Sziasztok!

444 26 28
                                    

Mae gowannen!

Nos, igen, végére értünk a történetnek. Szeretném összefoglalni, hogy mi is történt.

1. fejezet: Az Öt sereg csatája:
Mivel nem vagyok vak, tisztában vagyok vele, hogy ez a rész szörnyűre sikeredett. De talán be lehet tudni ezt annak, hogy ez volt az első fejezet. A legelső amit valaha írtam. Itt ugye szembesülünk tömören a Hobbit- Az öt sereg csatája című film történéseivel. Szörnyű, szóval lépjünk tovább.

2. fejezet: A csata:
Ez már egész jól sikerült, az előzőhöz képest. Itt kezdődik Míriel szereplése a történetben. Megírtam, hogy hogyan harcol, hogy tehetetlenül fekszik egy warg alatt és még a szöszke is felbukkan néhány pillanatig.

3.fejezet: Otthon:
Ez a fejezet könnyedd hangulatban zajlik. Míriel túlélte a csatát, a barátnője meggyógyította, így a betegszobában hallgathatjuk a beszélgetéseiket. Vidám rész, talán az utolsó teljesen mosolygós.

4. fejezet: A megbízás:
Ez a rész elég semmilyen. Nagyon nincs benne izgalom. De cserébe megtudhattuk, hogy elkezdődik Míriel kalandja. Egy év tétlenkedés után újra feladatot kap.

5. fejezet: A hegyen innen:
Emögött a nagyon kreatív cím mögött valójában a tündelány kalandjának a kezdete áll. Itt elindul a különítmény, hogy megnézzék Malgolort, a várromot, hogy valóban orkok tanyáznak-e ott. Felmennek a hegy tetejére, megszállnak egy barlangban, de mozgást észlelnek, így tovább indulnak.

6. fejezet: a hegyen túl:
A csapatból már csak 4 fő halad a várrom felé, ugyanis a többieket hátrahagyták. Néhány ork megtámadja őket, Hirion megsebesül, így a negyedik tag visszaviszi a lovakhoz. Már csak Legolas és Míriel maradtak, rajtuk a világ szeme, ők mennek be Malgolor falai közé.

7. fejezet: Malgolor:
A vár elött a két tünde szembesül az orkok létszámával, de bemennek, hogy bent is körülnézzenek. Kettéválnak, úgy néznek körül a kihalt termekben. Míriel alatt bestakad a rozoga padló, orkok százai közé esik. Nagy bajban van.

8. fejezet: A menekülés:
Amint a címből is láthatjátok ez a fejezet a szökésről szól. Legolas kimenti a tündelányt, menekülőre fogják. Miután sikeresen lerázták az orkokat, szembesülnek a lebukásuk következményeivel. Míriel szörnyen csalódott.

9.fejezet: Az ítélet:
Hazatérve a király elé állnak, aki megvonja főhősnőnktől a harcolás jogát. Míriel teljesen maga alatt van.

10. fejezet: Az utolsó pillantás:
Míriel élete legnagyobb döntését hozza meg. Tudja, hogy az orkok, miután a tündék tudomást szereztek róluk, nem várnak sokat, mielőbb támadnak. El kell döntenie, hogy a saját jóléte, otthona, vagy a veszélyeztetett városok figyelmeztetése fontosabb. Mert tudja, hogy senki más nem teszi meg ezt helyette, így neki kell. Egyértelmű a döntése. Megszökik.

11. fejezet: Elorten:
Legolas, aki szintén érzi a dolgok súlyát, utánamegy, ha másért nem, azért, mert nagyon megkedvelte a tündelányt. Először Elortent figyelmeztetik a bajra, a kis várost ami legközelebb fekszik Malgolorhoz. Az uralkodót kisebb viszályok után elteszik láb alól és a kezükbe veszik az irányítást. A férfiakat harcba fogják, a nőket kimenekítik.

12. fejezet: A figyelmeztetés:
A menekülőkkel megy a két tünde, Míriel előremegy figyelmeztetni a legközelebbi várost a veszélyre. Megismerkedünk az új várossal, Gelladirral és az uralkodónőjével, Annissal.

13. fejezet: Esély nélkül:
Nos, igen, az első szomorú rész. Az egész a halálról szól. Arról, hogy az elorteniek hogyan küzdenek a 100-szoros túlerővel és hogyan halnak meg mind egy szálig.

Mirkwood az otthonom //Befejezett//Où les histoires vivent. Découvrez maintenant