- D1 | TWENTY EIGHT -

3.4K 144 45
                                    

**Zaterdag**

Ik ben vanaf donderdag terug naar mijn kamer gegaan omdat ik ruzie heb gekregen met Aaron. Zijn vriendin vond het niet zo leuk dat ik op zijn kamer sliep. Ik zei dat we vrienden waren en dat hij me niet zomaar uit zijn kamer kon gooien want Link woont daar ook. Toen zei hij iets dat me echt kwetste. Hij zei: "Ik snap dat Gray en je vorige vriendje zijn vreemdgegaan." 

Daarom ben ik weggelopen naar mijn eigen kamer en heb ik hem voor de rest genegeerd. 

Ik ben mijn huiswerk aan het maken, wanneer ik telefoon krijg. Het is Austin. "Hey Austin." zeg ik relaxed. "Star, kom meteen naar het ziekenhuis. Jaden heeft een auto-ongeluk gehad." Ik raak direct in paniek en leg af. 

Ik loop naar Aaron's kamer want ik weet dat hij een auto heeft. Ik heb misschien al even niet meer met hem gesproken maar dit is een noodgeval. Ik klop op de deur en er word meteen open gedaan. "Mag ik je sleutels lenen? Het is een noodgeval." zeg ik snel. 

Ik weet niet hoe ernstig het is, maar in mijn gedachten is het heel erg. "Waarom?" vraagt hij geïrriteerd. Ik weet dat we ruzie hebben maar hij ziet toch dat ik niet rustig ben. "Jaden ligt in het ziekenhuis." Hij kijkt bezorgd naar me en geeft me afwezig zijn sleutels. 

Ik rijd snel naar het ziekenhuis en ga naar de balie. "Ik ben hier voor Jaden Moore." De vrouw drukt de naam in op de computer en vertelt me dat hij op kamer 421 ligt. 

Ik loop snel naar de lift en druk op de knop. Ik sta te wachten maar het duurt veel te lang. Ik ga naar de trap en ren alle trappen op. Als ik op de vierde verdieping ben voel ik mijn benen niet meer. 

Ik zoek naar de juiste kamer en zie Austin, Noah, Zack en Brian voor een deur staan. Ik stap snel naar hun toe. "Hoe is het met hem? Kan ik hem zien?" vraag ik snel. "Starlett, er is iets wat je moet weten. Hij heeft geheugenverlies en herinnerd zich de laatste zes maanden niet meer. De dokter zegt dat we moeten mee spelen." 

Dat betekend dat hij me niet herinnerd. 

"En dan is er nog iets. Zes maanden geleden had Jaden een vriendin. Hij vroeg naar haar en we hebben haar moeten op bellen. Ze wou hem al lang terug en door dit zijn ze weer samen." 

Het lijkt alsof ik net een trap in mijn buik heb gekregen en krijg geen lucht meer. Ik voel tranen opkomen. Wat moet ik zonder hem. Mijn vriendje herinnerd zich niet meer en heeft een vriendin nu. 

Er komt een meisje uit een kamer. "Austin, is dat jou vriendin?" vraagt ze met een glimlach. Ze komt dichter en ik zie meteen dat ze zo'n typische barbiepop is. (A/N: geen haat op barbiepoppen) "Nee, Rachel dit is Starlett." zegt Austin. Haar lach verdwijnt meteen. 

"Donder maar op. Hij is nu van mij." zegt ze bitchig. Ik loop weg. Mijn vrienden roepen mijn naam nog maar ik kan het niet meer aan. 

Ik rijd huilend terug naar het internaat. Ik moet inpakken want ik moet weer van kamer veranderen. Ik was eindelijk gelukkig en dan moet het weer verpest worden. 

Tijdens het inpakken hoor ik een bekende gil "Yara!" Ik ren mijn kamer uit en loop naar waar het geluid vandaan komt. Ik zie Mirthe voor Jeremy's kamer staan en de gil komt uit zijn kamer. Dit kan niet goed zijn. 

Ik ga naast Mirthe staan en zie Yara en Jeremy in bed... Naakt. "Yara! Stop met gillen!" roep ik boos. 

Ik veeg mijn tranen weg en zet mijn verdriet aan de kant want mijn vrienden hebben me nodig. 

"Mirthe het spijt me." zegt Jer. "Het spijt mij ook... Ik ben ook vreemd gegaan." zegt ze. Dit had ik niet verwacht. "Met wie?" vraag ik. "Met link." zegt ze zacht. "Wat?!" roep ik. Waarom ben ik de enige die hier kwaad om is. Ze lijken alleen maar geschrokken, maar Mirthe is niet boos op Jer en Yara en Jer is niet boos op Mirthe en Link. Hoe gaat Austin hier mee omgaan? 

Ik kan dit niet meer aan en loop weg. Jaden herinnerd me niet meer en ik ben vrienden met allemaal cheaters. Dit moet gedaan zijn. Ik hoor mensen mijn naam roepen maar negeer hun. 

Ik loop naar een brug en ga op de rand staan. Ik ga springen. Yara, Jeremy, Mirthe, Gray, Aaron, Jake, Link, Austin, Noah, Zack, Brian en zelfs Jaden en Rachel staan mijn naam te roepen. Ik weet niet eens wat Jaden en Rachel hier doen, want hij herinnerd me niet meer en zij haar me omdat ik verliefd ben op haar 'vriendje'. 

"Star, niet springen!" roept Yara. Aaron en Gray lopen naar me toe, maar ze kunnen me niet meer redden. Ik spring...


JongensinternaatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu