2.bölüm

18K 537 197
                                    

İyi okumalar.

:)

Kitabımızın yeni ismi İMKANSIZ dır.❤















"Anladım öğretmenim " öğretmenim kelimesini bastıra bastıra söylemiştim.

Sınıfa baktığımda sessizlik içinde konuşanlar vardı bazıları benim durumuma gülüyorlardı.

Hoca anlamış olucakki yerinden kalkıp "sen geçebilirsin "diyerek oturmamı söylemişti.

Hızlıca tuğba'nın yanına oturup hocanın ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.

Sınıfa tekrar bakınca bazı kızlar hocaya hayranlıkla bakıyorlardı ne şimdi bu kızların yaptığı kısacası edepsizlik resmen hocanın içine düşüceklerdi.

"Gençler sessiz olun" sınıftan bakışlarımı ayırıp sesin geldiği yöne baktım.

"Hocam biraz kendinizden bahseder misiniz ?" eslem bu soruyu sorar sormaz sınıftaki uğultu kesildi demekki herkez bu soruyu bekliyormuşcasına hocaya bakmaya başladılar.

"Birincisi hoca değil öğretmenim bu herkez için geçerli gençler ikincisi ise parmak kaldırmadan konuşmayın"

Eslem bu sefer parmağını kaldırıp izin isteyerek aynı soruyu yeniden sordu anlaşılan cevabını almadan bırakmıyacaktı peşini .

"Öğretmenim sizi ilk defa bu okulda görüyoruz sizi tanımak isteriz " diyerek hocaya bakmaya başladı.

"Şöyle yapalım o zaman siz soru sorun bende cevaplayım"

Bu sefer melisa parmağını kaldırıp izin istedi.
"Öğretmenim adınız nedir?"

"Yiğit HAZNEDAROĞLU" der demez sınıfta yeniden uğultu oluşmaya başladı.

"Ay asya çok havalı bir soyismi var dimi " yanımdakine bakıp sadece "hıhı"diyerek geçiştirdim.

Beyza parmak kaldırarak izin istedi "peki yaşınız kaç ?"

"23 yaşındayım " sınıf hayranlıkla hocaya bakıyordu.

Kulağıma ay çok yakışıklı, çok genç, soyismi çok havalı değilmi ya diye sesler iştiyordum.

"Pekala gençler ben kendimi tanıttığıma göre sıra sizde " ilk sıradan başlıyarak kendimizi tanıttırıyordu.

Sıra bana geldiğinde yavaşça ayağa kalkıp konuşmaya başladım.

"Asya ÖZDEMİR " diyerek yerime oturcakken beni durdurdu.

"Dur daha fazla kendini tanıtman gerekmezmi mesela okulun sahibinin kızı olduğu en çok kullandığın kelimenin öküz olduğu karşı taraftakiyle nasıl iletişime geçebildiğini " bunları söylerken ağzım açık şekilde dinliyordum.

"Ne güzel öğretmenim iki dakikada öğrencinizi tanımışınız bravo valla bence bu sınıftaki herkezi tanırsınız haa bide öğretmenliğinizin kaç yılındasınız ?"

Bana anlamayan gözlerle bakarak "bu ilk "dedi.

"Bu sınıfa gelmeyle çok hata yapmışsınız bir de ilk yıl olunca vah vah üzüldüm kısacası sizin için yazık olmuş size hocam ay pardon öğretmenim " diyerek yerime oturdum.

Hoca sınıfa döndüğünde herkez "hocam sizce ben nasıl biriyim beni de tanıtır mısınız ?" diyerek soru sormaya başlamışlardı.

Zafer benimm..

Hoca bir bana bakıp 'sen bittin ' imasıyla birde sınıfa bakıp soruların cevaplarını vermeye çalışıyordu.

Neredeyse ilk dersimiz böyle geçmişti ve sonunda matematik dersi bitmişti.

İMKANSIZ ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin