Legolas sorban végezte ki a közeledő orkokat. Mikor felnézett, különös dolgot vett észre. A folyón lefelé vagy száz csónak sodródott. Fedélzetükön orkok álltak, felfegyverkezve. Vészesen közeledtek a város alatt átfolyó csatornarendszer felé. Legolas megiramodott, utat tört magának az orkok között. Mikor elért az Anduinhoz, felugrott az egyik csónakra a hajósor közepén. A hajóban ülőket belökte a vízbe, elővette az íját, és rekord gyorsasággal kezdte kilőni a mögötte haladókat. Csak akkor hagyta abba, amikor nyílvesszői elfogytak, és már csak nagyságrendileg 20 hátul haladó hajóban maradtak ellenséges harcosok. Előkapta a kardját és átugrott az elötte sodródó ladikra. A négy benne ülő ocsmányságból kettőt egyszerűen csak belerúgta a hömpölygő folyóba, a másik kettőt meg leszúrta. Lendületet vett, és már ugrott is át a következő csónakra. Kardjával hárította az orkok vágásait, majd leszúrta őket.
Hajóról hajóra haladt, kivégezve az abban tartózkodókat. Egyszercsak a a hajókaraván megállt. Egymásnak torlódtak a ladikok. Legolas rögtön megértette, hogy mi történt. A külső városfalnál egy vasrács állta útját a behatolóknak.
Az egyik ocsmányság kihasználva a hajók közelségét, rávetődött a tündére. Legolas lelökte magáról, majd egy mozdulattal lefejezte.
Az orkok elővették a fegyvereiket és verni kezdték a rácsot. Legolas szeme összeszűkült, ahogy meglátta, hogy a rács kezd behorpadni. Nem maradt sok ideje. Már nem törődött az ocsmányságok kiiktatásával. A hajók oldalára lépve ugrált végig a ladikok között. Vagy 20 csónakot hagyott el, mire elért a rácshoz. Nekiállt lekaszabolni az orkokat. A rács már teljesen behorpadt. A tünde villámgyorsan szúrta le a támadókat, de mindig jöttek újak. A hátsó csónakokból előremásztak az orkok és rátámadtak Legolasra. A tünde védekezett, de az egyik ocsmányság megvágta a combját. Fájdalom hasított a lábába. Odafordult, és elvágta az orkfajzat torkát. Hirtelen egy másik hátulról rávetette magát, és lerántotta a víz alá. A tündét váratlanul ért a támadás, így kevés levegője volt. Az ork a nyakába csimpaszkodott, és elővette a kardját. Legolas gyorsan cselekedett. Kardját a támadója hasába döfte, majd úszni kezdett fölfelé. De az áramlat elragadta, és nekilökte a rácsnak. Lába erősen csapódott a víz alatti vasnak. A tünde a sebéhez kapott és kínjában felüvöltött. Buborékok hagyták el a száját. Mire észbekapott, már alig maradt levegője. Kétségbeesetten úszni kezdett fölfelé. Éppencsak kidugta a fejét a víz alól, máris rávetette magát egy ork. Legolasnak sikerült vennie egy nagy levegőt. Alámerültek, és dulakodni kezdtek. A tünde kicsavarta az ork kezéből a kardot, majd elvágta a torkát. Ő maga meg úszni kezdett lefelé. Az ár újból a rácshoz sodorta, de most kitámasztotta magát a kezével, és elkezdett a vas mentén ereszkedni lefelé. Szerencsére sejtései beigazolódtak, és a folyó medréig nem ért le a rács. A tünde átúszott alatta, és elrúgta magát a földről. Nem törődve a combját égető fájdalommal, úszott a távoli felszín felé. Már majdnem felért, mikor a rács átszakadt, és a csónakok bejutottak a város alá. Az egyik ladik alja ellökte a tündét, aki nekicsapódott a várost tartó cölöpök egyikének. Összeszorított fogakkal úszott felfelé, vetekedve az árral. Utolsót rúgott a lábával, és felért. Vizet köpködve kapkodott levegő után. A víz egyre beljebb sodorta a város alatt. Az orkok vicsorogva haladtak előre, majd egy egy helyen megálltak, és egymásra mászva felkapaszkodtak a hidakra. Vagy kétszáz ork mászott fel az utakra. Fáklyákat vettek elő, és gyújtogatni kezdték a házakat. A várfalon levő katonák észrevették ezt, és íjaikat megfeszítve vártak. Az ocsmányságok elindultak a várkapu felé. Az íjászok ellőtték nyilaikat a rohanó orkokra. Azok megtorpantak, és összeestek. Az íjászok újra lőttek, és megint egy sor orkfajzat esett össze. Csak néhányuknak sikerült eljutni a kapuig, ahol már az íjászok nem tudták őket leszedni. A várban lévők tanácstalanok voltak. Végül kinyitották a kaput, és beengedték azt a pár orkot. Azok berohantak, egyenesen a katonák karjaiba. Pár másodperc múlva már híre-hamva sem volt a behatolóknak. A kaput visszazárták a vesztükbe rohanó ocsmányságok mögött.
Kint a csatatéren erősen megcsappant az ellenség száma. Már majdnem kiegyenlítődött a két sereg aránya. De ekkor váratlanul egy kürt hangja zengte be a levegőt. Az ellenség kürtje volt.
Visszavonulót fújtak.
YOU ARE READING
Mirkwood az otthonom //Befejezett//
Fanfiction-Már nem számít! Ez nem rólunk szól! Én láttam őket, rengetegen vannak! Az emberek veszélyben vannak! Figyelmeztetni kell őket! És ha ennek az az ára, hogy száműznek, hát legyen! Én megszökök! -És én segítek neked... ___________________ -Hát akkor...