Byl jsem v mém pokoji a dělal typické věci, co dělá doma normální teenager; zůstával dlouho vzhůru, surfoval po internetu a pozornost věnoval jen svému monitoru. Bylo brzo ráno, asi dvě hodiny a všichni v domě kromě mě už spali. Pokoj byl hezký a bylo něm teplo, přestože venku byla zima, jelikož jsme si minulý týden nechali vyměnit okna. Přicházeli jsme o teplo, hlavně v mém pokoji, ale teď krutý chlad zůstal venku.
Nepamatuju si, co jsem dělal. Myslím, že jsem na to ve strachu zapomněl. Uslyšel jsem u okna zvuk. Ne zvuk brouka narážejícího do skla. Ne, tohle byl divný zvuk, bušení, něco, co jsem nikdy předtím neslyšel. Zpočátku jsem na to nemyslel. Možná to bylo proto, že jsem opravdu myslel, že to nic není, anebo jsem nechtěl zjistit, co to je. Nevím, ale chvíli jsem jen tak seděl a poslouchal to. Bylo to naprosto rytmické. Buch, buch, buch. Trvalo to asi jen patnáct sekund, a pak to přestalo. Otřásl jsem se, ale mávnul nad tím rukou. Další hodinu nebo dvě jsem strávil u počítače a snažil se nekoukat na okno. Pak jsem vypnul počítač a upadnul do neklidného spánku.
To ráno poté, co vysvitlo slunce, věci, co dělají v noci bordel si šly ve dne dělat, co chtěly. Přešel jsem k oknu a pár minut se snažil napodobit zvuk, který jsem slyšel. Ťukal jsem na okno, bušil do něj nějakými měkkými věcmi, odemknul ho a zamknul, ale ani za nic jsem nemohl zjistit, co vydávalo ten zvuk. Vůbec nic tomu nebylo podobné. Myslel jsem, že to asi byla náhoda a až do tohohle večera bylo všechno normální.
Táta se vrátil domů z práce jako obvykle a řekl si, že v domě je trochu dusno, tak šel do mého pokoje a otevřel okno. Žijeme v Texasu, takže zimní večery jsou celkem příjemné, jako třeba tenhle. Nikdy předtím jsem si víc nepřál být hluchý.
Než táta otevřel okno, zapomněl ho předtím odemknout, a když za něj zatáhl vydalo to ten samý zvuk, jaký jsem slyšel minulou noc.
Moje okna mají kliku jen zevnitř.
https://www.creepypasta.com/window/
ČTEŠ
Děsivé Příběhy z Mikrovlnky
HorrorMikrovlnky jsou velmi všestranná věc. Můžete do nich například strčit banán, a pak možná vytáhnete ven rosolovitou, zelenou hmotu, anebo si v ní prostě ohřát jídlo. Věděli jste třeba, že pomocí mikrovlnky můžete cestovat časem? My však časem cestova...