Byla jednou jedna dívka, která měla velmi ráda klavír. Prosila rodiče, aby mohla chodit na hodiny klavíru. Často zůstávala vzhůru pozdě do noci a cvičila skladby na klávesách, které si sama vyrobila.
Jednoho dne se procházela po městě s rodiči a v malém obchodě si všimla krásného klavíru. Klavír vypadalo starožitně a používaně.
Dívka prosila rodiče, aby jí klavír koupili a mohla na něj hrát doma. Nakonec to její rodiče vzdali a zeptali se majitelky, kolik stojí.
Majitelka byla stařena, která jim poté řekla, že jen pár stovek dolarů. Rodiče dívky souhlasili, že jí klavír koupí. Ten jim poté dovezli zdarma až do domu.
Jakmile klavír dorazil, dívka na něj hned chtěla hrát. Rodiče pozvali příbuzné, aby se na ni přišli podívat. Sedla si ke klavíru a začala hrát. Ale v polovině ucítila ostrou bolest v prstech. Jako bodnutí jehly.
Dívčini rodiče nechtěli zklamat své příbuzné, tak ji nakázali, ať hraje dál. Když příbuzní odešli, dívka byla velmi unavená a usnula.
Příštích pár týdnů dívka hrávala asi půl hodiny denně. Pokaždé když hrála, bylo jí nepohodlně a cítila v prstech ostrou bolest a někdy se dokonce zhroutila vyčerpáním. Ale hrála dál.
Jednoho dne, když hrála, tak si všimla, že jedna z kláves je poškozená. S rodiči to odnesla ke stařeně, která nabídla, že to opraví zadarmo. Požádala je, ať odejdou z obchodu, protože to možná nezabere, pokud nebudou zatažené záclony.
Brzy se žena vrátila a řekla, že klavír je spravený. Rodiče ho odnesli domů a dívka hrála dál. Za pár týdnů hodně zhubla. Ruce a nohy měla tenké skoro jako kosti a tváře měla propadlé. Jedna z kláves se znovu poškodila a rodiče přivezli klavír, aby to žena opravila. Znovu zatáhla záclony a začala s opravami.
Otec zvědavě odtáhl jednu záclonu a nakoukl do obchodu. To, co viděl ho šokovalo. Stařena zvedla víko klavíru a strčila dovnitř ruku. Ven vytáhla velkou sklenici plnou červené tekutiny, kterou dychtivě vypila. Uvědomil si, že je to krev a zavolal policii. Ale když přijeli, stařena nebyla nikde k nalezení.
Otec byl mechanik, tak rozložil piano a zjistil, co se stalo. V klávesách byly duté mikroskopické jehly. Pokaždé, když dívka hrála na piano, jehly jí vysávaly trochu krve z prstů.
Krev protékala trubkami do speciální sklenice, která udržovala buňky naživu. Jakmile sklenice byla plná, klavír zablokoval jednu klávesu. Když rodiče přivezli klavír k opravě, žena tajně krev vypila a dala sklenici zpátky do „spraveného" nástroje.
Rodiče rychle piano prodali, asi za padesát dolarů. Dívka utrpěla velkou ztrátu krve a trpěla trvalým poškozením kostí. O pár týdnů později zemřela na infekci. Její oslabená kostní dřeň už nedokázala produkovat další bílé krvinky, které by bojovali s bakteriemi.
Starou ženu nikde nenašli. Policisté v obchodě našli tajný únikový východ, z čehož vyvodili, že utekla, zatímco otec volal policii. Dívku pohřbili na hřbitově u kostela v centru města.
https://creepypasta.fandom.com/wiki/The_Piano
ČTEŠ
Děsivé Příběhy z Mikrovlnky
HorrorMikrovlnky jsou velmi všestranná věc. Můžete do nich například strčit banán, a pak možná vytáhnete ven rosolovitou, zelenou hmotu, anebo si v ní prostě ohřát jídlo. Věděli jste třeba, že pomocí mikrovlnky můžete cestovat časem? My však časem cestova...