Nem rész

567 31 8
                                    

Sziasztok!

Nos, bevallom nektek, hogy ide már elkezdtem írni a következő részt. Csak időközben rájöttem, hogy nem megy. Képtelen voltam írni. Kitöröltem amit írtam, és elkezdtem ezt írni.

A lényeg az, hogy szeretnék egy kis szünetet tartani. Nemrég visszaolvastam egy sztorit, melyet még én írtam kb 1 évvel ezelőtt. Ezt csak magamnak, és a legjobb barátnőmnek írtam. Ez is hasonló volt, csak ebben a főszereplő szemszögéből írtam, és itt már nem nagyon voltak háborúk. És hát be kell valljam, hogy rengeteget vigyorogtam rajta. Tele volt poénokkal, a főszereplő gondolatai is viccesek voltak. De a szomorú részek is jól meg voltak írva. Miután elolvastam, visszagondoltam erre a történetre, amit itt írok. Elborzasztó volt. Rájöttem mennyire rossz amit írok. Olyan semmilyen. Semmi vicces, semmi izgalmas, semmi szomorú... Főleg azok a részek amelyeket a közelmúltban írtam. Nagyon szárazak. Szörnyű. És ahhoz képest az egy évvel ezelőtti történetemhez képest.... Óriási visszafejlődés.

Én eddig hetente két részt is raktam ki. Általában szerdán, és vasárnap. És most valahogy úgy érzem, bármennyire is szeretnék most szerdára is írni, nem megy. Nem látom értelmét. Bevallom, a legutóbbi résznél, amikor átolvastam, mielőtt kitettem volna, konkrétan egy egész hosszú szövegrészletet úgy olvastam el, hogy semmit nem jegyeztem meg belőle... Mert máson gondolkoztam. És, ha még nekem, ennek a sztorinak az írójának is dög unalom amit olvas, az elég nagy visszaigazolás, hogy rossz amit csinálok.

Tehát. Szeretnék tartani 1-2 hét szünetet, hogy összeszedjem magam, inspirálódjak, és megírjak egy jobb sztorit annál, mint amit jelen pillanatban tudnék kreálni.

Kezdem észrevenni, hogy kiveszik belőlem a kreativitás... És ezt szörnyű beismerni. De egy évvel ezelőtt még rengeteg ötletem, fantáziám volt. De most... Csak sínlődök. És volt, hogy megakadtam úgy, hogy fogalmam sem volt, mit írjak. Lehet, hogy azért, mivel nincs elég időm kitalálni. Úgyhogy azt is bevezetném, hogy mikor elkezdem újra írni, akkortól hetente csak egy rész lesz.

És már csak annyit szeretnék mondani, hogy aki olvassa a történetem, és netán tetszik neki, akkor nyomjon rá a vote-ra. Mert eddig nem igazán kaptam ilyen jellegű visszajelzést. Pontosabban kaptam, és ez elég negatív. Persze nagyon köszönöm Laeriel-nek, és MrsTelcontar-nak, akik mindig támogattak engem a kommentjeikkel, és a csillagaikkal. Szóval szeretném kérni, hogy ha lehet, kommenteljetek majd valamit a részeim alá. Köszi!

Tudom, hogy eddig még sosem szóltam hozzátok, mint író. Tudom, és sajnálom. Ezentúl törekedni fogok, hogy mindig írjak valamit a sztorijaim elejére, vagy a végére. Sok mindenben válltoztatnom kell majd. Úgyhogy, ha van valami kivetnivalód, vagy ötleted, hogy min válltoztassak, akkor kérlek szépen, hogy írd meg kommentben. 😊Ezalatt a két hét alatt várom a kommenteket, hogy mit szeretnétek. Megpróbálok változtatni.

És még valami. Tudom, hogy nem sokan olvassátok a sztorim, de ez nem baj. Az majd úgyis olvasni fogja, akit érdekel. Csak azt szeretném mondani, hogy ezt a történetet nem szeretném befejezni. Mivel az is fontos, hogy én élvezzem amit írok. És amíg lesz akár egy ember is, aki olvassa, addig írni fogom.  Szóval most is csak szüneteltetem, nem szeretném befejezni.

Köszönöm a megértéseteket! Várom a kritikus kommenteket! Hamarosan akkor találkozunk!

Bye! 😘

Mirkwood az otthonom //Befejezett//Where stories live. Discover now