Evet arkadaşlar uzun bir aradan sonra bir bölüm geldi.😻Artık bölüm atma günüm cumartesi olacak bilginize..💙
Yeni romanım KARŞI KOMŞUM BİR STAR' ı okumayı unutmayın😘
( tv, kitap, film hiçbir yerde böyle bir kurgu olmayan bir kitap yarattım.)Sınır: 70 vote 120 yorum 😽
Beni takip etmeyi unutmayın.
Bol bol yorum yapın, yorumlarınız benim için önemli.
YORUM ÖNEMLİ💕
"O şerefsiz baban benim kardeşimi öldürdü"
Yiğit'in dedikleri ile gözlerim sonuna kadar açılmıştı.
Babam katil miydi?
Yiğit'in kardeşini babam mı öldürmüştü?
Bir cana nasıl yapmıştı bunu ?
Öyle birisi benim babam olamazdı.
24 saat içinde bütün sırları öğrenmiştim ve şimdi ne olmuştu hayatım berbat bir haline gelmişti.
Gözyaşlarımı elimin tersi ile silip Yiğit'e bakmaya başladım.
"Yiğit ben, ben çok pişmanım"
"Keşke bunu yapmasaydın, şuan beni sattın ve seni artık kötü bir hayat bekliyor Asya Özdemir"
"Yiğit ben seni satmadım, sadece korktum "
Yiğit beni takmayıp cebinden telefonunu çıkartıp birkaç tuşa bastıktan sonra kulağına götürdü.
"Yağız tüm adamlarına söyle bütün hava alanlarına baksınlar, adamı elimizden kaçırmış olabiliriz, çabuk" der demez telefonu kapatıp cebine koydu yeniden.
"Dua et, baban hala buralarda olsun yoksa sen bitersin" der demez gözlerim sonuna kadar açılmıştı.
"Ben mi öldürdüm kardeşini Yiğit benim burada suçum ne ?"
"Senin suçun o adamın kızı olmak ve çeneni tutamamak" birden bağırmasıyla yerimden sıçramıştım.
"Özür dilerim" dedim ağlamaklı bir ses ile.
"Özür falan dileme tamam mı benden özür dileme" sesi gittikçe daha da çok yükseliyordu.
"Tamam dilemem" bu sefer benimde sesim yüksek çıkmıştı ama umurum da bile değildi.
"Gidiyoruz" kolumu sıkıca tutup beni arabasına bindirdi.
"Nereye gidiyoruz ?"
"Artık babanın düşmanının elindesin, diğer düşmanlardan farksız bir duruma geldim bende"
"Nasıl yani, diğerlerinden farksız bir duruma geldiysen sen beni ö-"
"Evet o da olabilir ama aklımda farklı şeyler var " diyerek psikopatça gülümseyip arabayı hızlıca çalıştırdı.
Yiğit babamdan intikam almak için beni kullanacaktı, eminim ki bundan sonra kötü bir hayat beni bekliyordu, artık ne bir okulum ne bir arkadaşım kalmıştı, onun elindeydim ve kaçma ihtimalim yoktu. Sessizce gözlerimden akan yaşları silip derin nefesler almaya başladım.
Eskiden her şey çok farklıydı, bu sır için ne kadar koşmuştum peşinden öğrenmek için peki şimdi ne oldu hayatım berbat bir hal oldu.
"Nereye gidiyoruz ?" dedim sessiz bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ ( ASKIDA )
Teen FictionBirden kafama sert birşey gelince dengemi kaybedip az daha düşcekken tuğbaya tutundum. Dünya dönüyor ben bir yana dönüyorum . Aahh oda ne kafamın üstünde kuşlar dönüyor . "Hangi öküz bu topu attı hanginiz ?" diyerek okulun bahçesinde bağırmaya başl...