36. BÖLÜM ( ACI )

2.2K 101 35
                                    

Kitabımızın yeni ismi İMKANSIZ

Vee yeni bölüm karşınızda💜

Instagram'dan grup açıyorum gelmek isteyenler bu yazının altına kullanıcı adlarını yazsınlar🌹

Instagram kullanıcı adım: _arzusagdic_

Sınır: 70 vote 130 yorum🌹🌹🌹 ( BOL BOL YORUM YAPARSANIZ BENİ ÇOK SEVİNDİRMİŞ OLURSUNUZ, YORUMLARINIZA CEVAP VERECEĞİM )























& YİĞİT'DEN &

Menemeni masaya koyduğum da Asya'da yukarıdan gelmişti.

"Herkes geliyor" demesiyle kafamı tamam anlamında salladım.

Birden telefonuma mesaj gelmesiyle ekrana baktığım da kaşlarım istemsizce çatıldı.

GÖNDEREN : BÜYÜK ABİ

Yiğit Bey beni hapishanende tutmak neymiş bunun hesabını ödeyeceksin bak ben sana birşey daha diyeceğim Asya var ya hani sevdiğin kız onun küçük kız kardeşi bende Şirin yanımda.

Lan o şerefsiz ne demişti daha demin.

Bunu Asya duysa çok kötü olurdu.

"Ne oldu Yiğit ?"  Asya'ya baktığım da cevap vermemi bekliyordu.

"Hiç bir şey sadece şirket ile ilgili bir sorun var" biliyorum yalan söylemek çok kötü bir durumdu ama Asya'nın üzülmesini istemiyordum.

"Bir telefon etmem lazım geliyorum şimdi" diyerek mutfaktan çıkıp oturma odasına gittim ve hemen Mert'i aramaya başladım.

Üçüncü çalışta telefon açıldı.

"Alo Mert "

"Yiğit, hayırdır beni aramazdın sen yoksa özledin mi ?" diyerek gülmeye başladı.

"Mert, Şirin nerede biliyor musun ?"

"Şirin odasında oynuyordu "

"Mert çabuk odasına git bak"

"Neler oluyor Yiğit ?"

"Çabuk bak dedim" Mert merdivenleri tırmanıp Şirin'in odasına girdiğin de ortada kimse yoktu.

"Şirin yok " demesiyle gözlerimi kapayıp dişlerimi sıkmaya başladım.

"Lan sen nasıl küçücük kıza bakmazsın gözünün önünden ayırmayacaksın demedim mi ben sana ?"

"Yiğit kız odasındaydı, neler olduğunu açıklar mısın ?"

"Şirin kaçırıldı Mert hem de Büyük Abi denen şerefsiz kaçırdı, kim bilir neler yapacak küçücük kıza" diyerek yumruğumu sıkmaya başladım.

"Ama nasıl olur evin dışarısında da adamlar vardı bu imkansız" 

"İmkansız diye bir şey yok Mert şimdi bütün adamları toplayıp Şirin'i arayacağız, eğer o küçücük kızın başına bir şey gelirse en ufak bir şey yapılırsa o kıza, neler yapacağımı kimse bilemez"

"Ben annesine ne diyeceğim şimdi Yiğit ?"

"Tuğba istedi onda kalacakmış de"

"Tamam" demesiyle telefonu yüzüne kapadım.

Birden arkamı döndüğümde Asya'yı görmemle gözlerim sonuna kadar açıldı.

"Yiğit ?" dedi tek kaşını kaldırarak.

İMKANSIZ ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin