Ik word wakker en krijg mijn herinneringen van gisteren terug. Wat heb ik gedaan! Kussen met Cam, ugh. Laten we gewoon doen alsof er niks gebeurd is.
Na een kwartier is Cameron nog steeds niet wakker, Blake is ondertussen al vertrokken naar de kantine. Ik heb wel een ideetje. Heel stil, maar wel gemeen, lach ik even. Ik ga hem lekker teasen.
Ik sta op en loop naar mijn kleerkast. Daar neem ik het mooiste setje lingerie. Ik doe het in de badkamer aan en ga enkel in dat terug voor de kleerkast staan. Ik gil kort maar luid, zodat hij wakker worden. Ondertussen kies ik een outfit uit.
"Star wat is er waarom gil je?" vraagt Cam bezorgd. "Oh niks, je moet gewoon wakker worden, in een kwartier moeten we aan het ontbijt zitten." zeg ik.
Ik zie dat hij zijn ogen over mijn lichaam laat gaan. Ik grinnik in mezelf, maar laat een geïrriteerde indruk achter. "Kun je het zien?" vraag ik een tikkeltje arrogant. "Ja, ik bedoel nee. Uhm ik bedoel uhm kun je iets aan doen." zegt hij stotterend. Ik schud lachend mijn hoofd. "Nah. Geen zin in." zeg ik grinnikend. Toch haal ik een witte croptop en een bruine rok uit mijn kast.
Ik trek ze recht voor hem aan. "Zo beter?" vraag ik met een grijns. Hij knikt. "Je hebt nog tien minuten om je klaar te maken." zeg ik. Zijn ogen springen open. "Wat! Nog maar tien minuten! Ik moet nog douchen." Ik ga met mijn mond naar zijn oor. "Dat kunnen we straks wel samen doen." fluister ik verleidend. Ik zie hem duidelijk slikken waardoor ik begin te lachen.
"Doe wat kleren aan dan gaan we eten." zeg ik.
Ik vind dit nog wel leuk, dus denk dat ik maar een tijdje single blijf en gewoon wat ga flirten en zo.
Zodra Cameron klaar is lopen we samen de deur uit, naar de lift en de kantine binnen. "Wil je bij ons komen zitten?" vraagt Cam wijzend naar een tafel waar Blake en een paar andere jongens zitten. "Is goed, als jullie deze middag bij ons komen zitten." zeg ik wijzend op de tafel waar mijn grote groep vrienden zitten.
We hebben voor de zomervakantie al een paar tafels tegen elkaar gezet zodat we er allemaal aan kunnen zitten, want onze groep is redelijk groot geworden in 1 jaar. Het verrast me wel dat ze het hebben laten staan. Of de jongens hebben het deze morgen teruggezet. "Is goed." zegt hij terwijl we in de rij gaan staan om eten te halen.
"Hoelang zit jij al op deze school?" vraag ik hem. "Sinds het derde jaar, twee jaar langer dan jou dus." zegt hij.
Met ons eten lopen we samen naar de juiste tafel. "Gast, waar bleef je zo lang. Hey Star." zegt Blake. "Starlett heeft me pas een kwartier voor het ontbijt sluit wakker gemaakt." Ik lach onschuldig naar Blake.
"Trouwens Star, dit zijn Max, Alex en Dale." zegt Cameron. "Hey." zeg ik even simpel als toen ik Blake en Cam ontmoette.
"Blake, omdat ik hier kom zitten moeten jij en Cam straks bij mijn vrienden komen zitten." vertel ik hem. "Oké?" zeg hij een beetje vragend.
Ik draai me om naar Max, Alex en Dale. "Dus... In welke klas zitten jullie?" vraag ik. "Ik zit samen met Dale en Cam bij een paar van jou vrienden en Alex en Blake zitten ook bij een paar van jou vrienden." zegt Max. "Namen?" vraag ik lachend.
"Oh ja, ik zit samen met Dale en Cam bij Jake, Noah, Link en Mirthe. Alex en Blake zitten bij Brian, Grayson, Jeroen en Kevin."
De klassen zijn dit jaar inderdaad wel wat veranderd. Zoals al gezegd zitten Jake, Noah, Link en Mirthe samen in een klas. Brian, Gray, Jeroen en Kevin zitten samen. Ik zit bij Aaron, Scott, Jer, Yara en Austin. Alec, Haley, Sam en Jaden zitten ook nog samen.
Mijn telefoon trilt. Ik zie dat het van Yara is.
Yara💩😂😙: Waarom ben je niet bij ons komen zitten? Ben je boos? Of wil je niet bij Aaron zitten?
Me: Nee, mijn roommates hebben gewoon beloofd om bij ons te komen zitten in de middag als ik nu bij hun kwam zitten.
Yara💩😂😙: Oh, oké dan is het goed. Austin wil blijkbaar straks met je spreken.
Me: Zeg maar tegen hem dat ik na het ontbijt naar zijn kamer kom.
Ik ben echt blij dat je op deze school de eerste week van het school jaar niet naar de les moet en binnenkort is het weer een schoolfeest. Ik ben benieuwd wie nu mijn date word. De laatste twee ben ik met Aaron naartoe gegaan en het eerste ben ik met Grayson naartoe geweest. Het waren allemaal top avonden.
JE LEEST
Jongensinternaat
Teen Fiction|FINISHED| Deel 1: De 16-jarige Starlett Michaels krijgt te horen van haar ouders dat ze naar een internaat moet. Niet zomaar een internaat, nee een jongensinternaat. Hierdoor moet ze haar beste vrienden achterlaten en een heel nieuw leven opstarten...