we zijn beneden." hoor ik haar zeggen.

"Ik kom er aan." zeg ik. Ik loop mijn kamer uit en de lift in.

Op verdieping twee komt Jaden er bij in. Ik negeer hem compleet. Sinds de dag van het voorval met Zack hebben we van hun groepje geen last meer gehad.

De lift komt op het gelijkvloers en we lopen er meteen uit. Ik zie mijn vrienden al staan en ik loop op hun af.

"Ik neem aan dat je ons gemist hebt." zegt Scott lachend. Yara, Haley en ik lachen ook mee.

"Oké, plan voor vandaag. Haley en Yara jullie blijven nu even hier dan ga ik met Scott om hem voor te stellen aan de jongens." zeg ik.

"Waarom mogen wij niet mee?" vraagt Haley.

"Omdat Yara en Jeremy elkaar nog niet mogen ontmoeten. Het is een blinddate, weet je nog. Oh ja en als er een groepje jongens voorbij komen die Jaden, Zack, Noah, Austin en Brian noemen, negeer ze. Zack moest van de vier andere met mij naar bed om bij hun te kunnen horen." leg ik hun uit.

"Wat een eikels!" roept Yara waardoor ik moet lachen.

"Oké, Scott kom je?" vraag ik.

Hij geeft Haley nog snel een kus en volgt me dan naar de lift. En in de lift komt Zack er bij staan.

"Starlett." zegt hij kortaf.

"Zack." zeg ik bot terug.

"Wacht... Is dat die klootzak die jou met jou in bed moest om bij zijn vrienden te kunnen horen." zegt Scott boos.

"Ja. The one and only." zeg ik.

"Als jij of een van jou vrienden nog een keer bij haar in de buurt komen dan ga je niet blij zijn." zegt hij.

"Je zal Grayson en de andere wel leuk vinden." zeg ik grinnikend.

We lopen de lift uit en gaan naar mijn kamer. Ik doe de deur open en iedereen is er al. Dat is gemakkelijk, dan moet ik ze niet allemaal gaan zoeken. Scott en ik lopen naar binnen.

"Hey jongens dit is Scott. Scott, dit zijn Grayson, Jeremy, Jake, Aaron en Link." zeg ik snel.

Ze geven elkaar een bro hug.

"Nu moet ik gaan, Yara en Haley staan beneden te wachten." zeg ik.

Voor ik weg ga loop ik naar Graysons bed waar alleen hij op zit en geef hem een kus.

"Ik zie je straks wel op het feest." zeg ik nog snel.

Ik loop de deur uit en neem de trap want ik wil niet weer met een van die idioten in die lift staan.

Wanneer ik eindelijk beneden ben, ben ik helemaal buiten adem. Ik zie Yara en Haley met Jaden praten.

Ik hoor hem net zijn naam zeggen en op dat moment schopt Yara hem in zijn kroonjuwelen. (A/N: Even voor de echte Yara. Dit is hilarisch. En ja er is een echte Yara)

Ik neem hun armen en trek ze lachend mee naar buiten.

JongensinternaatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu