Doktor, İyi değilim... Bölüm 25

413 118 154
                                    




Merhaba,

Biraz duyguların itiraf edildiği, samimi ve yumuşacık bir bölüm sizleri bekliyor. Oylarınız ve yorumlarınız için çok teşekkürler.

Keyifli okumalar

**************************&********************************

    İnci biriyle dertleşmek istiyordu. Pelin nişan- düğün hazırlıkları nedeniyle çok meşguldü. Daha şimdiden gelinlik modelleriyle ilgili neredeyse beş yüz modelden oluşan bir dosya hazırlamıştı. O yüzden Burcu'ya gitmeye karar verdi. "Aslan'ı da görmüş olurum" diye düşündü.

Aslan heyecanla İnci'nin gelmesini bekliyordu. Amcası ona bir görev vermişti. Yeni ajan olarak görevini başarıyla yapmalıydı. İnci'yi koşarak karşıladı. Kadında ona sevgiyle sarıldı.

Burcu onları özenle hazırlanmış çay masasına davet etti.

"Bardakta mı alırsın, fincanda mı İnci'ciğim?"

"Bardakta tercih ederim, teşekkürler. Dün akşamdan sonra çayı daha çok seviyorum..."

"Hayırdır, n'oldu akşam? Nasıl geçti randevun?" soruyu Burcu sormuştu ama Aslan dikkat kesilmişti hemen.

"Çok eğlendim. Son dönemde hiç bu kadar gülmemiştim. Dedeme bu çılgın fikrinden dolayı gerçekten minnettarım."

"Aman ne kadar güzel, kadınları güldürebilen erkeklere bayılırım," onları dikkatle dinleyen oğlana döndü.

"Aslancığım, hadi sen odana çık. Ben sana oraya süt ve sandviç göndereyim."

"Anne, biraz daha kalayım, İnci'yi artık başkalarıyla paylaşacağım. Bu çok zor bir durum," annesinin dayanamadığı masum bakışlarını yapmıştı.

"Aslancığım, seni kimseye değişmem, merak etme.  Hem bak nasıl bir karar verdim biliyor musun? Eğer ikinci kez randevuya çıkma durumu olursa ki bu o kişiyi beğendiğim anlamına geliyor, randevuya ikimiz gideceğiz. Adayımız ikimize birden harika bir gün geçirtmek zorunda. Böylece hem çocuklarla nasıl iletişim kurduğunu göreceğiz hem de benim en iyi dostumla nasıl geçiniyor, bakacağız," çocuğa göz kırptı.

"Gerçekten mi? Bu çok güzel bir fikir İnci ama umarım kimseyle ikinci randevuya çıkmazsın," dedi Aslan üzgün bir şekilde.

"Şişt, hadi bakalım odana Aslan Bey," dedi Burcu. Çocuğunun bu romantik hallerine üzülüyordu.

Aslan odasına çıkınca İnci çayını içerek anlatmaya başladı.

"Sarper çok eğlenceli bir adam ama farklı hayalleri var. Hatta yurt dışında yaşamak istiyor. Şimdiden Amerikan vatandaşı olmuş bile. Hayatında en sevdiği şey kahve ve bütün gece boyunca kahve ile ilgili inanılmaz bilgiler edindim. Hikâyeler dinledim. Ama ben yabancı ülkede yaşamak istemiyorum. Ülkemi ve çayı seviyorum. Evet, çaycıyım ben. Eğitim için, tatil için yurtdışına gidilir ama tamamen bu ülkeyi bırakıp gitmek bana çok uzak. Çok hoş sohbet, çok eğlenceli ama bir koca adayı değil. Geriye kaldı on dokuz..."

"İnci, ciddi ciddi on dokuz kişiyle daha görüşecek misin?"

"Evet, böyle bir şans bir daha başıma gelmez. Bütün bunlar gerçek değil, sürreal bir durum. Dedemin yanlış ilaç aldığını ve kısa bir süre sonra normal haline geri döneceğini düşünüyorum. Son dönemdeki bu iyi, sevimli halleri hiç kendisi gibi değil yani. Bazen onu sarsıp Deli Deha'yı geri ver demek istiyorum"

"Aman canım, bence sesini çıkarma. Bak hayatının deneyimini yaşıyorsun. Yanına erkek sinek gelemezdi eskiden."

İki kadın anlayışla karşılıklı gülüştüler.

Meleğin KanatlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin