41.BÖLÜM ( Part 1)

534 14 9
                                    


Selam bebeklerim sizleri çok özledim artık tekrardan tüm hızla buradayım iyi okumalar 💕
























YİĞİT'DEN


Romantik bir şarkı çalmaya başladığında ayağa kalkıp Asya'ya elimi uzattım, aynı şekilde Emir'de Tuğba'ya yapmıştı.

"Benimle bu dansa eşlik eder misin Asya'm ?"dememle Asya gülümseyip kafasını evet anlamında salladıktan sonra elimi tutup ayağa kalktı ve dans etmeye başladık.

"Güzelliğinle beni büyülüyorsun " dedim kulağına fısıldayarak.

"Seninde beni büyülemediğin söylenemez " diyerek kıkırdadı.

"Senin bu gülmeni bile kıskanıyorum, sadece benim yanımda gül hatta ve hatta sadece benim yanımda ağla benim yanımda kız, benim yanımda mutlu ol benim yanımda üzül bütün duyguları beraber aynı anda yaşayalım seninle hayatımın kadını"

"Bütün duyguları beraber yaşayalım hayatımın adamı"

Bir süre dans ettikten sonra artık gitme vaktinin olduğunu anlayıp hesabı ödeyip çıkış yapmıştık.

"Bu gece o kadar güzeldi ki iyi ki bizi buraya getirdin Yiğit"

"Bu gece o kadar güzeldin ki " diyerek ekledim cümlesine.

"Gençler biz arabaya biniyoruz evde görüşürüz" Emir'e dönüp konuşmaya başladım.

"Tamamdır görüşürüz" dedikten sonra bizde arabaya bindik ve eve doğru yol almaya başladık.

Tenha yollardan gittiğimiz için arabayı hızlı kullanıyordum.

"Yiğit sen mükemmel bir adamsın "

"Sen mükemmel bir kadınsın" diyerek saniyelik ona bakıp gülümsedim.

"Seni çok seviyorum "

"Canımdan pahasına çok seni çok seviyorum "

Birden telefonuma gelen bildirim sesiyle irkilip telefonuma baktığımda bir mesajın geldiğini anladım.

Mesajlara hızlı bir şekilde girdiğimde gözlerim sonuna kadar açılmıştı.

"Yiğit iyi misin ?" Asya'yı duymazdan gelip asla hızımı yavaşlatmıyordum.

Daha doğru asla hızımı yavaşlatamazdım çünkü arabamda bir bomba vardı ve hızımı yavaşlatırsam patlayacaktı .

"Yiğit arabayı çok hızlı kullanıyorsun yavaşlar mısın biraz ?"

"Asya yavaşlatamam " dedim tenha yollardan gittiğimiz için biraz da olsa şanslıydım.

"Ne demek yavaşlatamam " diyerek bağırdı Asya.

"Asya arabada bomba var" dememle bağırması bir oldu.

"Ne ? Bomba mı ?"

"Lütfen sakin ol güzelim "

"Yiğit nasıl sakin olmamı bekliyorsun, arabada bomba var resmen ve en önemlisi kim koydu bunu" dediğinde aklıma sadece bir isim geliyordu.

"Köstebek" diyerek mırıldandım ve o arada telefonum çalmaya başladı.

Arayan Emir'di.

Telefonu açıp kulağıma dayadım.

İMKANSIZ ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin