Beauties of the Underworld

489 37 3
                                    

Některé věci nejsou vždy takové, jaké se zdají. Když se někdo zmíní o „Podsvětí" okamžitě pomyslíme na démony, oheň, nekonečné utrpení a nesnesitelný zápach síry. Teď vám můžu říct, že to tak vůbec není. Víte, že pod civilizací je několik tunelů? To je něco podobného jako „Teorie Duté Země". Tunely se spřádají v záhadných vzorcích a vedou do úplně jiného světa uvnitř tohohle. Svět je zelený a bujný, ale země je plná hor, takže je lehké se ztratit. Budete žít mezi tvory tohoto světa a pravděpodobně lehce přijdete o zbytky duševního zdraví, ale pokud jej trpělivě a klidně prozkoumáte, najdete něco úžasného.

Naleznete tu nejkrásnější osobu, jakou jste kdy viděli, nahou a připoutanou k útesu. Bude vypadat hladově a pravděpodobně bude hluboce spát anebo bude v bezvědomí. Teď je pravděpodobně budete chtít osvobodit. Řetěz je slabý a je snadné ho rozbít, takže jejich osvobození nebude takový problém, ale jsou tak slabí, že ani nedokáží chodit, pokud se z hlubokého spánku probudí.

Teď máte dvě možnosti. Možná tu zůstanete s touto bytostí a začnete se ztrácet před očima nebo je vezmete domů a budete žít tak jako předtím, avšak teď s novým záhadným spolubydlícím. Ale pamatujete, bude lepší si svého nového milého kamaráda ponechat jako tajemství nebo by se mohlo stát něco strašného.

Pokračujte a zkuste jej nakrmit. Nejprve jim zkuste dát něco tekutého. Jiné věci odmítnou, i když nenásilně. Po většinu dne spí. Nebudou chodit vzpřímeně jako lidé; budou se plazit jako zvíře. Jsou němí a neumí mluvit. Snažte se zaslechnout jejich hlas. Pocházejí z místa, kde nikdy nepotřebovali jazyk lidí. I tak se bude zdát, že se každým dnem chovají více a více lidsky, i když vás možná jenom napodobují. Jelikož s vámi budou žít ve světě nahoře, je možné, že rychle onemocní. Vlastně možná zemřou. Je jen jeden způsob, jak je zachránit. Krmte je jedinou věcí, kterou budou jíst. Krví.

Jakoukoliv krví, lidskou i zvířecí. Zvířecí krev je moc neuspokojí, ani na moc dlouho. Z lidské krve mají největší radost a uspokojení. To pro vás obvykle znamená jediné.

Stanete se vrahem, abyste viděli vašeho nového mazlíčka šťastného, aby byli spokojení a dobře nakrmení a ze všeho nejvíc, aby zůstali po vašem boku. Pokud on nebo ona nejsou dost nakrmení, tak utečou a sní cokoliv, co se jim zalíbí. Pak se jen vrátí domů a budou spát, jak kotě s plným břichem. Ale někdy prostě sní to, co je nejblíž, v tomto případě toho, který se označil za jejich pána.

Poslední věc, kterou většina z nich uvidí jsou skřípající zuby jejich krásky, kterou sebrali a jejich vlastní krev, kapající z jejích ostrých zubů. Nikdo nečeká, že se to stane, ubohé duše. Ztratí se v podsvětí, stejně jako jejich mazlíček. Ztratí svou lidskost a teď nejsou o moc jiní než to, co jsou jejich mazlíčci.

Kvůli těm, co se odvážili vypravit do podsvětí jsou teď tito tvorové mezi námi. Jsou velmi tiší a schopnost mluvit získají jen potom, jakmile zabijí jejich prvního člověka. Ale dost bylo mého hloupého příběhu... Chtěla jsem se vás tím zeptat na tohle...

Kdo je ten tichý cizinec, se kterým jste? Oči mají většinou klidné.

Podívali jste se dobře na jejich zuby?

http://creepypasta.wikia.com/wiki/Beauties_of_the_Underworld

Děsivé Příběhy z MikrovlnkyKde žijí příběhy. Začni objevovat