Legolas a csapat élén szelte át a dombos vidéket. Dél körül járt az idő. Már egy napja volt, hogy Míriel elment. Még egy nap, és odaérnek Gelladirba. Siettek. Legolas megérezte, hogy az orkok a nyomukban vannak. Tudta, hogy az elorteniek nem nyerhették meg a csatát. Bűntudata volt amiatt, hogy nem maradt ott velük. De tudta, hogy az ő feladata az, hogy elvezesse a többieket Gelladirba. A csapat élén haladt, az utat mutatva.
Egyszercsak megtorpant. Hátrakapta a fejét. Az emberek elhaladtak mellette. Ő a távolt kémlelte. Távollátó képességét bevetve fürkészte a mögöttük lévő dombos pusztaságot. Hegyezte a fülét. Majd hirtelen elkiálltotta magát.
-Gyerünk, gyorsan! Fussatok! A nyomunkban vannak!
Az emberek futni kezdtek. Gyorsan szedve a lábukat hadtak előre. A tünde hátrapillantott futás közben. Megállt. Az emberek tovább futottak. Legolas kifeszített íjjal várt. Hamarosan az egyik domb tetején meg is jelent 15 warg, a hátukon egy-egy orkkal. Mikor meglátták az embereket, elindultak gyorsan lefelé a dombról. A herceg lőtt. Az egyik warg elesett, és legurult a dombról. Utána még másik két dög is követte a példáját, mikor nyílvessző találta el őket. A többiek viszont leértek az emberekhez, akik kétségbeesetten rohantak. Legolas rávetette magát a mellette elhaladó orkra. Leszúrta, majd kardját beleállította a warg fejébe. Leugrott róla, és lelőtt egy éppen az emberekre támadó farkast. Az egyik hátas nekirontott. Legolas beledöfte kardját, de a warg elsodorta. Az ocsmány állat átszaladt rajta. A tünde tehetetlenül gurult a testes állat lábai előtt. Mikor az átugrott rajta, még gurult néhányat. A warg eldőlt, és bennemaradt a homlokában a tündekard. A herceg nagy nehezen feltápászkodott. Íjához nyúlt. Az orkok utolérték az embereket. Bekerítették őket. Legolas rájuklőtt. Az egyik ork lefordult a hátasáról. A gazdátlan warg nekirontott a csapatnak. Felugrott. Ám mire leérkezett, csak az élettelen teste gurult oda az elorteniek lábához. Nyakából egy nyílvessző állt ki, de ez nem Legolas nyila volt.
Míriel vágtatott le az egyik dombról. Gelladir felől érkezett. Kezében tartotta íját, és lovaglás közben tizedelte a támadókat. Közben Legolas odafutott az emberekhez, és letámadta az egyik wargot. Míriel odaért az orkok gyűrűjéhez. Az orkok nekitámadtak az elortenieknek. A tündelány lovastul rontott rájuk. Egyiket menet közben lefejezte, másikat pedig lovával tiporta le. A ló erős rúgása alatt a warg ősszeroskadt. Már csak két farkas maradt, ezek menekülőre fogták. Legolas lelőtte az egyiket, a másik nyomába Míriel indult. Gyorsan vágtatott. Mikor utolérte az orkot, leszúrta volna, de az ocsmányság átugrott a lovára. Dulakodás kezdődött. Az orkfajzat vicsorogva lelökte a tehetetlen tündelányt. Míriel lefordult a lóról, de lábával megkapaszkodott. Gyors lendületet vett, és visszahúzta magát. Azzal a lendülettel lelökte az orkot, de ő is leesett vele. Gurultak néhányat a lendülettől, de mire megálltak, Míriel az orkkon térdelt, kardja pedig tövig volt szúrva a támadó szívébe. A tündelány felpattant, és íját megfeszítve végzett a távolodó warggal. A ló megállt, és visszafordult. Míriel visszament az orkhoz, kihúzta belőle a kardját, majd felpattant a lovára és visszatért a csapathoz.
Mikor odaért az emberekhez, aggódva mérte fel a károkat. Senki nem halt meg, csak néhányuknak volt sebe, a wargok karmolásai miatt. A tündelányhoz Legolas lépett oda. A vállára tette a kezét, mire Míriel megfordult. Örömmel nyugtázta, hogy a herceg jól van.-Köszönöm Míriel! -szólt Legolas- Ha te nem jössz, nekünk végünk.
Míriel elmosolyodott.-Megéreztem, hogy bajban vagytok. Siettem, ahogy csak bírtam. Reméltem, hogy időben érkezem. El nem tudtam volna képzelni, mi lesz, ha elkések. -mondta a tündelány és lehajtotta a fejét.
Legolas a lány állához nyúlt, és felemelte a fejét. Míriel így hercege szemébe nézett.
-Te mindent megtettél. És megmentettél minket.- szólt a lány szemébe nézve.
Elmélyedt az égszínkék szempárban. A rabjává vált. Elvarázsolták a lány gyönyörű íriszei. Míriel halványan elmosolyodott, mire Legolas föleszmélt, és leeresztette a kezét. Míriel az emberekhez sétált, Legolas pedig követte őt.
Ideje volt továbbmenni.
YOU ARE READING
Mirkwood az otthonom //Befejezett//
Fanfiction-Már nem számít! Ez nem rólunk szól! Én láttam őket, rengetegen vannak! Az emberek veszélyben vannak! Figyelmeztetni kell őket! És ha ennek az az ára, hogy száműznek, hát legyen! Én megszökök! -És én segítek neked... ___________________ -Hát akkor...