Matka s otcem se rozhodli, že potřebují přestávku a moc spolu sami nebyli od doby, co se jim narodil syn Toby. Chtěli jít večer ven, na večeři, možná do kina a do místního hotelu, aby Tobymu mohli dát i malého brášku nebo sestřičku. Zavolali paní na hlídání, které nejvíc věřili, ta ale už ten večer něco měla. Ale řekla jim o své dobré kamarádce Opal a říkala, že jí můžou věřit. Mluvili s novou hlídačkou a řekli jí, ať nepřijede později než v půl sedmé, tak, aby rodiče mohli vyrazit brzy.
Když byli rodiče připraveni, Toby ležel na zemi a žvýkal kousací kroužek. Krátce po 18:20 kolem dveří prošel otec a viděl ve dveřích starou ženu v houpacím křesle, jak se zády otočená ke dveřím dívá na dítě. Otec byl lehce vyděšený, jelikož mu manželka neřekla, že hlídačka už přijela. Mluvil s ní, zatímco si v zrcadle upravoval kravatu.
„Omlouvám se, neslyšel jsem vás přicházet. Vážíme si toho, že jste přišla poté, co jsme vás tak narychlo zavolali. Manželka pro vás do trouby dala nějaké kuře. Čísla do hotelu a restaurace máte na kuchyňské lince, pokud nám budete potřebovat zavolat. Vrátíme se asi v devět ráno."
„Sbohem Toby, mám tě rád."
Rozběhl se chodbou a dolů po schodech, kde se potkal se svou ženou, která se ho zeptala, „Kde jsi byl, miláčku?"
„Ale nic, jen jsem dával hlídačce instrukce. Teď bychom si měli pospíšit, abychom tu rezervaci stihli včas," odpověděl, vzal si kabát a odemkl dveře.
Posadili se do auta, a tak spěchali, že si ani nevšimli, že patnáct sekund poté, co vyjeli se u jejich domu zastavilo druhé auto. Užívali si nejlepší noc v životě. Manželka se trochu začala bát poté, co zavolala domů a nikdo to nezvedl. Manžel ji uklidnil, přitáhl ji do postele a začal ji líbat na krk.
„Nebo miláčku. Je to starší paní a je skoro deset hodin, už určitě dala Tobyho spát."
-----
Ráno se nasnídali, dojeli domů a na dveřích našli vzkaz. Stálo tam:
„Přijela jsem v půl sedmé, jak jsme se domluvili, ale nikdo nebyl doma. Pokud jste si naplánovali něco jiného, ocenila bych, kdyby mi někdo zavolal.
Opal."Manžel se zmateně podíval na svou ženu, která si zvedla ruku k ústům a zbledla. Rozrazila dveře a začala volat na svého syna. Nikdo jí neodpovídal, vlastně se v domě neozýval žádný zvuk a vzduchem se nesl jen pach spáleného masa. Vyběhla po schodech a manžel do kuchyně, která byla naplněná kouřem. Vypnul troubu a pomocí chňapek vzal pekáč, ze kterého se kouřilo a spálené maso v něm vyklopil do umyvadla. Manželka přišla do kuchyně a rozbrečela se.
„Není tu! Toby je pryč! Vzala ho!"
Manžel ji objal, zatímco brečela. Potom si všiml krve na víčku odpadkového koše. Zvedl se mu žaludek, když pustil svou ženu a otevřel koš. Vydechl, když si uvědomil, že je to jen kuře, co udělala jeho žena. Až potom vykulil oči a zděšeně vykřikl. Když se k ní otočil, ve spálených zbytcích masa v troubě si všiml roztaveného kousacího kroužku.
https://www.creepypasta.com/chicken-dinner/
ČTEŠ
Děsivé Příběhy z Mikrovlnky
HorrorMikrovlnky jsou velmi všestranná věc. Můžete do nich například strčit banán, a pak možná vytáhnete ven rosolovitou, zelenou hmotu, anebo si v ní prostě ohřát jídlo. Věděli jste třeba, že pomocí mikrovlnky můžete cestovat časem? My však časem cestova...