Sil baştan!

1.7K 75 10
                                    

Şimdii öncelikle bu bölümü adaletttopaloglu na ithaf ediyorum. Her bölümü birine ithaf etmeyi düşünüyorum. Bu arada benimle muhabbet etmek isteyen filan olursa diye en alta sosyal medya hesabımı yazıcam. Dmden merak ettiklerinizi sorabilirsiniz ya da kurguda şu olmamış bak şöyle olsa daha güzel olur diyebilirsiniz! Unutmayın bu hikaye hepimizin 😄
.
Miray yemek boyunca borana bakmamaya çalışmıştı. Ama sadece çalışmıştı çünkü gözlerine sanki söz geçiremiyomuş gibi hissediyodu.
.
Miraydan...
Halit abiyle konuşurken bergüzar abla borana bişeyler söylüyodu.
Halit abi: Sen beni dinlemiyo musun miray
Miray: Hı-hı yok dinliyorumda kafam pek yerinde değil gibi şu ara
Halit abi sanki bişeyler anlamış gibi gülüp anlarım ben dedi ama neyi anlamıştı ki? Ay resmen beni bi sen anladın sende yanlış anladın be halit abi! Bergüzar abla sahneye çıktı. Çok çok mükemmel bi sesi vardı ona eşlik ederek şarabımdan yudumluyodum ama birinin gözlerini üstümde hissettim ama meğersem birinin değil birilerininmiş. Çünkü kubilayın yanı sıra boranda bana bakıyodu. Hemde bu anlamlı bakışı eskiden beri tanıyodum. Bakmasana şöyle manalı manalı be adam! Hiç mi insafın yok bu kızın içi erir diye hiç mi düşünmüyosun. Tabi ki bunları yüzüne bakarak söyleyemedim.
Bergüzar abla sahneden inerken hadi miray gel sende bi şarkı söyle dedi
Ben pek istemiyodum açıkçası tamam sesim fena değildi ama ne bileyim sanki şarkı söylersem herşeyi söylerim gibi geldi heralde.
Boran: Mirayın sesi çok güzeldir eskiden beri ama söyleyeceğini sanmıyorum kolay kolay söylemez o dedi sırıtarak
Kubilay: Sen mirayı baya iyi tanıyosun heralde
Boran: Öyle! Onun tek bi bakışından ne demek istediğini anlarım.
Miray: Neyse ne ben en iyisi şarkı söyleyeyim
Miray sahneye çıkmıştı ama kubilayın bu işin peşini bırakma gibi bir niyeti yoktu.
Şarkıya girdiğimde sadece borana bakıyordum. Beni bu kadar iyi tanıyan adama...
Gücün var mı sevgiliim
Derin sularda inci tanesi aramaya
Cesaretin kaldıysa
Hala benle aşktan konuşmayaa
Söyle canım sevgiliim
Hayat bize oyun oynuyor olabilir mi?
Yorgun gibi bir halin var
Duyguların karışık olabilir mi?
Sil baştaan başlamak gerek bazeen
Hayatıı sıfırlamak
Sil baştaan sevmek gerek bazeen
Herşeyi unutmak
Sanki bugün son günmüş gibii
Dolu dolu yaşamak istiyorum ben
Her ne çıkarsa yoluma
Selam verip yürümek istiyorum ben
Sil baştan sevmek gerek bazeen
Hayatıı sıfırlamak
Sil baştaan sevmek gerek bazeen
Herşeyi unutmaak
Unutmaak...
En son bitişi yaparken borana baktığımda elinde rakı bardağını sıkıyordu. Sanırım söylemek istediğimi anlamıştı. Beni bırakıp gittiğinde ne hissettiğimi anlamıştı. Aylarca düşündüm onu. Nerde ne yapıyo kimle turnesi nasıl? Peki o ne yaptı? Şok şok şok soroşon bo kodonlo gorontolondo! Kim o sarışın? Kiim?
Yerime geçip otururken kafamda bu sorular dönüyodu.
.
Borandan...
Miray eskisi gibi karşımda şarkı söylüyodu. Eskiden benim için aşk şarkıları söyleyen kadın şimdi hayatı sıfırlamak demesi çok dokundu. Bi hatanın bedeli ne olurdu siz biliyo musunuz? Ben çok iyi biliyorum. Sevdiğiniz kadın karşınızda size öfkesini kusar siz sesinizi çıkaramazsınız. Ne diyebilirdim ki seni senin için bıraktım diyemem ki... Gözlerinde hala aynı pırıltı varken acaba kalbi de aynı pıtırtıya sahip mi acaba? Şu kubilay denen herifede deli oldum. Utanmasa içine giricek mirayın! Ulan anla işte eskiden yakınız diyoruz bi düşün bakalım bu kadar yakınsak neydik? Bak bak hala bakıyo! Sinirle rakıyı kafama diktim.
Halit abi: Boran hızlısın
Boran: Öyle abi bazı şeyler için hızlı olmak gerekiyo
Halit abi: Boran sana bi abi tavsiyesi vermemi ister misin
Boran: Buyur abi
Halit abi: Ben eğer hızlı davranmasaydım aşk konusunda belki bu kadar mutlu olmayabilirdim.
Halit abi bergüzar ablanın elini tuttu ve içten gülümsedi.
Halit abi: Ne dediğimi anladın dimi
Boran: A-anladım.
.
Yemek çıkışı miray taksi bekliyodu. Boranda mirayı... Kubilay ne bekliyodu o zaman? Binip gitse ya arabasına!
Kubilay: Taksiye ne gerek var ben bırakırdım seni
Miray: Sağol kubi ama ben taksiyle mutluyum
Kubilay: İyi peki madem ben gidiyorum
Miray: Görüşürüz deyip el salladı içtende gülümsedi.
Boran bu gülüşü görünce delirdi. O herife içten gülemezdi!
Boran: Hala aynı evde mi yaşıyosun
Miray: Evet
Boran: İstersen seni bırakabilirim yani biliyosun o dönem evleri yakın tutmuştuk
Miray: Sen hala aynı evde mi kalıyosun
Boran: Anılara düşkün olduğumu biliyosun
Miray boranın haklı olduğunu düşündü. Çünkü miray evden pek çok kez taşınmayı düşündü ama evde boranın hatıraları verken gidemezdi... Zaten terk edilmişken bir de o anılarını terk edemezdi.
Taksi geldiğinde miray binmeden önce borana baktı.
Miray: Neyse ne ha bu arada SARIŞIN kızla mutluluklar hayırlı olsun!
Boran mirayın onu hala kıskanmasına sevinsede yanlış anlaşılmaya kurban gittiğini biliyordu. Bu duruma acil çözüm bulmalıydı!
.
İnstagram hesabım: halideozkayaa

Oyunun adı: AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin